إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

تصويت : مارايك في اليورو هذا الأسبوع

مارأيك في زوج اليورو دولار هذا الاسبوع ؟؟

• هبوط

الأصوات: 8 80.0%
  • صعود

الأصوات: 2 20.0%
  • لا أعرف

الأصوات: 0 0.0%

• مجموع المصوتين
    10
  • الاستطلاع مغلق .

xm    xm

إذا بترجع لقبل كم يوم حطيت تقرير من محلل إقتصادي ببلومبيرج بقولك السعر العادل لليورو 1 دولار !!!!!

xm    xm

المنتدى دة كلة ضدى ولا اية كلكم عليا مفيش حد معايا ههههههههههه

xm    xm

اوت ماشى ياابو جميل انت كدة طلعتلى كارت احمر هههههههههههههه

xm    xm

يالله خبر سلبي من أوروبا يهبط اليورو 500 نقطه !!!!!!! بعزم المنتدى كله عالغداء عحسابي
هههههههههههههههههه

xm    xm

المنتدى دة كلة ضدى ولا اية كلكم عليا مفيش حد معايا ههههههههههه

انا معاك بس متقولش لحد :unsure::unsure: لان حناخد احنا الاتنين كارتين احمر اوت :cold:

xm    xm

انا معاك بس متقولش لحد :unsure::unsure: لان حناخد احنا الاتنين كارتين احمر اوت :cold:
مكانش العشم يا جومانه بعدين هو كارت احمر بس انتي بتحلقلك على الناعم استني لما تاخدي الجايزة وكشري على نيابك لوووووووووووووووووووووول

xm    xm

خلي اليورو ينزل ياأبو جميل وبعدها أنا بداويهم عليهم كل يوم يعدو حروف المشاركات في المنتدى والتقرير يتقدملي يوميا ههههههههههههه

xm    xm

ههههههههههههههههههههه كدة ياجومانة محدش عرف فى المنتدى

xm    xm

ياابو جميل الورد الاحمر دة ليك عشان اليورو طالع هههههههههههههههههههههههههه وليك عندى عزومة كشرى

xm    xm

انا بطلعلك ورد احمر هههههههههههههه تفاح احمر ميرندا ممكن الا الكارت الاحمر لوووووووووول اكيد بمزح معاك

مكانش العشم يا جومانه بعدين هو كارت احمر بس انتي بتحلقلك على الناعم استني لما تاخدي الجايزة وكشري على نيابك لوووووووووووووووووووووول
هههههههههههه يسلمو ذوقك ابو جميل :wub:
ربنا يستر بحساب الجايزة ويقدرنا نخلص العقود على خير :unsure:
خلي اليورو ينزل ياأبو جميل وبعدها أنا بداويهم عليهم كل يوم يعدو حروف المشاركات في المنتدى والتقرير يتقدملي يوميا ههههههههههههه
ههههههههههههه :wub:
ماشى ياجومانة مش هؤل لحد انك معايا

ههههههههههههههههههههه كدة ياجومانة محدش عرف فى المنتدى

مفيش سر بيستخبى ابدا يافادى بالمنتدى خليه اليورو بقى انهارده ينزل عشانهم :angelic:

xm    xm

هههههههههههه يسلمو ذوقك ابو جميل :wub:
ربنا يستر بحساب الجايزة ويقدرنا نخلص العقود على خير :unsure:

ههههههههههههه :wub:

مفيش سر بيستخبى ابدا يافادى بالمنتدى خليه اليورو بقى انهارده ينزل عشانهم :angelic:
يلا هيك احنا تصالحنا ههههههههههههه

xm    xm

FED'S FISHER: Late 2014 interest rate pledge will need to be adjusted.

xm    xm

لن يرتاح بالي بلا مأاشوفه اليوم بغلق تحت 1.3250 مشان إن شاء الله بكره نشوف 1.3130

عودة
أعلى