إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

مشكلتي مع شركة تك ميل " tickmill "

علي فضل

عضو جديد

xm    xm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا جماعة انا فتحت حساب بونص من الجهاز بتاعي واول مرة اسجل في الشركة وحولت ال٣٠ دولار بونص الي حوالي ٧٠ دولار طليوا مني شحن الحساب ١٠٠ دولار شحنته بعد ما فعلته وطلبت تحويل الارباح بعد ٢٤ ساغة ردوا عليا بالتحويل بمجرد ما دخلت أتاكد لقيت ايميل تاني بيقول ان مفيش تحويل انا خالفت الشروط وانا ولا خالفت شروط ولا غيره بسأل الموظفة الخاصة بخدمة العملاء مارى تقولي علشان اتداولت من الهاتف بتاعك ما اكيد هتداول من الهاتف اومال هتداول منين يعني معقولة هقعد اتداول من الكمبيوتر طول اليوم مع العلم انا حولت ٣٠ دولار لربح ٧٠ في يوم واحد فقط ومعايا اسكرين لرسالة تحويل الارباح وبعد كدا سحبووها

اليكم نص مراسلتى معاهم

المرفقات

86 KB · المشاهدات: 0
    75.1 KB · المشاهدات: 0
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

xm    xm

رد: نصب شركة تك ميل " tickmill "

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يا جماعة انا فتحت حساب بونص من الجهاز بتاعي واول مرة اسجل في الشركة وحولت ال٣٠ دولار بونص الي حوالي ٧٠ دولار طليوا مني شحن الحساب ١٠٠ دولار شحنته بعد ما فعلته وطلبت تحويل الارباح بعد ٢٤ ساغة ردوا عليا بالتحويل بمجرد ما دخلت أتاكد لقيت ايميل تاني بيقول ان مفيش تحويل انا خالفت الشروط وانا ولا خالفت شروط ولا غيره بسأل الموظفة الخاصة بخدمة العملاء مارى تقولي علشان اتداولت من الهاتف بتاعك ما اكيد هتداول من الهاتف اومال هتداول منين يعني معقولة هقعد اتداول من الكمبيوتر طول اليوم مع العلم انا حولت ٣٠ دولار لربح ٧٠ في يوم واحد فقط ومعايا اسكرين لرسالة تحويل الارباح وبعد كدا سحبووها

يعني اخي علي لو حكمنا عقولنا قليلا معقول شركة بهذا الاسم تنصب كم دولار!!!!
على العموم يبدو انك مخالف بالشروط بالتالي جميع الشركات لهم نفس السياسة فيما يتعلق بحساب البونص
جار المتابعة..

xm    xm

اخوي انت تداولت على حسابيت مختلفين ولا نفس الحساب ؟
على كل حال راح اتواصل مع الشركة وأتأكد
ولو اني شاكك ممكن يكون أخوك ولا حد قريبك فتح حساب من اللاب توب بتاعه من نفس الإنترنت :face-with-rolling-e

xm    xm

اللاب بتاعي جديد للعلم وسمعو عن الشركة من واحد صاحبي والله اول مرة اسجل فيها

xm    xm

ياجماعة هي نقطة مهمة ولو سمحتو تشرحولي التالي:
- ممنوع التداول على نفس الحساب من اكثر من ip يعني افتح حسابي من كمبيوتر البيت او العمل او اللاب توب او الموبايل؟
- ممنوع فتح اكثر من حساب من نفس ال ip؟
ام هذا يخص العروض الترويجية فقط
شكرا مقدما .........

xm    xm

- ممنوع التداول على نفس الحساب من اكثر من ip يعني افتح حسابي من كمبيوتر البيت او العمل او اللاب توب او الموبايل؟
شكرا مقدما .........

