إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

هام لكل المتسابقين

xm    xm

http://www.mt4i.com/users/kareem/stats

انا بقا لسة هبدأ النت كان فاصل للاسف وراحت عليا حركة النهاردة الجامدة يالا معوضة ان شاء الله

ولا يهمك محدش عارف الخير فين .. كان ممكن حصل ما تكرهه
بالتوفيق

xm    xm

نتمنى من احد المشرفين تجميع روابط المشتركين في مشاركة واحدة ليسهل على الجميع المتابعة

لكم كل الود

رمضان مبارك

التعديل الأخير:

xm    xm

بالتوفيق للجميع ،،،، وكل عام وانتم وعرب فوركس بالف خير

xm    xm

:d ما خلالالالالالالالالاص معدتش تفرق سينا من سنيا ههههههه

ورمضان كريم عليكم ان شاء الله

xm    xm

http://www.mt4i.com/users/kareem/stats

انا بقا لسة هبدأ النت كان فاصل للاسف وراحت عليا حركة النهاردة الجامدة يالا معوضة ان شاء الله

ماشاء الله 40680 دولار حتى هذه اللحظه :angelic:

xm    xm

ههههه ضامن مركز من المراكز الاخيرة انا على فكرة اتمنيت ان انا مكنتش تاجرت فى اول يوم انا ضاعفت الحساب جبته 23 وشوية فكة فى حوالى من ست الى ثمن ساعات وصفرته بسبب السرعة :d

حتى الاخ مصطفى زينا كدا بس هو جاب الحساب 43 وصفره

اما بالنسبة لـ الى لسه مبدأش فى الحساب فا دا كويس وانصحكم الى لسه شغالين فى المسابقة براحة على الحساب ولا للتسرع ابداً ولا تحمل عبئ وهم من الذين معك فى المسابقة مهما كانت قدراتهم وخبرتهم فى المسابقة

( وميقعشى الا الشاطر هههههههههههههههه ) ووقعوا الشطار وحاول ان تستغلوا هذه الفرصة

شكراً

xm    xm

ههههه ضامن مركز من المراكز الاخيرة انا على فكرة اتمنيت ان انا مكنتش تاجرت فى اول يوم انا ضاعفت الحساب جبته 23 وشوية فكة فى حوالى من ست الى ثمن ساعات وصفرته بسبب السرعة :d

حتى الاخ مصطفى زينا كدا بس هو جاب الحساب 43 وصفره

اما بالنسبة لـ الى لسه مبدأش فى الحساب فا دا كويس وانصحكم الى لسه شغالين فى المسابقة براحة على الحساب ولا للتسرع ابداً ولا تحمل عبئ وهم من الذين معك فى المسابقة مهما كانت قدراتهم وخبرتهم فى المسابقة

( وميقعشى الا الشاطر هههههههههههههههه ) ووقعوا الشطار وحاول ان تستغلوا هذه الفرصة

شكراً

:angelic::angelic::angelic::angelic:

يا رجل احكيلهم يتسرعوا بلكي وفروا الجوائز للشهر المقبل

xm    xm

على فكرة يا شباب
من يتابع حسابات المشاركين يضر حسابه
لأنه كلما رأى حساب صاعد وهو يريد أن يدركه فيجد نفسه صفر الحساب
زي حالاتي
هههههه
ياريت لو في مسابقة أسرع مصفر للحسابات
هههههههههه
بالتوفيق للجميع

xm    xm

:angelic: يا شباب اتسرعوا قد ما تقدروا عشان الجوائز تتقسم على الادارة وناخد عيدية :biglaugh::biglaugh:
هههههههههههههه
شكله هذا اللي راح يصير :biglaugh:

xm    xm

امبارح اشتريت فرنك 50 لوت ههههههههههه نزل السعر مرجن الحساب كالعادة وطااااار

xm    xm

يعني بعد دعم اليابان الان تدعم الفرنك
قلبك كبير والله هههههه :biglaugh:

ههههههههههههههههههه والله يا غالي هو الموضوع موضوع ادارة رأس مال مش اكثر ،،، يعني 50 لوت على حساب ب 20 الف اكيد ما رح يتحمل اي هزة وهذا اللي صار :d045:
الفرنك بقاله شهرين غدار و حركته مش مفهومه بتاتاااااااااا

فعلا ،،، باخر تحديث لي للفرنك موجيا توقعت له مستوى 0.7840 بس الظاهر انه مش ناوي يجيبها البر :angelic:

xm    xm

الفرنك بقاله شهرين غدار و حركته مش مفهومه بتاتاااااااااا

لا يا غالي مفهومة طبعا ..

الفرنك يعتبر من عملات الملاذ الامن .. والبنوك السويسرية مشهورة
وقت الازمات يظهر الفرنك والذهب .. واحيانا الين لولا التدخلات الحكومية لاصبح مثل الفرنك تمام

وقت الازمات العالمية لاتفكر في بيع الفرنك لان سعره يرتفع ..

ساعطيك مثالا بسيطا :

لما يكون فيازمة عالمية كبيرة وازمة ديون امريكية وازمة في منطقة اليور وانت مستثمر .. اين ستضع اموالك ؟؟
في بنك امريكي ( بالدولار ) --> منذ اسبوعين اشهرت 3 بنوك اميركية افلاسها
في بنك ايطالي ( بوادر ازمة قد تضر باليورو قريبا ) ام بالمانيا ( سخط شعبي على انفاق اموال دافعي الضرائب الالمانيين على مساعدة اليونان )

طبعا وجهتك هي البنوك السويسرية ( الفرنك ) او الذهب ( الاسترالي )

ارجو ان تكون الامور واضحة الان ..

عودة
أعلى