إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

مسابقه افضل متاجر و جوائز بقيمه 2000$

xm    xm

اخي احمد البونص اعتقد انه له مده وهو 90 يوم
ماينفعش طيب تكون الفتره اكبر يعني ضعف المده مثلا لانه كما قالت الاخت جمانه الفتره قليله وحتكون نسبة المخاطرة عالية جدا
وعلى حد علمي انه كان في منتدى مجاور مدة تحقيق العقود هو 180 يوم ياريت توضحلنا كمان هل نقطه

هيا الجائزة ليها وقت وتتسحب :shocked:
ازاى دى جائزة عن مسابقة وليست بونص
تبقى عقود مطلوبة كبيرة ومش من حقنا سحب الارباح والمبلغ الا بعد تحقيقها وكمان فوق دول مدة محددة :hissyfit::hissyfit: مش معقول لا اعتقد ذلك اخى ابوجميل لان كده دى شروط تعجيزية :d045:
وننتظر برضه تأكيد ذلك من الدكتور :unsure:

xm    xm

تبقى عقود مطلوبة كبيرة ومش من حقنا سحب الارباح والمبلغ الا بعد تحقيقها وكمان فوق دول مدة محددة :hissyfit::hissyfit: مش معقول لا اعتقد ذلك اخى ابوجميل لان كده دى شروط تعجيزية :d045:
ان شاء الله تكون من غير مدة محدده اختي جمانه وترتيب الاخ احمد مع الشركة ان تم ايداع ونصير نسحب من الارباح حيكون الوضع تمام ان شاء الله ننتظر اجابة الاخ احمد

xm    xm

ماينفعش طيب تكون الفتره اكبر يعني ضعف المده مثلا لانه كما قالت الاخت جمانه الفتره قليله وحتكون نسبة المخاطرة عالية جدا
وعلى حد علمي انه كان في منتدى مجاور مدة تحقيق العقود هو 180 يوم ياريت توضحلنا كمان هل نقطه

بخصوص شرط تحقيق العقود لسحب الارباح ومبلغ الجائزة نفسه بمنتدى مجاور اخر وكيل للشركة وجدت تسائل للاعضاء بهذا الخصوص لمن يفوزون بجائزة بمسابقات تبع الشركة وكان الرد من ادارة المنتدى انه يحق ليهم سحب الارباح عادى والشرط لتحقيق العقود المطلوبة على مبلغ الجائزة نفسه :unsure: بدون الارباح

xm    xm

ان شاء الله تكون من غير مدة محدده اختي جمانه وترتيب الاخ احمد مع الشركة ان تم ايداع ونصير نسحب من الارباح حيكون الوضع تمام ان شاء الله ننتظر اجابة الاخ احمد

بأذن الله خير وميكنش فيه كمان موضوع الفترة دى لانه ده مفترض مبلغ جائزة وشرط الحصول عليه لما نكمل عدد العقود ولو مكملناش لايسحب مننا فهو مازال بحوزة الشركة ولن يسمح لنا بسحبه الا لما نحقق العقود المطلوبة :spinny:

xm    xm

اكيد يا جماعه الكلام اللى بتقولوه ده مش صحيح يعنى انا المطلوب منى 50 عقد استاندرد على 500 دولار وفى فتره 3 شهور ده كده مستحيل
ننتظر توضيح من دكتور احمد

xm    xm

ياريت فعلا يادكتور ينفع اننا لو عملنا ايداع نسحب الارباح لانه نظام الشركة كتير صعب عشان اقدر احقق 100 عقد استنادرد عاوزة شغل 8 اشهر على الاقل وكمان هيبقى بمجازفة عالية :faint:

وباحتمالية لخسارة المبلغ كله فكده كتير صعب علينا وشاكرة لحضرتك كل ماتبذله من اجلنا :wub:

بخصوص شرط تحقيق العقود لسحب الارباح ومبلغ الجائزة نفسه بمنتدى مجاور اخر وكيل للشركة وجدت تسائل للاعضاء بهذا الخصوص لمن يفوزون بجائزة بمسابقات تبع الشركة وكان الرد من ادارة المنتدى انه يحق ليهم سحب الارباح عادى والشرط لتحقيق العقود المطلوبة على مبلغ الجائزة نفسه :unsure: بدون الارباح

بأذن الله خير وميكنش فيه كمان موضوع الفترة دى لانه ده مفترض مبلغ جائزة وشرط الحصول عليه لما نكمل عدد العقود ولو مكملناش لايسحب مننا فهو مازال بحوزة الشركة ولن يسمح لنا بسحبه الا لما نحقق العقود المطلوبة :spinny:

اكيد يا جماعه الكلام اللى بتقولوه ده مش صحيح يعنى انا المطلوب منى 50 عقد استاندرد على 500 دولار وفى فتره 3 شهور ده كده مستحيل
ننتظر توضيح من دكتور احمد

السلام عليكم
من ناحيه المده الزمنيه ليست ثلاث اشهر
هو ست اشهر و نغض النظر بعد ذلك :wub:

xm    xm

السلام عليكم
من ناحيه المده الزمنيه ليست ثلاث اشهر
هو ست اشهر و نغض النظر بعد ذلك :wub:
[/CENTER]

