إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

ورشة تعلم نظام الاشموكو

xm    xm

اعتقد ان ما يواجه اليورو الان هو اختراق سحابة الكوموسن على اليومى (حيث نلاحظ الارتداد منها ) بالاضافة الى الفيبوسن الشهرى ,,,,,

فاذا ما تم اختراق 1.3932 سيتوجه مباشرة الى 1.3702 باذن الله وهو خط التنكن سن اليومى ومتوقع الارتداد من هذه المنطقة والله اعلم ,,,,

وتحليل اكثر من رائع استاذ عبدالمنعم ومتابع معك باذن الله

xm    xm

اعتقد ان ما يواجه اليورو الان هو اختراق سحابة الكوموسن على اليومى (حيث نلاحظ الارتداد منها ) بالاضافة الى الفيبوسن الشهرى ,,,,,

فاذا ما تم اختراق 1.3932 سيتوجه مباشرة الى 1.3702 باذن الله وهو خط التنكن سن اليومى ومتوقع الارتداد من هذه المنطقة والله اعلم ,,,,

وتحليل اكثر من رائع استاذ عبدالمنعم ومتابع معك باذن الله
لله يخليك يابو حميد انا كمان من الناس المتابعين لورشتك الخاصة بالمجنون فى منتدى الجيران ويشرفنى جدا وجودك معايا هنا بالورشة .

xm    xm

ربنا يخليك استاذ عبد المنعم ,,,,, وبصراحة ربنا يعدى اليومين دول على خير لشدة وجود الاخبار على الباوند واليوروووو

xm    xm

بالتوفيق لك أخي عبد المنعم:wub:
و إن شاء الله ورشة موفقة
و فوز محقق

أسبوع أخضر بإذن الله

xm    xm

بالتوفيق أخي بالمسابقة

xm    xm

شكرا على تشجيعك يادكتور .
دا رقم حسابى الجديد فى مسابقة عرب فوركس.

رقم الحساب :2940319
باص ورد المشاهدة: y0sjhdi

أهلا أخي الكريم منور

رقم الحساب غير شغال
compte invalid
بالتوفيق و السداد

xm    xm

أهلا أخي الكريم منور

رقم الحساب غير شغال
compte invalid
بالتوفيق و السداد
اخى مسلم باذن لله تكون مباراة شيقة . انا متاكد ان رقم الحساب صحيح وايضا المشاهدة ولكن لا اعلم لماذا لا يستطيع الدخول . وايضا رقم حسابك فية نفس المشكلة . ممكن يكون غير مسموح الدخول الا بعد فتح صفقات ؟
هحاول ارجع للدكتور بع الحمن عشان الحكاية دى.

xm    xm

اخى مسلم باذن لله تكون مباراة شيقة . انا متاكد ان رقم الحساب صحيح وايضا المشاهدة ولكن لا اعلم لماذا لا يستطيع الدخول . وايضا رقم حسابك فية نفس المشكلة . ممكن يكون غير مسموح الدخول الا بعد فتح صفقات ؟
هحاول ارجع للدكتور بع الحمن عشان الحكاية دى.
بالتوفيق أخي الكريم

xm    xm

بسم لله الرحمن الرحيم
حبايبنا اعضاء منتدى عرب فوركس اعتذر عن عدم تواجدى بالورشة لظروف عملى ولكن مع عودت اليوم وجدت الشارت منور وان فى فرص جامدة ياريت الناس تكون استفادة منها
عموم ا هانضع تحليل اليورو دولار للاسبوع المقبل بدرى ليكون محل نقاش .
بداية مع فريم الويكلى نجد ان السعر اغلق بشمعة صاعدة ولا يوجد ما يمنع السعر فى الاسمرار بالصعود غير اقرب مستوى مقاومة وهو يبعد 180 نقطة وهو مستوى راس الشنكو الاخير.

[/URL]
ولا سيما فريم الدايلى اغلاق صاعد وبقوة .
[/URL]
اما بالنسبة فريم الاربع ساعات فقد كسر السعر راس الشنكو الاخيرة . مما يؤكد مزيد من الصعود

[/URL]
طبعا صعب جدا الدخول بعد شمعة الكسر دى لان الاستوب لوز بتاعنا هايكون 171 نقطة اذا هاننتظر اعادة الاختبار مستوى الكسر ومن ثم الدخول شرا وهايكون استوبنا اصغر باذن لله
السيناريو المتوقع الهبوط او تفريغ السعرمع بداية السوق داخل سحابة الكومو سن على فريم النص ساعة وصولا لاقرب منطقة دعم فوق الكيجن فلات ومن ثم مواصلت الصعود مرة اخرى

[/URL]

هذة هى فرصة يوم الجمعة ملحئتهاش :hissyfit:يارب تكونوا انتوالحقتوها
[/URL]
بالتوفيق الى الارباح الاسبوع المقبل.

xm    xm

الف مبروك جائزة أحسن ورشة
تستاهل كل خير
لله يبارك فيك اخى الفاضل مع انى زعلان لعدم تفاعل الاعضاء حاسس ان مفيش حد عايز يتعلم نظام الاشموكو خالص

xm    xm

متابعينك ياباشا
وان شاء الله تتحقق شروط الدخول وتكون صفقه موفقه
شرفنى متابعتك يامترو خصوصا انى عارف انك يابانى وبتحب اليابانى الصفقة حققت 15 نقطة بعد الكسر وعكست .

عودة
أعلى