إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

التحديث اليومي لنتائج المسابقة من Activ Trades

xm    xm

شكرا استاذ عصام

ياريت لو مندوب الشركة متواجد حاليايقول امتى هتغلق المنصة بتوقيت مصرحتى نستطيع غلق الصفقات المفتوحة و شكرا

xm    xm

السوق اغلق و ما زال عندى صفقات مفتوحة لانى لم كنت اعلم بنهاية اغلاق المنصة بتوقيت مصر هل النتيجة النهائية سوف تحسب بالايكويتى ام لا

بالتوفيق للجميه و كانت مسابقة غاية فى الروعة

تحياتى للجميع

xm    xm

فى انتظار النتائج سريعا و شكرا

xm    xm

فعلا كانت مسابقة رائعة

xm    xm

مبرووووووووووووك لجميع الفائزين مقدما

xm    xm

الف مبروك للفائزين مقدما
والله يعطيكم العافية جميعا
على حماسكم ومشاركتكم

xm    xm

الف مبروك للفائزين مقدما
والله يعطيكم العافية جميعا
على حماسكم ومشاركتكم

شكراً يا استاذ طارق . ربنا يوفق إدارة المنتدى دائماً ويقويكم على المجهود الكبير اللى بتعملوه . شكراً لكم على المسابقة الرائعة وعقبال المسابقات القادمة إن شاء الله . ويا ريت إعلان النتيجة يكون قريباً

xm    xm

للأسف ممثل الشركة كان فى أجازة ولم يعلن المتابعة اليومية . يا ريت فى الصباح يعلن الرصيد النهائى للمتسابقين وقت إغلاق السوق

xm    xm

للأسف ممثل الشركة كان فى أجازة ولم يعلن المتابعة اليومية . يا ريت فى الصباح يعلن الرصيد النهائى للمتسابقين وقت إغلاق السوق

بالصباح ان شاء الله اعتقد الاعلان النهائي ... اليس الصبح لناظره بقريب :wub:

التعديل الأخير:

xm    xm

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة

انا للامانة سالت فى هذا الموضوع الجمعة الماضية عن موعد اغلاق السوق و لكن لم اتوصل للاجابة النهائية و الصفقات بقت مفتوحة بعد نهاية السوق و كان الايكوتيى بتاعى 27600.89 و انا اخدت سكرين شوت لرصيدى بعد الاغلاق لذلك وجب التنوية للامانة فقط حتى لا نظلم او نتظلم و بالتوفيق لكل المتسابقين

xm    xm

فى انتظار النتائج النهائية و بالتوفيق للجميع

xm    xm

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة

انا للامانة سالت فى هذا الموضوع الجمعة الماضية عن موعد اغلاق السوق و لكن لم اتوصل للاجابة النهائية و الصفقات بقت مفتوحة بعد نهاية السوق و كان الايكوتيى بتاعى 27600.89 و انا اخدت سكرين شوت لرصيدى بعد الاغلاق لذلك وجب التنوية للامانة فقط حتى لا نظلم او نتظلم و بالتوفيق لكل المتسابقين

فى انتظار النتائج النهائية و بالتوفيق للجميع

ربنا يبارك لك أخى إبراهيم ويجازيك خير . إنت إنسان محترم وتستحق كل خير وتحليلاتك دائماً قوية والجميع يشهد على ذلك . أنا تابعت مشاركاتك يوم الجمعة وسؤالك عن موعد الإغلاق لكن حقيقى لم أكن أعرف موعد الإغلاق . تمنياتى لك بالتوفيق وإن شاء الله تكون من الفائزين :wub:

xm    xm

ربنا يكرمنا جميعا اخى ياسر و يفوز كل مجتهد و انت ما شاء اللة عليك استاذ كبير

تحياتى ليك

xm    xm

ربنا يكرمنا جميعا اخى ياسر و يفوز كل مجتهد و انت ما شاء اللة عليك استاذ كبير

تحياتى ليك

شكراً على ذوقك ومجاملتك . بس أنا مش استاذ يا غالى . انت بس بتحب تجامل . لكن لو تشوف ساعات السوق بيعمل معايا إيه تقول الجدع دة مبتدىء وبيتعلم كمان . لكن انت اللى استااااذ جامد فى تحليلاتك وبيعجبنى جداً انك بتصبر على التحليل وممكن تستمر مع الصفقة لغاية الهدف . ربنا يكرمك بالفوز فى المسابقة وتضاعف حسابك الحقيقى أضعاف مضاعفة إن شاء الله

xm    xm

كنت اتمنى الرد على سوالى يوم الجمعة بخصوص توقيت المنصة من قبل مندوب الشركة حتى نتلافى هذة المشكلة و يتم اغلاق الصفقات عن طريقى و لكن الان الصفقات اغلقت على ربح اقل بكثير نتمنى الا تؤثر هذة الظروف بنتيجة المسابقة و بالتوفيق للجميع

xm    xm

ما في تأثير كبير حبيبي لا تقلق...انتظروا النتائج يوم الإثنين إن شاء الله

بالتوفيق للجميع إن شاء الله . وشكراً على المسابقة الرائعة

عودة
أعلى