إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

نكت جديدة

hamada 99

عضو جديد

xm    xm

مره واحد غبي محكوم عليه بالاعدام فلما علقوه في المشنقه قعد يخبط بيده و رجليه فاافتكروه عايز يقول حاجه ففكوه فقال لهم يا اغبياء كنت هتخنق

بلديتنا عايز يعلم ابنه انجليزى راح ابتدائي منفعش، راح ثانوى منفعش، راح الجامعة منفعش، قال لازم اوديه انجلترا واجوزه واحدة من هناك عشان يعرف يتكلم انجليزى، راح فى الصباحية بيقولها "مستر هريدى موجود؟" قلتلوا "نجولو مين؟"

واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة أخدت الحبوب وماولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له "اتفضل" التاني يقوله "لأ اتفضل إنت الأول."

اخواتنا المساطيل بيتفرجوا على نشرة الأخبار قام واحد قال لصاحبه هيه النشرة مالها طولت كده ؟ قال له تقريبا دى آخر حلقة

محشش وجهوا له هذا السؤال ما هو وجه الشبه بين الحمار والأرنب... قال: الحمار باللغة الانجليزية اسمه دونكي احذف (دون) ظلّت كي كي بالعربي يعني مفتاح حط مفتاح في حكمة "الصبر مفتاح الفرج" احذف مفتاح الفرج ظلّت الصبر حط الصبر في حكمة بعد "الصبر جميل" احذف الصبر ظلّت جميل فيه ممثل مصري اسمه جميل راتب احذف جميل ظلّت راتب اعكس الحرفين الأخيرين (التاء والباء) صارت رابت ورابت بالانجليزي يعني أرنب وهو المطلوب إثباته

xm    xm

صعيدي دخل الصيدلية ، سأل : فيه عندكم فيتامين حديد ، أجابه الصيدلاني : موجود ، فقال : طيب أديني سيخين

xm    xm

مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته

عودة
أعلى