إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

تصويت : مارايك في اليورو هذا الأسبوع

مارأيك في زوج اليورو دولار هذا الاسبوع ؟؟

• هبوط

الأصوات: 8 80.0%
  • صعود

الأصوات: 2 20.0%
  • لا أعرف

الأصوات: 0 0.0%

• مجموع المصوتين
    10
  • الاستطلاع مغلق .

طارق جبور

المدير العام
طاقم الإدارة

xm    xm

السلام عليكم رحمة الله
إخواني هذا تصويت لمعرفه عدد المشترين والبائعين لزوج اليورو دولار عنا في المنتدى
لذا يرجى التصويت

xm    xm

انا الاتنين ببيع وبشترى :spinny:
بس عامة هو مستويات 1.3480-1.3500 احتمال كبير سيزورها هذا الاسبوع او على الاكثر الاسبوع المقبل

xm    xm

انا بايع اليورو واعتقد والله واعلم ان منطقه 1.3380 منطقه قويه لانه ارتد منها عده مرات

xm    xm

شراء اليورو الى مستويات 1.3500 بسب الاخبار المعززة لمنتطقة اليورو هيكون فى تحسن فى ادارة الدورة الاوربية كبير جدا

xm    xm

تمام ياشباب لإنه اللي مشتري راح نعملو حظر على عضويته سامعني يافادي ههههههههههههههههههههههههه

xm    xm

ههههههههههههههههههههههههههههههه ماشى يااستاذ طارق بس انا شارى لان اليورو مش بيسمع كلامكم هههههههههههههه

xm    xm

ياعم فادي والله لو في سبب واحد مقنع للشراء لكنت شريت
البطاله إرتفعت بشكل كبير والديون عم بتزيد يوم بعد يوم وكل يوم مشكله في دوله وهذا طبعا لسه السوق ماجاب سيره ديون إيطاليا !! ومصلحه دول اليورو أصلا يكون اليورو ضعيف لحتى يقدرو يطلعو من مصيبتهم !
يعين صدقا مافي سبب مقنع للشراء

xm    xm

خبر الساعة 4 بتاع الدولار بتاع مؤشر pmi هيجى سلبى واليورو هيرتفع امامة فى انتظار صعود اليورو

xm    xm

وفى تعززات هتنزل من المنطقة الاوروبية تحسن من اداء اليورو مستفبلا

xm    xm

خبر الدولار لو إجا سلبي راح يؤثر بقوة على شهيه المخاطره بالسوق بالتالي هبوط الأاسهم وإرتفاع الدولار والين كعمله ملاذ أمن

xm    xm

الإتحاد الأوروبي : ليس كل دول منطقه اليورو ستعود للنمو في النصف الثاني من العام .

xm    xm

ان شاء الله نرى هبوط قوى للزوج هذا الاسبوع اخروة لو فكر يصعد 3410-3450

xm    xm

تمام ياشباب لإنه اللي مشتري راح نعملو حظر على عضويته سامعني يافادي ههههههههههههههههههههههههه

:unsure::unsure:
انا قلت انى ببيع وبشترى هههههههههه وبعتهولك انهارده كمان بس مش بهدف كبير لاختبار الدعم فقط 1.3300-1.3280
اظن كده عدانى العيب اهو :wub:
كل الى يدخل الموضوع يبيع اليورو عشان ينزل وكل البايعيين يربحوا :angelic:

xm    xm

:unsure::unsure:

انا قلت انى ببيع وبشترى هههههههههه وبعتهولك انهارده كمان بس مش بهدف كبير لاختبار الدعم فقط 1.3300-1.3280
اظن كده عدانى العيب اهو :wub:

كل الى يدخل الموضوع يبيع اليورو عشان ينزل وكل البايعيين يربحوا :angelic:

إذا بتزيدي الهدف شوي بتكون امورك تمام والإداره راضيه عليكي :angelic:

xm    xm

إذا بتزيدي الهدف شوي بتكون امورك تمام والإداره راضيه عليكي :angelic:

فيه احتمال كبير الهدف يروح لمنطقة الدعم التالى 1.3250 ونراقب هل هيكون فيه ارتداد قوى من الحد السفلى للقناتين على الاربع ساعات ام كسر واغلاق قوى اسفلهم :unsure:
لو عليا عاوزاه ينزل دايركت لاهدافكم نترقب سلوكه عند هذه المنطقة وان شاء الله خير :spinny:
[/url]مركز رفع الملفات[/IMG]

xm    xm

Greek economy to shrink 5%, unemployment to rise to 20%, according to Greek research group IOBE

عودة
أعلى