إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

مسابقه افضل متاجر و جوائز بقيمه 2000$

xm    xm

هل يمكن لى المشاركة وأن أعطى الجائزة ان فزت بإذن الله لأحد أصدقائى لأنى قد فزت بجائزة خلال ال 6 شهور السابقة

xm    xm

هل يمكن لى المشاركة وأن أعطى الجائزة ان فزت بإذن الله لأحد أصدقائى لأنى قد فزت بجائزة خلال ال 6 شهور السابقة

اهلا اخي
للاسف لا يحق لك اعطاء الجائزه لاحد
يمكنك المشاركه كمتنافس و لكن لعدم تحقق شرط الست اشهر لا يحق لك الفوز

xm    xm

مسابقة ممتازة كما تعودنا على التميز من عرب فوركس

xm    xm

بالتوفيق لجميع الاخوه المتسابقين
د/احمد انت قلت ان الادارة هاتبعت الايمل لاى عشان اتاكد ان بياناتى وصلت وانا مشترك فى المسابقه و الكلام دة كان المفروض يكون يوم الاحد - امس - و الى الان لم يصل شى ايه الموضوع من فضلك التوضيح.
شكرا
انطون

xm    xm

د/احمد انت قلت ان الادارة هاتبعت الايمل لاى عشان اتاكد ان بياناتى وصلت وانا مشترك فى المسابقه و الكلام دة كان المفروض يكون يوم الاحد - امس - و الى الان لم يصل شى ايه الموضوع من فضلك التوضيح.
شكرا
انطون

أهلا ياباشا منور
ان شاء الله خير
توكل على الله و تابع و رشتك و ضع الفرص
و ان شاء الله سيتم ارسال التأكيد
بالتوفيق

xm    xm

بالتوفيق لجميع الاخوه

وكل الشكر والتقدير لعرب فوركس

xm    xm

لو سمحتم هل بامكانى استخدام هذا الموضوع السابق لى
https://www.arabfx.net/showthread.php?t=12092
والموضح به طريقتى بالمتاجرة مع اضافة المزيد من الشرح عند انزال الفرص واضافة الازواج المستخدمة والتايم فريمز المستخدمة وذلك بموضوع المسابقة
انا حاليا فتحت موضوع خاص للمسابقة لكن لم اضع رابط الموضوع والشرح للطريقة لانى عاوزة الحق ابعت بياناتى اليوم للجنة المسابقة ولازم اضع رابط موضوعى الخاص لهذه المسابقة بالرسالة
وايضا سؤال بخصوص وضع الفرص احيانا بيكون الدخول بالصفقة لتوفر الفرصة اسرع من انى انزل التوصية قبلها فهل فيه مشكلة لو نزلت التوصية بعد دخول الصفقة بشوية وايضا بالنسبة للخروج بالصفقات هل لو محطتش نقطة خروج يعنى مثلا حددت نقطة الخروج حسب القرب من موفينج مثلا او عند حد القناة هل فيه مشكلة ولا لازم نقطة الخروج بالصفقات تكون محددة وفى حال انى خرجت قبلها او بعدها يبقى غلط ومعلش لكثرة اسئلتى لانى حابة اكون معنديش مخالفة بطريقة وضع التوصيات والشرح لطريقة العمل وشكرا لكم

xm    xm

لو سمحتم هل بامكانى استخدام هذا الموضوع السابق لى
https://www.arabfx.net/showthread.php?t=12092
والموضح به طريقتى بالمتاجرة مع اضافة المزيد من الشرح عند انزال الفرص واضافة الازواج المستخدمة والتايم فريمز المستخدمة وذلك بموضوع المسابقة
انا حاليا فتحت موضوع خاص للمسابقة لكن لم اضع رابط الموضوع والشرح للطريقة لانى عاوزة الحق ابعت بياناتى اليوم للجنة المسابقة ولازم اضع رابط موضوعى الخاص لهذه المسابقة بالرسالة
وايضا سؤال بخصوص وضع الفرص احيانا بيكون الدخول بالصفقة لتوفر الفرصة اسرع من انى انزل التوصية قبلها فهل فيه مشكلة لو نزلت التوصية بعد دخول الصفقة بشوية وايضا بالنسبة للخروج بالصفقات هل لو محطتش نقطة خروج يعنى مثلا حددت نقطة الخروج حسب القرب من موفينج مثلا او عند حد القناة هل فيه مشكلة ولا لازم نقطة الخروج بالصفقات تكون محددة وفى حال انى خرجت قبلها او بعدها يبقى غلط ومعلش لكثرة اسئلتى لانى حابة اكون معنديش مخالفة بطريقة وضع التوصيات والشرح لطريقة العمل وشكرا لكم