معلش يادكتور مش فاهمة :wacko: (ونغض النظر بعد ذلك) ايه المقصود بيها يعنى انه بعد ال6 شهور بيتم سحب مبلغ الجائزة من الحساب ولا بيبقى لايستحق لنا ولا ايه النظام ولو فيه ارباح بنقدر نسحبها ولا ياريت حضرتك توضحلى النقطة دى والمدة دى لو عدت وشرط العقود لم يتم اكمال عددها كله بيكون ايه الوضع ؟

xm    xm

معلش يادكتور مش فاهمة :wacko: (ونغض النظر بعد ذلك) ايه المقصود بيها يعنى انه بعد ال6 شهور بيتم سحب مبلغ الجائزة من الحساب ولا بيبقى لايستحق لنا ولا ايه النظام ولو فيه ارباح بنقدر نسحبها ولا ياريت حضرتك توضحلى النقطة دى والمدة دى لو عدت وشرط العقود لم يتم اكمال عددها كله بيكون ايه الوضع ؟

نعم بعد ست اشهر المفروض يتم سحب مبلغ الجائزه فقط
الفكره اخت جمانه انه لو وجدت العميل عامل عقود كويسه و انهى نسبه كويسه بطلب من الشركه عدم سحب الجائزه
بكل بساطه اختي لغايه الان لم يتم سحب اي جائزه من اي فائز لانه الشركه و نحنا بدها اياكم تكونوا مبسوطين

xm    xm

الفكره اخت جمانه انه لو وجدت العميل عامل عقود كويسه و انهى نسبه كويسه بطلب من الشركه عدم سحب الجائزه
بكل بساطه اختي لغايه الان لم يتم سحب اي جائزه من اي فائز لانه الشركه و نحنا بدها اياكم تكونوا مبسوطين
اشكرك على التوضيح اخي احمد هيك الصورة وضحت من ناحية الفتره الزمنية لانهاء العقود
بس انت وضحت فكره انه احنا ممكن نعمل ايداع مثلا فوق مبلغ الجائزة 250 دولار هل ساعتها نستطيع سحب ارباح ام لا عشان الصورة توضح تمام

xm    xm

الحمد لله طمنتنى يادكتور :wub:
وبأذن الله بخلال الفترة دى هنكون حققنا نسبة كبيرة من العقود المطلوبة منا هو بس انا حاسة ان 100 عقد استنادرد كتير قوى عليا تحقيقهم بالفترة دى بالنسبة لمبلغ الجائزة لكن ان شاء الله ربنا يقدرنى واحقق نسبة عالية منهم بخلال ال6 اشهر والى ناقصنا بس بخصوص الارباح انهم يسمحوا لينا بسحبها مثل مابتفعل باقى الشركات او على الاقل نعمل ايداع ب 100$ بالحساب ويسمحولنا بسحب الارباح بحرية :angelic:

xm    xm

الحمد لله طمنتنى يادكتور :wub:

وبأذن الله بخلال الفترة دى هنكون حققنا نسبة كبيرة من العقود المطلوبة منا هو بس انا حاسة ان 100 عقد استنادرد كتير قوى عليا تحقيقهم بالفترة دى بالنسبة لمبلغ الجائزة لكن ان شاء الله ربنا يقدرنى واحقق نسبة عالية منهم بخلال ال6 اشهر والى ناقصنا بس بخصوص الارباح انهم يسمحوا لينا بسحبها مثل مابتفعل باقى الشركات او على الاقل نعمل ايداع ب 100$ بالحساب ويسمحولنا بسحب الارباح بحرية :angelic:

بالنسبه لسحب الارباح بعد انهاء عدد العقود يمكنك ذلك
الان في حاله الايداع و حتى اجيبك بجواب كامل سانتظر رد الشركه لتفسير اتفاقنا

xm    xm

اشكرك على التوضيح اخي احمد هيك الصورة وضحت من ناحية الفتره الزمنية لانهاء العقود
بس انت وضحت فكره انه احنا ممكن نعمل ايداع مثلا فوق مبلغ الجائزة 250 دولار هل ساعتها نستطيع سحب ارباح ام لا عشان الصورة توضح تمام

بالنسبه لهذه النقطه الايداع و سحب الارباح سانتظر رد الشركه و اعطيكم اجابه

xm    xm

شكرا يادكتور تاعبينك معانا وان شاء الله خير وننتظر رد الشركة

xm    xm

جاء رد الشركه على النحو
في حال كان الفائز كان قد قام بايداعات مماثله لقيمه الجائزه فانه سيحصل على استثناء لسحب الارباح و يشمل الايداعات السابقه و اللاحقه

xm    xm

يعنى لازم اعمل ايداع بالف دولار عشان يكون ليا حرية سحب الارباح:hissyfit::hissyfit:
انا معملتش ايداعات سابقة بالشركة:sad: يبقى كده مش هينفع
انا كده كأنى داخلة مسابقة اخرى واصعب واطول عشان اعرف اسحب اى ارباح احققها بغض النظر عن مبلغ الجائزة
انا كنت اتمنى انهم يقولوا انه مش من حقنا سحب مبلغ الجائزة نهائى وانه ملك للشركة وللمتاجرة عليه فقط ويتركوا لنا سحب الارباح التى نحققها بحرية لانه ده ابسط شىء تقدمه الشركة لينا كجائزة لكن كده بالشرط الصعب انه ياما نعمل ايداع بنفس مبلغ الجايزة وده طبعا صعب قوى او نحقق شرط العقود بخلال فترة ال6 اشهر او اطول شوية بحالة انه حققنا نسبة كبيرة من العقود وده يعنى انه نشتغل كل هذه الفترة بدون نتيجة ملموسة او اى ربح نقدر نسحبه من شغلنا حقيقى الاختياريين اصعب من بعض خصوصا انى لااعمل بالاسكابلنج ولا افضله بالمتاجرة لانه احتمالية خسارة المبلغ كله اكبر بكثير من احتمالية انه يعيش الحساب فترة كبيرة :d045:

التعديل الأخير:
عودة
أعلى