إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

ورشه الكلاسيكي لمسابقه شهر مايو

forexlion

عضو نشيط

xm    xm

السلام عليكم

باذن الله سوف اطرح هنا الفرص علي جميع العملات بناء علي التحليل الكلاسيكي من قنوات ودعوم ومقاومات وترندات بالاستعانع ببعض المؤشرات مثل الاستوكاستيك والماكد ونطبقها علي حساب الديمو لشركه فكسول واسال الله ان يوفقنا جميعا

رقم الحساب u3068274

التعديل الأخير:

xm    xm

ملك المؤشرات الاف اس اي fsi
لو نطبقها عهذا المشر بكون افضل
وشكرا لك

مشكور اخي علي مرورك .. انا بصراحه اول مره اسمع عن مؤشر fsi لو المؤشر موجود عندك ياريت ترفقه ونجربه مع التحليل

xm    xm

اخي الكريم انا متاسف
المؤشر rsi

ولا يهمك فعلا مؤشر rsi مؤشر قوي جدا وفي طرق بتعتمد علي تحليل المؤشر نفسه ورسم الترندات عليه والدعوم والمقاومات لكني بصراحه غير متقنها

xm    xm

بصراحة اخواني الاعزاء, الباوند دولار خلال هالاسبوعين بصعوده حطم كل المؤشرات, ممكن اقوى مؤشر تشبع ؟؟

xm    xm

بصراحة اخواني الاعزاء, الباوند دولار خلال هالاسبوعين بصعوده حطم كل المؤشرات, ممكن اقوى مؤشر تشبع ؟؟

كلامك صحيح الباوند زودها قوي ربنا يهديه ويهبط عشان الناس الي متعلقه في صفقات بيع

xm    xm

جزاها الله كل خير الاخت ججومانه فكرتني بموضوع ميعاد الحساب الديمو شهر لاني فتحت الحساب يوم 20 ابريل

وفتحت حساب جديد اليوم لكي يستمر الي نهايه المسابقه وارسلته الي لجنه المسابقات

والرقم الجديد u3075450

حاولت ارفقه في المشاركه الاولي ما عرفتش ياريت اي حد من الاداره يعدل رقم الحساب القديم الي الجديد ولكم جزيل الشكر

xm    xm

كلامك صحيح الباوند زودها قوي ربنا يهديه ويهبط عشان الناس الي متعلقه في صفقات بيع

اني شخصيا ما اتوقع اكو متاجر ماتعلق بعقد بيع بالباوند دولار, او على الاقل خسر جزء من ماله بالستوب لوست, لاني واحد من الي عندي 8 عقود معلقة,
وعلى قولتك ربنا يهديه ويهبط لان صدك زودها

xm    xm

السلام عليكم

اسبوع اخضر علي الجميع وان شاء الله يكون اسبوع كله ارباح

xm    xm

نبدء علي بركه الله واسال الله التوفيق

بيع اليورو دولار من السعر الحالي 1.3237

الهدف 1.3183

اليورو عند ترند هابط مع وجود شموع انعاكسيه علي فريم 4 ساعات مع تشبع الاستوكاستيك

xm    xm

بيع الباوند دولار من السعر الحالي 1.6266

الهدف 1.6200

الارتداد من القناه الصاعده الفرعيه مع وجود تشبع استوكاستيك4 ساعات

xm    xm

اعتذر اني فتحت الصفقتين بعقد ميكرو لذلك اغلقتهم وفتحت بيع اليورو والباواند بعقد ميني

بيع اليورو من سعر 1.3238 والهدف كما سبق 1.3183

بيع الباوند1.6273 والهدف كما سبق ذكره1.6200

اول مره اتعامل علي منصه gts :rofl:

xm    xm

اعتذر اني فتحت الصفقتين بعقد ميكرو لذلك اغلقتهم وفتحت بيع اليورو والباواند بعقد ميني

بيع اليورو من سعر 1.3238 والهدف كما سبق 1.3183

بيع الباوند1.6273 والهدف كما سبق ذكره1.6200

اول مره اتعامل علي منصه gts :rofl:
الي الاهدف

xm    xm

شراء الدولار كندي من السعر 09811

الهدف 0.9863

دعم يومي مع وجود مستوي161 فيبوناتشي وتشبع علي استوكاستيك 4 ساعات

عودة
أعلى