إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

استراتيجيه العبقرى دكتور جمال ممدوح

xm    xm

نظرة موفقة اخي محمد

xm    xm

النيوزيلندى على الساعه كسر خطوط القنوات لاسفل

وعلى الاربع ساعات ارتد من الحدود العلويه للقنوات

لذلك بيع النيوزيلندى بهدف 8110 وهو ما يمثل تصحيح 1,27 فيبو للصعود الاخير

xm    xm

نشوف مع بعض كده الباوند الاسبوع الجاى
نبدا بشارت اليومى هنلاقى ان الباوند كسر القناتين لاسفل اخر يوم الاسبوع الماضى يعنى البيع هذا الشهر هو الاغلب و الفرص الاقوى ممكن اول الاسبوع يرد يعمل اختبار قبل ويكمل نزول يعنى لغايه 5740 او 5800 طبعا ده شارت يومى يعنى المسافات كبيره شويه و الاتجاه عليه ميفرقش معانا كتير لكن لازم يبقى فى دماغنا برده

نروح باه للشارت بتاعنا الله هو الاربع ساعات هنلاقى السعر عند الحدين السفليين مع شبه تطابق للقناتين و اتجاهم لاسفل يبقى الاغلب انه هيرد لفوق شويه قبل ميكسر لتحت و ده يتوافق مع اعاده الاختبار على اليومى

نيجى باه لبرج المراقبه بتاعنا اللى هو شارت الساعه هنلاقى الشكل كده وده معناه ان الكسر لتحت هبوط لو توافق مع كسر على الاربع ساعات او الكسر لفوق و ده الاغلب هيبقى شرا بهدف 5760 الى 5790 بس الكسر لفوق لازم نتاكد منه اوى و منتسرعش فى الشراء علشان الشكل ده بنعتبره حاله شاذه ليها طريقه خاصه فى التعامل هشرحها ليكو فى وقتها ان شاء الله و يارب اسبوع اخضر عليكو ان شاء الله

كما توقعنا فى بدايه الاسبوع ارتد الباوند ل 5740 و ذلك لاعاده الاختبار على الدايلى ثم هبط بعنف و الان نعدل كل اهداف بيع الباوند الى 5520 و هو ما يمثل 161 تصحيح فيبو للصعود الاخير

xm    xm

كما توقعنا فى بدايه الاسبوع ارتد الباوند ل 5740 و ذلك لاعاده الاختبار على الدايلى ثم هبط بعنف و الان نعدل كل اهداف بيع الباوند الى 5520 و هو ما يمثل 161 تصحيح فيبو للصعود الاخير

الباوند اعتقد هدفه واضح و التذبذب حاليا مجرد تحضير للهبوط
بالتوفيق اخي الدكتور

xm    xm

صباح الخير د محمد لو حابب ابيع الكيبل الان ابيعه عند مستوى كام فى رايك وشكرا مقدما

xm    xm

صباح الخير د محمد لو حابب ابيع الكيبل الان ابيعه عند مستوى كام فى رايك وشكرا مقدما

يارب تكون بعته عندما وصل ل 5740 ويمكن بيعه ماركت الان واسف للتاخير فى الرد ولكن للاسف كنت مشغول و لسه شايف مشاركتك الان

xm    xm

ربنا يخليك يا دكتور لا داعى للاسف انا بعته عند 5730 وشاكر جدا اهتمامك اخى الفاضل
وشكرا على النيوزيلندى ربحنا منه والحمد لله

التعديل الأخير:

xm    xm

ربنا يخليك يا دكتور لا داعى للاسف انا بعته عند 5730 وشاكر جدا اهتمامك اخى الفاضل
وشكرا على النيوزيلندى ربحنا منه والحمد لله

تكرم اخى الحمد لله ان هناك احد استفاد

xm    xm

الف مبروك دكتور راح احضرلك باحث خبرة باستراتيجيته العبقرية لكشف الاسرار بين ايديك

تكرم اخى بس اوعى تكون تقصد اللى فى بالى احسن انا لغايه دلوقتى مش فاهم هو بيتكلم فى الفوركس ولا فى البطاطس

xm    xm

تكرم اخى بس اوعى تكون تقصد اللى فى بالى احسن انا لغايه دلوقتى مش فاهم هو بيتكلم فى الفوركس ولا فى البطاطس

هههههههههههههههههههه هو بعينوا تصدق بالله تابعت المواصيع من صمت و كنت اثلج صدري بالصخك رغم انه ليست هناك من فائدة اللا انه مسلي
كنت امزح معاك الله يعينك على تسيير الورشة من نجاح لنجاح

xm    xm

هههههههههههههههههههه هو بعينوا تصدق بالله تابعت المواصيع من صمت و كنت اثلج صدري بالصخك رغم انه ليست هناك من فائدة اللا انه مسلي
كنت امزح معاك الله يعينك على تسيير الورشة من نجاح لنجاح

ربنا يكرمك اخى محمد

xm    xm

صفقات خضرا بأذن الله

عودة
أعلى