إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

ورشة تعلم نظام الاشموكو

xm    xm

الف مليون شكر ياباشا
وبالتوفيق ان شاء الله يازعيم
تحياتى
لله يخليك يامحمد المهم بس عايز تفاعل من الناس اية هو النظام طلع سهل وانا الوحيد الى كنت فاكر ان صعب ولا اية مفيش اى اسئلة قبل ما نبتدى نجيب فرصة حية من على الشارت . يعنى انا جاهز لو فى حد عايز يسئل على اى حاجة.

xm    xm

الله يعطيك العافية أخوي إشتغلت عليه من فتره وأعطاني ربح كبير بالفعل مؤشر صادق

xm    xm

الله يعطيك العافية أخوي إشتغلت عليه من فتره وأعطاني ربح كبير بالفعل مؤشر صادق

لله يكرمك يا أخ طارق بس انا عايز اكد للناس الاشموكو ليس مؤشر ولكنة استراتيجية كاملة

xm    xm

لله يكرمك يا أخ طارق بس انا عايز اكد للناس الاشموكو ليس مؤشر ولكنة استراتيجية كاملة

نعم هو بحد ذاته استراتيجية واستخدامه يحتاج لدراسه جيده وفهم له

xm    xm

طبعاَ ياطارق باشا
هو فى مقام الاستراتجية ومحتاج دراسة وفهم كويس جداً

فيه ناس كتيرر تشتغل بهذه الطريقه
وان شاء الله يلاقوووو ربح كبير

التعديل الأخير بواسطة المشرف:

xm    xm

بسم لله نقول ياهادى عشان الناس تسخن معايا دى اول فرصة متوقعة على اليورو دولار بشرط اغلاق شمعة الاربع سعات فوق مستوى الكسر هاندخل شراء بعديها على طول الاستوب لوز بتاعنا هايكون عند النقطة 1.4810 والهدف هايكون باذن لله 1.4977 واتمنا التوفيق للجميع .
[/URL]
ملحوظة :هذة التوصية من اجل ممارسة وتعلم الاستراتيجية واى حد يدخل على الحساب الحقيقى فهو المسئول عن نفسة.

xm    xm

صفقة موفقة ان شاء الله تعالى

xm    xm

والله شرح رائع جدا وورشة جميلة جدا ومستني منك اكتر وفرص اكتر انا متابع من اول الورشة ودا اول تعليق ليا لان بجد تستحقه
الاشموكو رهيب جدا ولما بيتفهم كويس بيجيب ارباح خيالية

xm    xm

والله شرح رائع جدا وورشة جميلة جدا ومستني منك اكتر وفرص اكتر انا متابع من اول الورشة ودا اول تعليق ليا لان بجد تستحقه
الاشموكو رهيب جدا ولما بيتفهم كويس بيجيب ارباح خيالية

اهلا بيك ياغالى نورت الورشة وشكرا على كلامك الجميل دا ياباشا وباذن لله يكون فى فرص اكتر والناس تستفيد

xm    xm

للاسف ان الشمعة الى اغلقت على الاربع ساعات لم تكن وافية الشروط اى انها لم تكن شمعةة ممتلئة ليموزين
[/URL]
ولكن بعد انعكاس السعر هنلاقى ان خط الشنكو رسملنا نموذج تربول توب ودا بيوضح اهمية خط الشنكو فى اكتشاف النماذج السعرية اعتقد انها هاتكون فرصة كويسة للدخول بيع بعد كسر خط العنق للنموذج والاغلق اسفلة .او الاحتمال الغير محتمل ان السعر يعود ويكسر راس الشنكو الاخيرة بشمعة ممتلئة لموزين وافية الشروط ووساعتها هانجدد الدخول شراء على نفس الاهداف

التعديل الأخير:

xm    xm

متابعة لليورو دولار
فى انتظار اما كسر راسس الشنكو الاخيرة للدخول شراء او كسر مستوى الدعم الرهيب عند النقطة 1.4755 وبذلك يكون اغلق اسفل الكيجن على الاربع ساعات والاسبان بى على فريم الساعة
[/URL]

xm    xm

انا قرأت فى الايشيموكوا كتير بصراحة نظام ممتاز وارباحة جمليه ان شاء الله بتابع معاك

xm    xm

شرحك جميل جداً أخي
متابع معك لأني من محبي الإيشيموكو

xm    xm

تسجيل حضور الورشة وفعلا كان نفسى اتعلمه

عودة
أعلى