إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

ترقبوا الاعلان عن بطوله الدوري برعايه اف اكس دي دي

xm    xm

لن اخفيك اخي ان معظم توجه الشركات الان باتجاه مسابقات حسابات حقيقه او حساب بونص بايداع

انا عارف فعلا و خصوصا هذة الشركة .. شروطها معقدة جدا ... اعتقد ان اي فرد يشترك في مسابقة يكون محتاج قيمتها المادية و لا يضيع وقتة في الديمو علي الفاضي

لذلك لما يقولي اشترك في المسابقة و اعمل ايداع موزاي للقيمة يبقا بيضحك علي نفسة

انا اتاجر بفلوسي افضل و مضيعش وقتي في مسابقة لمدة شهر علي حساب وهمي

المسابقة الحقيقية التي تفيد الاعضاء بجد مثل المسابقة الموجودة حاليا و هي الافضل علي جميع المستويات و لن اكون مبالغ ان قلت علي مستوي العالم لانة مفيش موقع يعطي جوائز بدون وضع شروط سخب غيركم انتم فقط و اتحدي ان اي فرد يقول غير ذلك في الوقت الحالي

اتمني تقبل وجهة نظري لكن هي دي الحقيقة و الشركة واعة مسابقة جديدة ايضا في موقع اخر ب 4000 دولار جوائز لكن مطلوب ايداع 4000 مثلهم للحصول علي الجوائز

السؤال هل لو احد معة ال 4000 او 1000 حتي حيشترك في المسابقة اصلا علي حساب وهمي؟؟؟؟ّ!!!!!

xm    xm

يعنى دلوقتى اجيب الالتراس واجى اشجع ولا ايه النظام ههههههههههههه :angelic:, عمتا انا مع فريد ان الشركه معقداها شوية بخصوص موضوع الجوايز ده وبيخلينى شخصيا احجم عن الاشتراك فى مسابقاتها :d045::d045:, وبعدين يا دكتور خليهم يشدوا حيلهم شوية فى الجوايز وانا عنيا ليهم فى الايداع:d045:

xm    xm

يعنى دلوقتى اجيب الالتراس واجى اشجع ولا ايه النظام ههههههههههههه :angelic:, عمتا انا مع فريد ان الشركه معقداها شوية بخصوص موضوع الجوايز ده وبيخلينى شخصيا احجم عن الاشتراك فى مسابقاتها :d045::d045:, وبعدين يا دكتور خليهم يشدوا حيلهم شوية فى الجوايز وانا عنيا ليهم فى الايداع:d045:

بالظبط يا محمد انا لسا قاري الموضوع الجديد للمسابقة و لقيت شروط معقدة جدا للاشتراك و الجوايز تعبانة اوي الصراحة و مش علي قد الشروط اللي موجودة من مسألة ايداع و غيرة

بس ان شاء الله يستفيد منها المتسابقين الجدد و ربنا يوفقهم

عودة
أعلى