إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

مساعدة في zulutrade

minaa

عضو جديد

xm    xm

السلام عليكم​
انا دخلت موضوع zulutrade وشفت مضاربة كويسة اسمها CurrenTrade
دا البروفيل بتاعها
Zulutrade | Next Generation
انا حابب افتح حساب واعملها متابعة بحيث ثفقاتها تتنفذ عندي انا كمان ممكن حد يساعدني علشان انا خبرتي قليلة محتاج اعرف اية اقل مبلغ افتح بية حساب معاها واية نسبة الريسك وكل حاجة انا عايز احط مبلغ في الحساب واسيبة شغال لوحدة بحيث اني اقدر اسحب كل شهر مبلغ صغير يساعد شوية مع مرتبي من شغلي
وياريت لو حد يقدر يقولي اعمل اية لو حطيت مبلغ اكبر من اللي هي طالبة علشان نسبة الربح تكون اعلي بحيث اني اخلي ال pip الواحدة بمبلغ اكبر شوية
شكرا

xm    xm

السلام عليكم​
انا دخلت موضوع zulutrade وشفت مضاربة كويسة اسمها currentrade
دا البروفيل بتاعها
zulutrade | next generation
انا حابب افتح حساب واعملها متابعة بحيث ثفقاتها تتنفذ عندي انا كمان ممكن حد يساعدني علشان انا خبرتي قليلة محتاج اعرف اية اقل مبلغ افتح بية حساب معاها واية نسبة الريسك وكل حاجة انا عايز احط مبلغ في الحساب واسيبة شغال لوحدة بحيث اني اقدر اسحب كل شهر مبلغ صغير يساعد شوية مع مرتبي من شغلي
وياريت لو حد يقدر يقولي اعمل اية لو حطيت مبلغ اكبر من اللي هي طالبة علشان نسبة الربح تكون اعلي بحيث اني اخلي ال pip الواحدة بمبلغ اكبر شوية
شكرا

جار المتابعة بخصوص المبلغ والشروط طبعا يمكنك تحديد حجم العقد حسب رغبتك

xm    xm

شكرا جدا ليك
ياريت كمان لو في حد شارح هنا في المنتدي ال zulutrade بشكل مفصل ياريت لو تدلني علي موضوعة انا حابب اعرف ال risk bar شغال ازاي بالظبط وال lots وكل دا انا حاليا عامل حساب ديمو ومتابعها كتجربة ومن اول شهر 8 ناوي افتح حساب حقيقي فعايز يكون معايا كل حاجة وافهم كل حاجة قبل ما ابدأ احط فلوس في الحساب

xm    xm

شكرا جدا ليك
ياريت كمان لو في حد شارح هنا في المنتدي ال zulutrade بشكل مفصل ياريت لو تدلني علي موضوعة انا حابب اعرف ال risk bar شغال ازاي بالظبط وال lots وكل دا انا حاليا عامل حساب ديمو ومتابعها كتجربة ومن اول شهر 8 ناوي افتح حساب حقيقي فعايز يكون معايا كل حاجة وافهم كل حاجة قبل ما ابدأ احط فلوس في الحساب

العفو اخي

راجع حاليا هذا الموضوع
فيه قائمة للشركات التي تتعامل مع زولو تريد

https://www.arabfx.net/67256-قائمة-...تتعامل-مع-الزولوتريد.html?highlight=زولو+تريد

xm    xm

شكرا جدا اتمني لو الحق الموضوع قبل ما افتح حسابي انا ناوي افتح علي اول شهر 8

خلال يومين ان شالله بعمل موضوع

xm    xm

اجعل بالبدايه النسخ على 0.01 فقط
بعض الاستراتيجيات مع كامل الاحترام تترك الصفقه
مفتوحه وعاكسه بدون وقف ولفتره طويله تتعدى الثلاثه اشهر

xm    xm

خلال يومين ان شالله بعمل موضوع

في انتظار الموضوع اخي وسام
انا حاليا عامل اكونت ديمو وعامل نسخ للتاجر اللي قلت علية ومفيش صفقة واحدة قفلت علي خسارة الاسبوع اللي فات متحمس جداً اني افتح حساب حقيقي بس منتظر موضوعك الاول

عودة
أعلى