نعم يمكنك استخدام الموضوع

xm    xm

انا مارح ضيع وقتي بالمسابقة لانو قبل المرة ربحت بالباري وارسلت لك كل الاوراق وما عطيتوني الجائزة هل تذكر دكتور احمد كم مرة رسالتك لسة بنتظر الجائزة
[COLOR=#]
اقتباس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moudi7777

السلام عليكم دكتور كيفك طيب الى الان ما في رد ليش تعذبوني ابعت اوراقك وروح اعمل سكنر وادفع فلوس طالم انتم ما تنفذو الوعد وشكرا

اهلا بيك
اخي الشركه اخلفت الوعد
الشركه هي من وعدت و هي من اخلفت
و انا عن نفسي متضايق جدا من الموضوع لعده اسباب
نحن كان لدينا عده عروض حسابات مجانيه و جميعها استفاد منها الاعضاء باقل جهد و هذا العرض الوحيد اللي تغلبنا فيه و في النهايه لم تكن الشركه عند كلمتها [/COLOR]

xm    xm

انا مارح ضيع وقتي بالمسابقة لانو قبل المرة ربحت بالباري وارسلت لك كل الاوراق وما عطيتوني الجائزة هل تذكر دكتور احمد كم مرة رسالتك لسة بنتظر الجائزة
[color=#]
اقتباس
[/color]

[color=#]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moudi7777
[/color]

[color=#]
[/color]

[color=#] [/color]
[color=#] [/color]
[color=#] [/color]
[color=#] السلام عليكم دكتور كيفك طيب الى الان ما في رد ليش تعذبوني ابعت اوراقك وروح اعمل سكنر وادفع فلوس طالم انتم ما تنفذو الوعد وشكرا [/color]
[color=#]
[/color]

[color=#]
[/color]

[color=#] اهلا بيك [/color]
[color=#] اخي الشركه اخلفت الوعد[/color]
[color=#]الشركه هي من وعدت و هي من اخلفت [/color]
[color=#]و انا عن نفسي متضايق جدا من الموضوع لعده اسباب[/color]
[color=#]نحن كان لدينا عده عروض حسابات مجانيه و جميعها استفاد منها الاعضاء باقل جهد و هذا العرض الوحيد اللي تغلبنا فيه و في النهايه لم تكن الشركه عند كلمتها [/color]

اهلا اخي
بالرغم من اني اجبتك على استفسارك الا انك مصر على جلب نفس الموضوع مره اخرى و هذه المره على العام
هناك امور يجب ان تعرفها و هي ان عروض الحسابات المجانيه لسنا نحن من نتحكم بها اذا كانت من الشركات
فشل اي شركه في تحقيق وعودها هو في غير مصلحه الشركه و يسيء للشركه و يضعنا في موقف حذر مع التعامل مع الشركه مستقبلا و اما اسلوبك في جعل الامر و كانه نحن مسؤولين عنه امر غير مقبول و نرفض هذا الاسلوب منك
اتمنى منك ان تتفهم الموقف بشكل صحيح و ان لا تخلط الامور بهذا الشكل

xm    xm

اخى مودى انا ربحت جوائز من شركة wwm وفعلا اضافو فى حسابى اما شركة البارى مش لوحدك اخى اللى موصلهوش المبلغ معلش المنتدى بييبذل اقصى مجهود معانا من اجل خدمتنا المسابقات دى برعاية شركة wwm

