إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

ما هو الحد الأدني لفتح حساب Fxpro تحت رعايتكم مع العلم أن المتاجرة بنظام الإسكالبينج؟

~Muhammad~

عضو جديد

xm    xm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

إخواني الكرام بعد التحية لأعضاء وزوار منتديات عرب فوركس العظيم

حابب أفتح حساب حقيقي تحت رعاية منتديات عرب فوركس فكنت عايز أعرف الحد الادنى للإيداع في شركة Fxpro مع العلم إني هتاجر بنظام الإسكالبينج وإحتمال الهيدج كمان

xm    xm

اهلا وسهلا بكم اخي الكريم

ادنى ايداع لفتح حساب تحت رعايتنا هو 250 دولار

xm    xm

اهلا وسهلا بكم اخي الكريم

ادنى ايداع لفتح حساب تحت رعايتنا هو 250 دولار

يعني حضرتك أقدر أفتح حساب من بكرة ب250 دولار تحت رعاية حضراتكم + أتاجر بنظام الإسكالبينج عادي؟ ولا بعد ما إشترك وابتدي اتاجر بنظام الاسكالبينج الشركه تقولي لا من فضلك ماينفعش لازم تضيف فلوس كمان علشان تقدر تتاجر زي ما انت عايز​

xm    xm

يعني حضرتك أقدر أفتح حساب من بكرة ب250 دولار تحت رعاية حضراتكم + أتاجر بنظام الإسكالبينج عادي؟ ولا بعد ما إشترك وابتدي اتاجر بنظام الاسكالبينج الشركه تقولي لا من فضلك ماينفعش لازم تضيف فلوس كمان علشان تقدر تتاجر زي ما انت عايز​

اهلا بك اخي
نعم يمكنك ذلك

xm    xm

اخي محمد اذا كنت ستتاجر سكالبينغ انصحك بحساب الزيرو في xm فالسبريد فيه منخفض أكثر و شبه ثابت
طبعا هناك عمولة تضاف للسبريد و لكن تبقى العمولة مع السبريد اقل من باقي الشركات و ممتازة للسكالبينغ

xm    xm

اخي محمد اذا كنت ستتاجر سكالبينغ انصحك بحساب الزيرو في xm فالسبريد فيه منخفض أكثر و شبه ثابت
طبعا هناك عمولة تضاف للسبريد و لكن تبقى العمولة مع السبريد اقل من باقي الشركات و ممتازة للسكالبينغ

بصراحه انا بثق في نصايح حضرتك من قبل حتي ما أقرأها :biglaugh: علي بركة الله هفتح حساب زيرو في اكس ام تحت رعاية حضراتكم، شكراً جزيلاً لحضرتك يا أستاذ وسام

xm    xm

بصراحه انا بثق في نصايح حضرتك من قبل حتي ما أقرأها :biglaugh: علي بركة الله هفتح حساب زيرو في اكس ام تحت رعاية حضراتكم، شكراً جزيلاً لحضرتك يا أستاذ وسام

يلا اتكل على الله و ان شالله تكون استراتيجيتك مجربة لفترة جيدة و تلتزم بإدارة رأس المال
:wub:

عودة
أعلى