إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

اسف مضطر انسحب من المسابقة

mo3ty2002

عضو نشيط

xm    xm

السلام عليكم
كنت اتمنى اكمل فى المسابقة بس للاسف مضطر انسحب منها لاني لم استطيع التعامل معها بسبب ان عدد العقود مفتوحة فزاد طمعي خاصة عندما دخلت اليوم الصبح ورايت ان دكتور احمد كاتب ان الاول جايب 23 الف فاكثر من تدبيلة فلقيت نفسي بدخل اوردرات عشوائية بعقود كبيرة جدا ومع العلم ان حسابي لم يتمرجن بس حسيت انى بلعب قمار واني مشحستفاد من المسابقة دراسيا لاني داخل المسابقة لهدف معين وهو اني ازود من خبرتي واتعامل فى الحساب كاني حتعامل معه بحساب حقيقي
ولكن لن اترك المنتدى لاني احبه واعتز به واعتز بكل الى فيه واتمني تكون المسابقة القادمة بعدد عقود محددة
وبالتوفيق للكل

xm    xm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الله يعوضك خيرا منها اخي العزيز
اخوك الى الان لم يزد عدد عقوده
و على اقل من مهلي , المهم
اني اتدرب و اتاكد من الهدف و تحقيقه
و لا ادخل بدون معرفة الاتجاه مع حساب
الارتداد
تحياتي

xm    xm

الله يعوضك خيرا منها اخي العزيز
اخوك الى الان لم يزد عدد عقوده
و على اقل من مهلي , المهم
اني اتدرب و اتاكد من الهدف و تحقيقه
و لا ادخل بدون معرفة الاتجاه مع حساب
الارتداد
تحياتي

فعلا ده الى كنت عايز اعمله بس للاسف لما شوفت نتائج الاوائل استغربت وضاع التحكم فى النفسية ودخلت عشوائئ ولما حسيت انى حضطر اني اقامر فافضل شئ لي اني اخرج ودخلت مسابقة فى منتدى الجيران لان به عقود محدد لكل متسابق
ولكن متابع معاكم باذن الله وان شاء الله دكتور احمد المسابقة الجاية يحددلنا عقود للدخول

xm    xm

الله يوفقك اخينا الغالي
و نراك في المسابقات القادمة
و لا تنسى المسابقات اليومية و التي ستنطلق قريبا
ان شاء الله تعالى

xm    xm

الله يوفقك اخينا الغالي
و نراك في المسابقات القادمة
و لا تنسى المسابقات اليومية و التي ستنطلق قريبا
ان شاء الله تعالى

تسلم يا فري بلاد على المتابعة وعلى زوقك
وان شاء الله متابع معكم

xm    xm

عزيزي ،،،
بإمكانك الأستمرار طالما لم يتمرجن
ودع نصب عينيك تطبيق ما تتعلمه
ولا يوجد مستحيل
امامك 29 يوم

xm    xm

على فكرة يا باشا اللى بيغامر اراهنك انو مش هيكسب علطول اللى هيكسب فى النهاية اللى بيشتغل واحدة واحدة السوق ملهوش كبير

xm    xm

على فكرة يا باشا اللى بيغامر اراهنك انو مش هيكسب علطول اللى هيكسب فى النهاية اللى بيشتغل واحدة واحدة السوق ملهوش كبير
ياإخوان اللي دبل حسابه اليوم ممكن تكون ضربه حظ وهل يعقل تزبط معه 29 يوم !!!

xm    xm

السلام عليكم ورحمة الله

مش لازم تنسحب عارف ليه

علشان السوق متقلب

وكذلك الارصده متقلبه

وعلى فكره مش مهم تكسب المهم انك تكتسب خبره

تحياتي

xm    xm

اهم شغلة بالمسابقة
الصمود لاخر يوم

xm    xm

على فكرة انا مبتدئة ومع ذلك دخلت المسابقة وهكمل فيها بأذن الله رغم انى عارف مش هكسب فيها والسبب طبعا ان كل الموجودين فيها محترفين وربنا يوفقهم بس كفاية روح التنافس الموجود بالمسابقة ده عامل كافى انه يدفعنى للبحث والدراسة اكتر بكتير من اى وقت تانى واتمنى انك تكمل معانا المسابقة وربنا معانا جميعا

xm    xm

المسابقه لاخر الشهر
حاول ترجع بعقود خفيفه وتابع نتائج المتسابقين اول باول

xm    xm

أخي معطي المسابقة شهرية و اللي غامر اليوم و ربح بيخسر بكره , و إحنا بعدنا بأول يوم و بنقول يا رب , و أنصحك لوجه الله أن لا تترك المسابقة طالما أن حسابك لم يتمرجن
و صدقني بأن صاحب النفس الطويل و العقود العقلانية هو فقط من سيصمد للنهاية ,
بعدين أخي الجائزة ليست للأول فقط , عن نفسي إذا طلع نصيبي الأخيرة فالحمد لله , رضى من المولى.

أرجو منك مراجعة قرارك هذا

دمت بخير

xm    xm

بجد شكرا لكم كلكم وده اكثر شئ عاجبني فى المنتدى هنا الناس المحترمة الى فيه
بس بالنسبة للمسابقة انا خلاص قررت امبارح وحتى مسحت الحساب بتاعي
ودخلت مسابقة اخري فى منتدى اخر ومن شروطها ان العقود لا تزيد عن 10 ميني فى كل اوردر وده افضل لي لاحافظ على نفسيتي وعلى طريقتي
وباذن الله الادارة الكريمة هنا تعدلنا قصة العقود ده المسابقة الجاية وانا معاكم كدة كدة فى المنتدى لن اتاخر عن دخوله لان فى ناس محترمة زيكم

xm    xm

الخيرة فيما اختاره الله

تعوضها باحسن ان شاء الله

شكرا لك وكفاية ان عوضتها بمعرفتكم الكريمة هذا اغلي من اى شئ اخر

xm    xm

السلام عليكم
كنت اتمنى اكمل فى المسابقة بس للاسف مضطر انسحب منها لاني لم استطيع التعامل معها بسبب ان عدد العقود مفتوحة فزاد طمعي خاصة عندما دخلت اليوم الصبح ورايت ان دكتور احمد كاتب ان الاول جايب 23 الف فاكثر من تدبيلة فلقيت نفسي بدخل اوردرات عشوائية بعقود كبيرة جدا ومع العلم ان حسابي لم يتمرجن بس حسيت انى بلعب قمار واني مشحستفاد من المسابقة دراسيا لاني داخل المسابقة لهدف معين وهو اني ازود من خبرتي واتعامل فى الحساب كاني حتعامل معه بحساب حقيقي
ولكن لن اترك المنتدى لاني احبه واعتز به واعتز بكل الى فيه واتمني تكون المسابقة القادمة بعدد عقود محددة
وبالتوفيق للكل

اتمنالك التوفيق ولاكن اخى لا تستعجل لسه بدرى اوى
ممكن الواحد يدبل حسابة فى يوم ويخسره تانى يوم
والعكس صحيح واحنا لسه فى الاسبوع الاول
اليأس لا ينفع فى الفوركس

xm    xm

عااااااااادى ياباشا المهم انك تكون اتعلمت عدم التهور حتى على الحسابات الديمو . انا كمان بعتذر عن عدم استمرارى بالمسابقة مش عشان مش قادر اكمل لا عشان المارجن كول المحترم الى ظبطنى ودا عشان التهور والطمع فى الجوائز انما قدر لله ومشاء فعل . مسابقة موفقة لباقى المتسابقين

عودة
أعلى