xm    xm

والشركة ليها مصدقية وفعلا بتسلم الجوائز للمتسابقيت اللى ربحو

xm    xm

استفسار بخصوص المسابقة
فى حالة انه تم فتح صفقة بعقد واحد فرضا عملة اليورو دولار عند النقطة 1.3200 بيع وبعد فترة بسيطة وتقريبا نفس التحليل نفترض بعد مدة زمنية بسيطة جدا بحدود ال10 دقائق تم فتح عقد بيع اخر والسعر قريب جدا من نقطة العقد الاول نفترض 1.3205 هل فى هذه الحالة تعتبر صفقتين ولا صفقة واحدة لانه اكيد مفيش تعزيز لصفقة على فرق 5 نقط او اقل السؤال بالحالة دى تحسب النقط الرابحة بكل عقد منفصلة ولا بيعتبروا صفقة واحدة وتتقسم عدد النقط عليهم لان كده ممكن بمنتهى السهولة افتح لكل صفقة بحجم عقد مينى صفقتين كمان كل منهم بعقد مينى بفرق نقط لا يتعدى ال10 بيب والوقت بينهم بسيط يعنى ورا بعض بيتم فتح الصفقات وفى هذه الحالة طبعا يتضاعف عدد النقط الرابحة بدل من الربح بالصفقة الاولى مثلا 25$ او نقطة يبقوا 75 نقطة فياريت حضرتك توضحلى النقطة دى وايه الفيصل بيها وهل الصفقات الى تفتح بدون تحليل وتوضيح نقط الدخول والاهداف بتحسب ام لا

xm    xm

استفسار بخصوص المسابقة
فى حالة انه تم فتح صفقة بعقد واحد فرضا عملة اليورو دولار عند النقطة 1.3200 بيع وبعد فترة بسيطة وتقريبا نفس التحليل نفترض بعد مدة زمنية بسيطة جدا بحدود ال10 دقائق تم فتح عقد بيع اخر والسعر قريب جدا من نقطة العقد الاول نفترض 1.3205 هل فى هذه الحالة تعتبر صفقتين ولا صفقة واحدة لانه اكيد مفيش تعزيز لصفقة على فرق 5 نقط او اقل السؤال بالحالة دى تحسب النقط الرابحة بكل عقد منفصلة ولا بيعتبروا صفقة واحدة وتتقسم عدد النقط عليهم لان كده ممكن بمنتهى السهولة افتح لكل صفقة بحجم عقد مينى صفقتين كمان كل منهم بعقد مينى بفرق نقط لا يتعدى ال10 بيب والوقت بينهم بسيط يعنى ورا بعض بيتم فتح الصفقات وفى هذه الحالة طبعا يتضاعف عدد النقط الرابحة بدل من الربح بالصفقة الاولى مثلا 25$ او نقطة يبقوا 75 نقطة فياريت حضرتك توضحلى النقطة دى وايه الفيصل بيها وهل الصفقات الى تفتح بدون تحليل وتوضيح نقط الدخول والاهداف بتحسب ام لا
انا الي فهمته يا اخت جمانه انه اي عقد بتفتحيه بتحليل بتحسب

xm    xm

استفسار بخصوص المسابقة

اهلا اختي
هذه تعتبر صفقه مكرره و تشطب و يتم اعتبار الصفقه الاصليه
التعزيز يكون باضافه عقد اما من نقطه الوقف او من نقطه الهدف و بتحليل جديد له اسباب فنيه مختلفه
مثلا لو قررت شراء اليورو عند 1.3130 و اوضحت سبب الشراء و لكن هبط اليورو الى 1.3080 و قمت بوضح توضيح لانك ما زلتي تدعمين الصعود و بينت ذلك فنيا و قمت بالشراء مجددا فهذا تعزيز
لنفرض ان اليورو صعد الى 1.3270 و حصلت على اشاره انه سيكمل لهدف ابعد من هدفك و شرحت ذلك فنيا و قمت بالدخول مجددا فهذا ايضا تعزيز

الطريقه التي قمت بشرحها بالدخول كل عشر نقاط هذا دخول على نفس التحليل و ليس دخول جديد و لا يعتبر تعزيز

عودة
أعلى