إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

إخوانى أفيدونى.

khalaf

عضو جديد

xm    xm

السلام عليكم يا اخوانى...اريد أخذ رأى حضراتكم..فى أمر...

وهو أنى محترف فوركس..وأقوم والحمدلله بتدبيل الحسابات التجريبيه...باستمرار..وفى اى وقت..

ولكن المشكلة...تكمن ..فى عدم مقدرتى (ورحم الله رجل عرف قدر نفسه) عدم مقدرتى المالية..على فتح أى حساب حقيقى....

أرجو من حضراتكم..افادتى...كيف يمكن أن استفيد من قدراتى تلك...ولكم الشكر..على مروركم الطيب

xm    xm

السلام عليكم يا اخوانى...اريد أخذ رأى حضراتكم..فى أمر...

وهو أنى محترف فوركس..وأقوم والحمدلله بتدبيل الحسابات التجريبيه...باستمرار..وفى اى وقت..

ولكن المشكلة...تكمن ..فى عدم مقدرتى (ورحم الله رجل عرف قدر نفسه) عدم مقدرتى المالية..على فتح أى حساب حقيقى....

أرجو من حضراتكم..افادتى...كيف يمكن أن استفيد من قدراتى تلك...ولكم الشكر..على مروركم الطيب

تدبيل الحسابات التجريبية شيء والعمل بحساب حقيقي شيء اخر

لكن انا بقترح عليك طالما ما شاء الله دوبلها ياعم :15:

نحن نقيم مسابقات تجريبية بشكل مستمر والحمد لله وعند شركات فوركس تقيم مسابقات كبرى اشترك اخي بالمسابقات واكيد رح تكسب جائزة معتبره تقدر تبدأ بيها

xm    xm

اشكرك اخى على هذه المعلومة...وانا منتظر..اى مسابقة..للمنتدى..ياااااا رب...

xm    xm

اشكرك اخى على هذه المعلومة...وانا منتظر..اى مسابقة..للمنتدى..ياااااا رب...

باذن الله قريبا جدا مسابقة متميزة جدا تحت رعاية المنتدى

و الاسبوع القادم هناك مسابقة عالمية اشترك بيها الموضوع من هنا

https://arabfx.net/showthread.php?t=32543

xm    xm

على طول بأذن الله هشترك...شكرا حبيبى..على اهتمامك...ربى يوفقك فى كل أعمالك...

xm    xm

بارك الله فيكى يا أختى..وفى كل القائمين على هذا المنتدى الجميل..بجد انتم اسره طيبه..وده ظهر من خلال تعليقاتكم....بسم الله ماشاء الله..المشرف التنفيذى للمنتدى..والمشرف العام...وكمان..مشرفة عرب فوركس..يعلقوا على موضوعى..ده شرف كبير ليا بجد..وده بعتبره دعم جامد لترندى الهابط...الف شكر لمروركم الجميل..

عودة
أعلى