إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

التحليل الفني لأدوات مالية مختلفة لليوم 28 - 10

karimabdalalim

عضو جديد

xm    xm

تقبلوا فائق إحترامي في أول موضوعاتي للمنتدي ( تحليل فني لأدوات مالية مختلفة 28-10 ) و أتمني أن تكونوا مستعدين لتحملي كل يوم بتحليلاتي و ماضيع مختلفة تفيدكم معكم كريم مجدي عبدالعليم خبرة 11 سنة في مجال الفوركس عملت كمحلل فني و مالي لأكبر الشركات في المجال و تخصصت في إدارة المحافظ و المحاضرات لذلك فمن مميزاتي الجمع بين الخبرة العملية و العلمية و لي أكثر من نظرية في المجال و لا تتردوا في طلب أي مساعدة و التحليل مرفق مع الموضوع

المرفقات

• ARAB FX 28-10.pdf
    984.7 KB · المشاهدات: 6

xm    xm

اسمحلي أن أكون من أوائل من يرحب بك
يشرفنا انضمامك الينا و اتمنى أن نستفيد من خبرتك
سجلني متابعا
تحياتي لك

xm    xm

عندي مشكلة و هي اني لا اعرف كيف اتعامل مع التحليل الفني الشامل كما في الملف المرفق وانا افضل نقاط دخول محددة و هدف و ستوب

xm    xm

عندي مشكلة و هي اني لا اعرف كيف اتعامل مع التحليل الفني الشامل كما في الملف المرفق وانا افضل نقاط دخول محددة و هدف و ستوب

بالعكس اخى محمد لابد من قراءة التحليلات و فهمها و اذا كان هناك توافق بينها و بين تحليلاتك او مناطق دخولك فدا تعتبر فرصة قوية ... وجود اختلاف يجعلك تراجع صفقاتك قبل دخولها

تقبلوا فائق إحترامي في أول موضوعاتي للمنتدي ( تحليل فني لأدوات مالية مختلفة 28-10 ) و أتمني أن تكونوا مستعدين لتحملي كل يوم بتحليلاتي و ماضيع مختلفة تفيدكم معكم كريم مجدي عبدالعليم خبرة 11 سنة في مجال الفوركس عملت كمحلل فني و مالي لأكبر الشركات في المجال و تخصصت في إدارة المحافظ و المحاضرات لذلك فمن مميزاتي الجمع بين الخبرة العملية و العلمية و لي أكثر من نظرية في المجال و لا تتردوا في طلب أي مساعدة و التحليل مرفق مع الموضوع

نورتنا اخى لكريم و بالتوفيق دائما ان شاء الله

xm    xm

أستاذ محمد طبعا أحب أرحب بيك الأول والله المشكلة ده عند ناس كتير و علشان كده أنا بحاول أجمع بين الإتنين علشان تتعود علي التحليل و في نفس الوقت هاتلاقي في تحليلي السيناريو المتوقع و المعاكس هو بالظبط كأني كتبلك نقط دخول و خروج بستوب و تارجت هاتلاقي جنب كل عملة السيناريو المتوقع مكتوب كسر نقطة ده زي الدخول و بعديها صعود إلي أو هبوط إلي و ده التارجت و النقطة المحورية بتاعتك الستوب و يا رب أكون ساعدتك

عودة
أعلى