إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

((طريقتى )) مسابقة افضل ورشة تحليلية مايو 2012

xm    xm

فتح عقد تعزيز للباوند دولار شراء من النقطة 1.5821
وعقد تعزيز بالشراء للباوند ين من النقطة 126.88 واليورو ين عقد تعزيز بالشرا من النقطة 101.96
وبنفس الاهداف للعقود السابقة

xm    xm

اخر تعزيز بالشراء للباوند ين من السعر الحالى 125.42
واليورو ين من السعر الحالى 100.81

xm    xm

بالتوفيق و يارب كل العملات تصغد علشان بصراحة الواحد اتخنق

xm    xm

بالتوفيق ان شاء الله مجبورين الخاطر يا رب
تسلم يارب اخى ناجح ربنا يجبر بخاطرنا جميعا السوق حرق اعصابنا الشهر ده بما فيه الكفاية :sad:
بالتوفيق و يارب كل العملات تصغد علشان بصراحة الواحد اتخنق
يارب ويوفقك انت كمان ياهيما معلش والله انا اليومين دول قررت من هنا لاخر الشهر ابعد عن السوق شوية لانه الواحد مش اتخنق وبس من السوق وحركته لا خلاص اعصابنا تعبت بما فيه الكفاية :sad::d045:
حتى بحساب المسابقة اخر عقود تعزيز فتحتها اليوم وخلاص هسيبهم لنهاية الاسبوع القادم بأذن الله :unsure:وربنا يسهل
الافضل لو معاك عقود بالوقت الحالى ان شاء الله لما تخرج منها على خير خدلك اجازة بعيد عن السوق شوية :angelic:

xm    xm

ياريت و الله اليورو يصعد لمناطق دخولى و ارتاح من السوق دة بجد انا حسابى الحقيقى ربنا يستر علية و حساب المسابقة الدنيا بجد باييظة

ربنا يسترها من عندوة يارب

xm    xm

الصبر طيب

الله كريم
قولو يا رب
شوفو التشارت هذا ربما يتوافق مع طريقة الاستاذ الصاعد

التعديل الأخير:

xm    xm

ياريت و الله اليورو يصعد لمناطق دخولى و ارتاح من السوق دة بجد انا حسابى الحقيقى ربنا يستر علية و حساب المسابقة الدنيا بجد باييظة

ربنا يسترها من عندوة يارب
ان شاء تفرج قريب قوى وتخرج على خير منه هانت خلاص معتقدتش ينزل اكتر من 1.2600 قبل مايصعد لمناطق 1.3000
الصبر طيب

الله كريم
قولو يا رب
شوفو التشارت هذا ربما يتوافق مع طريقة الاستاذ الصاعد

الله كريم هو فعلا لازم يصعد يصحح للهبوط العنيف ده وباذن الله من هنا لنهاية الشهر يكون طلع لمناطق 1.3000

عودة
أعلى