إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

قررت ادخل بحساب حقيقي

عمر كتاني

عضو نشيط

xm    xm

السلام عليكم

ست اشهر و انا عم اتدرب على حسابات الديمو و قررت الدخول بحساب حقيقي 8000 دولار و بدي نصيحتكم لافضل بروكر ممكن الدخول معه يكون سهل السحب و الايداع و حساباته اسلاميه مايكرو و على منصتهم يوجد مؤشرات و ذهب و نفط

المطلوب ترشيح شركه ذات مصداقيه و لديها عروض كالبونص و تستخدم الميتاتريد و لديها برامج ايفون و اي باد

xm    xm

الباري و افكسول و اف اكسيم و دي دي شركات بمصداقيه كبيره

انا جربت شركه بوسطن و بصراحه دول الجماعه نصابين

حولت حسابي للباري و ده فعلا شركه محترمه و كنت فزت بجائزه في دي دي قبل سنه و الشركه كثير محترمه و ممكن افتح معاهم حساب في السنه الجديده

xm    xm

الباري و افكسول و اف اكسيم و دي دي شركات بمصداقيه كبيره

انا جربت شركه بوسطن و بصراحه دول الجماعه نصابين

حولت حسابي للباري و ده فعلا شركه محترمه و كنت فزت بجائزه في دي دي قبل سنه و الشركه كثير محترمه و ممكن افتح معاهم حساب في السنه الجديده

شكرا على المشاركه
الباري بقولوا شركه محترمه لكن عندها المزايا اللي انا عايزه

xm    xm

السلام عليكم

ست اشهر و انا عم اتدرب على حسابات الديمو و قررت الدخول بحساب حقيقي 8000 دولار و بدي نصيحتكم لافضل بروكر ممكن الدخول معه يكون سهل السحب و الايداع و حساباته اسلاميه مايكرو و على منصتهم يوجد مؤشرات و ذهب و نفط

المطلوب ترشيح شركه ذات مصداقيه و لديها عروض كالبونص و تستخدم الميتاتريد و لديها برامج ايفون و اي باد

و الله يا غالي انت بدك شركه مفصله على المزاج:wub::wub:

اذا في بالك شركه معينه اذكرها و بنشوف شو بتحقق من الخصائص اللي انت طالبها و بالنسبه لتطبيقات الاي فون و الاي باد ضروريه

كل الود و الاحترام

xm    xm

و الله يا غالي انت بدك شركه مفصله على المزاج:wub::wub:

اذا في بالك شركه معينه اذكرها و بنشوف شو بتحقق من الخصائص اللي انت طالبها و بالنسبه لتطبيقات الاي فون و الاي باد ضروريه

كل الود و الاحترام

هههههههههه

طيب ايه رأيك بافكسول
ايه عندهم من الخدمات

xm    xm

شركة الباري فيها كل ما تريده ( عملات نفط غاز بترول )
وفكسول شركة محترمة

فالك ارباح يا غالي

xm    xm

8000 دولار مبلغ كبير لاول حساب حقيقى نصيحتى لك ان تبدا ب 500 دولار ثم يمكنك الزياده فيما بعد لان الحساب الحقيقى يختلف كثيرا عن الديمو اخى

xm    xm

هههههههههه

طيب ايه رأيك بافكسول
ايه عندهم من الخدمات

ستجد في هذه الروابط جميع الشركات التي المنتدى وكيل لها

منتدى شركه الباري

منتدى شركة FX Solutions

منتدى شركه FXCM MENA

إفتح حساب إسلامي مع fxdd برعاية عرب فوركس

اذا كان لديك سؤال بعد الاطلاع عليهم فنحن جاهزين و اذا كان عندك استفسار عن شركه نحن لسنا وكلاء لها برضوه نحنا جاهزين للاجابه

xm    xm

منتدى شركه الباري

منتدى شركة fx solutions

منتدى شركه fxcm mena

اذا كان لديك سؤال بعد الاطلاع عليهم فنحن جاهزين و اذا كان عندك استفسار عن شركه نحن لسنا وكلاء لها برضوه نحنا جاهزين للاجابه

كل الشكر
ساطلع عليهم و اسأل اذا احتجت

xm    xm

منتدى شركه الباري

منتدى شركة fx solutions

منتدى شركه fxcm mena

قررت شركه الباري
هل عندكم اداره حسابات

عودة
أعلى