إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

متابعه حساب الباري المجاني للمتقدمين

xm    xm

يا جماعة هو فتح الحسابات دلوقتى وصل لرقم كااااااااااااااااااااااام
انا رقمى 8 ومن ساعة ما الاستاذ شادى كلمنى لسه مكلمنيش تانى مع انى كملت ورقى كله معاه
يا ريت يا جماعة اى حد من اخوتنا لو وصلوا حساب يقول هو دلوقتى فى رقم كااااااااااااام

وشكرا جزيلا لكم يا جمااااااااااااعة

السلام عليكم دكتور احمد
انا رقم 46 اتابع ازاى مع الشركه
الى الان لم اتلقى اى اتصال

وانا رقمى 26 ومحدش عبرنى ولا اتصل بيا

وانا 25 ومحدش كلمنى :cry:

اكثر من 3 شهور ولم يتم فتح الحساب بعد
الرقم 36
مالنا الا الانتظار
تحياتي

معلومات التواصل
Tel: +9714 457 9800
الاتصال عبر البريد الإلكتروني

الاستعلامات العامة:

info@alpari.ae

خدمة العملاء:

support@alpari.ae

قسم المبيعات:

sales@alpari.ae

xm    xm

نعم هذا الحديث الذي دار بيني وبين السيد شكري ان الشركه قادمه الى الاردن وان مندوبيين الشركه سيأتون لزيارتي للتأكد من محل اقامتي طبعا اثار هذا الحديث سخطا كاملا للشركه بنفسي ولكن انت تعرف العادات والتقاليد لدينا نرحب بالضيف لا اكثر ولا اقل واقسم بالله لو حضروا وتحدثوا انهم قادمون للتأكد من محل اقامتي غير يشوفوا اشي ما شوافوه بحياتهم اما ان يحضروا ضيون فأهلا وسهلا
واباقي عندك يا غالي

طبعا كنت ناوي اودع لدى الشركه مبلغ ولكن الان كلا والف كلا

و الله يا غالي الكلام غريب
يعنى ايه معنى انه يزوروك مندوبين للتأكد من العنوان
هم لجنه تقصي حقائق :biglaugh:

xm    xm

وانا مستغرب جدا جدا يا غالي

xm    xm

ياجماعة انسوا البونص ده خلاص لانه واضح ان الشركة لن تودع اى بونص لاى شخص وحتى لو اودع بونص فانه سيكون مشكوك بمصداقية السحب وواضح جدا انهم يراوغون حتى يمل الاعضاء او تمر فترة البونص فالافضل ترك هذا الموضوع والجرى وراء بونص لو الشركة كانت فعلا جادة به كان زمانكم دلوقتى بتشتغلوا عليه من شهرين انا على فكرة رقم 28 ومع ذلك لم يتم اتصال اى شخص بى رغم ان اوراقى كاملة ومع ذلك فانا لن اجرى ورا الشركة او اراسلهم عشان البونص لانه بالاول والاخر ده مبلغ مودع من جهتهم وباى وقت ممكن يسحب العرض وكده كده الشركة فقدت مصداقيتها من ناحية الاعضاء هنا واغلب الناس الى قدمت بالعرض ولم تناله فالافضل للجميع صرف النظر وعدم البحث وراء سراب اسمه بونص 200$
ومشكور دكتور احمد على تعبه معانا ومراسلته الشركة اكثر من مرة وتجميع اوراقنا فاظن انه لو يوجد عرض جاد بهذا البونص كان تحقق للجميع من شهرين اما الان فالافضل ان لا يتعلق احد به وان جه خير وبركة مجاش خلاص انتوا لم تخسروا شىء

xm    xm

الدكتور احمد فقد الامل عشان كده دلوقتى اى حد بيستفسر بيقولنا نروح للشركه طبعا حقه بعد ما تعب معانا
لاكن بصراحه موضوع شركه البارى بقى موضوع رخم وانا اى حد بيكلمنى بقله بصراحه شركه مش لاذم اقول اللفظ
واكيد مش انا لوحدى دة ناس كتير
ياريت الاداره بعد ما سبتنا للشركه واحنا مش هنجرى ورا البونص
يقفلوا الموضوع دة
والموضوع ينتهى
لان فتح الموضوع بينرفزنا كلنا
وملوش لاذمه لان مفيش جديد
وذى ما الاستاذه قال
حتى لو خدنا بونص دة بعد سنه ولا حاجه هيبقى فيه تلكيكات وغيره
بصراحه الشركمه فقدت مصدقيتها
والموضوع المفروض يتقفل
وشكرا

xm    xm

الدكتور احمد فقد الامل عشان كده دلوقتى اى حد بيستفسر بيقولنا نروح للشركه طبعا حقه بعد ما تعب معانا
لاكن بصراحه موضوع شركه البارى بقى موضوع رخم وانا اى حد بيكلمنى بقله بصراحه شركه مش لاذم اقول اللفظ
واكيد مش انا لوحدى دة ناس كتير
ياريت الاداره بعد ما سبتنا للشركه واحنا مش هنجرى ورا البونص
يقفلوا الموضوع دة
والموضوع ينتهى
لان فتح الموضوع بينرفزنا كلنا
وملوش لاذمه لان مفيش جديد
وذى ما الاستاذه قال
حتى لو خدنا بونص دة بعد سنه ولا حاجه هيبقى فيه تلكيكات وغيره
بصراحه الشركمه فقدت مصدقيتها
والموضوع المفروض يتقفل
وشكرا

