إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

خطوط الفيبوناتشى مع 9شمعات متتاليه مسابقه شهر سبتمبر

osos

عضو نشيط

xm    xm

طريقتى بسيطه و انا اجربها منذ فتره و نتائجها و الحمد لله جيده و لكنها تحتاج الى صبر نوعا ما

الطريقه ببساطه نرسم خطوط الفيبوناتشى على شارت الاسبوعى للعمله و عندما يبلغ عدد الشمعات المتتاليه اكثر من 9شمعات بين خطى ال 100 و خط ال 61.8 فيبوناتشى نبدا بتنفيذ عمليه عكسيه فأن كان السعر صاعد نبيع العمله و ان كان السعر هابط نشترى العمله(يمكنك تصيد افضل الشمعات سعرا بعد الشمعه التاسعه حسب رؤيتك)

هذا باختصار طريقتى عملى و ستضح الصوره فى الفرص التى سأرفقها

xm    xm

انطبقت الشروط على شراء الاسترلينى فرنك شارت الاسبوعى و تم الدخول فى الفرصه من سعر اكثر من رائع و الحمد لله و الاروع انى كنت سأضع تارجت ليس بكبير على غير العاده حيث اننى انتظر الفرص طويلا حتى تأتى و عندما تأتى اخذ اهداف كبيره و لكن توفيق من الله انى قلت لنفسى سأمشى على نفس النهج الذى اسير عليه دائما و ترددى كان بسب التذبذب العالى بالسوق و لكن الحمد لله عموما مرفق الشارت و مازلت الصفقه مفتوحه

و الله ولى التوفيق

التعديل الأخير:

xm    xm

الف مبرووك على الصفقة الجامده وان شاء الله بالتوفيق فى المسابقه بالحصول على المركز الثانى :angelic: معلش اصل انا ناوى احجز المركز الاول :d045:

xm    xm

الف مبرووك على الصفقة الجامده وان شاء الله بالتوفيق فى المسابقه بالحصول على المركز الثانى :angelic: معلش اصل انا ناوى احجز المركز الاول :d045:
ههههههههههههههههههه
حتى انت كنت شارى ازواج الفرنك
ماشاء الله عليكم
ربنا يبارك ليكم جميعا
انا بقى يارب حتى الحق الثالث

xm    xm

هو لية كل اللى اشترى الفرنك مبيقولش غير دلوقتى مش المفروض كان وقتها

xm    xm

هو لية كل اللى اشترى الفرنك مبيقولش غير دلوقتى مش المفروض كان وقتها

تكون مشغول بالسوق و الاسبوع هذا كان صعب و حينما افرغ انزل الفرص بالموضوع و الموضوع تعليمى ليست توصيات لانزلها فى وقتها المفروض ان الفرص ننزلها لتكون مرجع تعليمى و يتضح منها طريقه العمل و تطبيقها بشكل عملى

xm    xm

بسم الله ما شاء الله ان شاء الله تستمرى حتى النهاية بهذا المستوى وربنا يكفيكى شر العين والحسد هنا وهناك :angelic:

بالتوفيق ان شاء الله :wub:

عودة
أعلى