إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

مسابقه ابطال عرب فوركس للحسابات التجريبيه لشهر تشرين الثاني- نوفمبر 2011 برعايه wwm

xm    xm

حبيب قلبي الناس لسه في اول الجوله ولسه بيستكشفوا نقاط الضعف والقوه
ربنا يوفق اجميع ان شاء الله
أهلا ياغالي تسلم
بالتوفيق للجميع

xm    xm

الف مبروك التدبيل ياحبيب قلبي
ولكن صعب جدا التدبيل مع الاتزام بشروط المسابقه وارجوا ان لا تكون قد اخترقت الشروط
او لم تنتبه اليها
. المسابقه تقام على منصه برنامج فلاش تريدر للحسابات التجريبيه لشركه wwm دون استثناء. حيث يفتح كل متسابق حساب تجريبي واحد فقط للمسابقه بقيمه 10000$ و برافعه 1:100 . على المتسابق تعبئه بيانات حقيقه عند التسجيل و اي بيانات وهميه ستكون سبب في استبعاد المتسابق و الغاء حسابه

2. الحد الاقصى لعقود التداول هو 10 عقد مصغر (اي عقد ستاندرد) و ان لا تزيد عدد العقود المفتوحه في نفس الوقت عن هذا العدد. و يسمح فقط بالتداول على العملات و لا يسمح بالتداول على المعادن و المؤشرات الاخرى كالداوجونز.
ومرة ثانيه الف مبروك مقدما

انا فعلاً دبلت الحساب يا غالى فى حوالى 4 سعات هههه وكل شروط المسابقة كانت موافقة لاكن بعد دا كله فوجئت ان من الشروط ممنوع المتاجرة على المعادن وفى نفس اليوم اكتشفت ان التجارة على المعادن حرام وأتاكد من دا كمان :d045::d045::d045:

xm    xm

انا فعلاً دبلت الحساب يا غالى فى حوالى 4 سعات هههه وكل شروط المسابقة كانت موافقة لاكن بعد دا كله فوجئت ان من الشروط ممنوع المتاجرة على المعادن وفى نفس اليوم اكتشفت ان التجارة على المعادن حرام وأتاكد من دا كمان :d045::d045::d045:

بالوفيق المرة القادمة يا كبير

الجايات اكتر من الرياحات

xm    xm

بالتوفيق لكل مسابقة صعبة بالفعل و لو دكتور يقولنا اخر التطورات اية يبقا تمام اوى

xm    xm

خيرها بغيرها ان شاء الله

xm    xm

ايه اخبار الاخوة المتسابقين

فيه حد دبل و لا لسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رغم ان شايف التدبيل صعب اووى صعب جداا جداا كمان

xm    xm

طبعا التدبيل صعب و خصوصا اننا بنخش بلوط ستارند يعنى عايزاة تركيز جامد اوى علشان تدبل

xm    xm

ايه اخبار الاخوة المتسابقين

فيه حد دبل و لا لسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رغم ان شايف التدبيل صعب اووى صعب جداا جداا كمان
انت بتقول دبل ولا ديل !!
انا حاجز الديل لاني مش عارف اتعامل مع النت والفلاش

عودة
أعلى