اهلا اخي
من قال اني فقدت الامل و لا اتذكر اني اشرت لهذا الامر من قريب او بعيد فارجو منك عدم الصاق تصوراتك الشخصيه بنا
تواصل العملاء مع الشركه ضروري لمتابعه العملاء لطلباتهم مباشره و لتسريع التواصل معهم و الاداره لم تترك الموضوع
اما ان تتخلى الباري عن وعدها في حال حدوثه فهذا له كلام اخر و اجراء سنتخذه في حينه
بالنسبه لاغلاق الموضوع هذا سنرفضه و سنتابع الموضوع للنهايه و بغض النظر عن النتيجه فلا يوجد من جانب ادارهالمنتدى اي مشكله في ما يعرض هنا
نحن طلب منا شيء و نفذناه بالكامل و اي تقصير فنحن لن نتحمل مسؤوليته بل هو من الشركه او من العميل

xm    xm

اهلا اخي
من قال اني فقدت الامل و لا اتذكر اني اشرت لهذا الامر من قريب او بعيد فارجو منك عدم الصاق تصوراتك الشخصيه بنا
تواصل العملاء مع الشركه ضروري لمتابعه العملاء لطلباتهم مباشره و لتسريع التواصل معهم و الاداره لم تترك الموضوع
اما ان تتخلى الباري عن وعدها في حال حدوثه فهذا له كلام اخر و اجراء سنتخذه في حينه
بالنسبه لاغلاق الموضوع هذا سنرفضه و سنتابع الموضوع للنهايه و بغض النظر عن النتيجه فلا يوجد من جانب ادارهالمنتدى اي مشكله في ما يعرض هنا
نحن طلب منا شيء و نفذناه بالكامل و اي تقصير فنحن لن نتحمل مسؤوليته بل هو من الشركه او من العميل
والله يا دكتور عندك حق وده برده من عشكنا وحبنا ليك
وربنا يا رب يجعله فى ميزان حسناتك وكتر الله من امثالك
واحنا برده يا دكتور من هنمل ان شاء الله وهنفضل معاهم لحد النهاية

xm    xm

ههههههههههههه ده علشان نفتح حساب بقالنا شهرين وعلشان نعمل ايداع هناخد زيهم شهرين
وعلشان ناخد الباص قدامنا شهرين
يبقى كده اخذنا 6 شهور وهنتداول شهر ونعمل طلب سحب هياخد 5 شهور
يبقى كده انا شغلين بقالنا سنة
صباح الفل على البارى وعلى الكل

xm    xm

حتى نفتح شهيه الاخوه اليوم ابلغت من عدد ممن فتح حسابه انه تم الايداع لهم فنقول مبارك لهم فانتم السابقون و الاخوه هم الاحقون

اكرر طلبي مرة اخري من دكتور احمد بعرض بعض اسماء الاعضاء اللي اخذوا البونص من الشركة و علي اساسة انة متعشمين لحد دلوقتي اننا ممكن يتفتحلنا حساب من الاساس ثم ايداع هذا البونص و نسأل هؤلاء الاعضاء هل قاموا بسحب اي ارباح من هذا البونص

اتمني حضرتك تنفذلنا هذا الطلب و نحاول نراسل هؤلاء الاعضاء و نعرف اية اللي حصل معاهم في تعاملهم مع الشركة و هل تم فتح الحساب لهم و ايداع اليونص عن طريق استاذ شادي في فرع دبي ؟

منتظرين ردك علي احر من الجمر لانة حيكون نقطة فارقة في تعاملنا مع الشركة حتي لا ننتظر الي مالانهاية

xm    xm

السلام عليكم

راسلت الشركة اني شاركت عن طريق منتديات عرب فوركس للحصول على بونص 200 دولار ولم يتم الاتصال بي للآن

فقالو ان الباب اغلق خلاص و انهم وصلوا للحد الأقصى لعدد الحسابات التي يشملها العرض

يمكن فهموا كلامي خطا وقصدوا بكلامهم ان باب الاشتراك اغلق .. او انه فعلاً لن يفتحو اي حساب آخر

الله اعلم

xm    xm

الف الف سلامه عليك دكتور أحمد طهور إن شاء الله
أسأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيك

xm    xm

السلام عليكم

راسلت الشركة اني شاركت عن طريق منتديات عرب فوركس للحصول على بونص 200 دولار ولم يتم الاتصال بي للآن

فقالو ان الباب اغلق خلاص و انهم وصلوا للحد الأقصى لعدد الحسابات التي يشملها العرض

يمكن فهموا كلامي خطا وقصدوا بكلامهم ان باب الاشتراك اغلق .. او انه فعلاً لن يفتحو اي حساب آخر

الله اعلم
نفس الكلام حصل معايا
خلاص اللى فتح حسابه هياخد البونص واللى مش فتح مش ينتظر
فعلا شركه غير امينه وغير صادقه

xm    xm

السلام عليكم

الله اعلم

ما ده اللي انا مستغربله

يعين علي فكرة من اول يوم فالعرض هنا فاملنتدي و قسم خدمة العملاء في الباري قالي ان فميش عرض تبع اي منتدي و لما قلت كدا لدكتور احمد قالي احنا بنتعامل مع الادارة مش مع موظفين

عموما مش مشكلة يا جماعة كدا كدا مخسرناش حاجة

xm    xm

اخوانى مازال هناك بصيص من الامل ا.شادى رد عليا اليوم و قال لى ننتظر موافقه فرع بريطانيا

ياعنى يومان بالكثير و ستظهر الرؤيا و اخبركم

بالتوفيق للجميع

xm    xm

ده عبال ماكل واحد ياخد حسابه بالبطء ده حيكون فات وقت العرض اذا كان كل ده لسه محصلش اول 10 اشخاص

عودة
أعلى