الممنوع مثلا
تفتح حساب باسمك وتفتح حساب اخر باسم شخص اخر ويتم التداول عليهم من اي بي واحد
ان كان من نفس الانترنت او من نفس الجهاز ان كان موبايل او غيره
طبعا هذا الكلام يخص العروض الترويجية كالبونص وماشابه ومادون ذلك كالحسابات الحقيقية ..... لا مشكلة فيه

xm    xm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا جماعة انا فتحت حساب بونص من الجهاز بتاعي واول مرة اسجل في الشركة وحولت ال٣٠ دولار بونص الي حوالي ٧٠ دولار طليوا مني شحن الحساب ١٠٠ دولار شحنته بعد ما فعلته وطلبت تحويل الارباح بعد ٢٤ ساغة ردوا عليا بالتحويل بمجرد ما دخلت أتاكد لقيت ايميل تاني بيقول ان مفيش تحويل انا خالفت الشروط وانا ولا خالفت شروط ولا غيره بسأل الموظفة الخاصة بخدمة العملاء مارى تقولي علشان اتداولت من الهاتف بتاعك ما اكيد هتداول من الهاتف اومال هتداول منين يعني معقولة هقعد اتداول من الكمبيوتر طول اليوم مع العلم انا حولت ٣٠ دولار لربح ٧٠ في يوم واحد فقط ومعايا اسكرين لرسالة تحويل الارباح وبعد كدا سحبووها

اليكم نص مراسلتى معاهم

أهلا و سهلاً بك.

كما تم اعلامك عبر الإيميل و الدعم الحي, تم رفض طلب التحويل بسبب مخالفة الشروط الخاصة بالحساب الترحيبي من خلال استعمال نفس الجهاز للتسجيل أو الدخول الى أكثر من حساب ترحيبي.

يرجى الإنتباه إلى أن عرض الحساب الترحيبي متوفر للعملاء الجدد و لمرة واحدة فقط لكل عميل و في حال وجود أي إشارات لفتح أو التداول على أكثر من حساب ترحيبي واحد من قبل نفس الشخص فسيتم اغلاق الحساب و إلغاء الأرباح في حال وجودها.

ننصح جميع عملائنا الأعزاء بقراءة الشروط و فهمها بشكل جيد قبل الموافقة عليها و التواصل معنا مباشرة في حال وجود أي استفسار.

الشروط و الأحكام للحساب الترحيبي موجودة هنا
شكراً لكم
Tickmill

xm    xm

شكرا مقدما .........

أهلا و سهلا بك

هذه الشروط خاصة بحسابات العروض الترويجية مثل الحساب الترحيبي أما الحسابات الأخرى فلا تطبق عليها هذه الشروط.

شكراً لك
Tickmill

xm    xm

اخوانى ممكن حد يفدنى لانى مش فاهم كلام بعض الاخوه
انا اخذت البونص الترحيبى وتداولت عليه والحمد لله حققت ارباح كويسه لكن انا بتداول من كمبيوتر البيت وكمبيوتر العمل والموبيل لنفس الحساب لكنى دى اول مره ااخذ بونص ترحيبى ومفيش اى تعامل على اجهزه الكمبيوتر السابقه مع تيك ميل فهل ده يعتبر مخالفه..ارجو الاجابه من اللى يعلم فقط ومندوب الشركه
وشكراً جزيلاً لكل الاخوه الافاضل

xm    xm

انا اخذت البونص الترحيبى وتداولت عليه والحمد لله حققت ارباح كويسه لكن انا بتداول من كمبيوتر البيت وكمبيوتر العمل والموبيل لنفس الحساب لكنى دى اول مره ااخذ بونص ترحيبى ومفيش اى تعامل على اجهزه الكمبيوتر السابقه مع تيك ميل فهل ده يعتبر مخالفه..ارجو الاجابه من اللى يعلم فقط ومندوب الشركه

يريت لو امكن وضع شروط الحساب الترحيبى او البونص الترحيبى

xm    xm

أهلا وسهلا بك عميلنا العزيز,

ليس هنا أي مانع أو اشكال في التداول على الحساب من أكثر من جهاز أو عنوان IP, المخالفة للشروط تحدث عندما يتم التداول على أكثر من حساب ترحيبي من نفس الجهاز أو عنوان IP.

هذه الشروط تطبق على الحسابات الترحيبية فقط و ليس لها أي علاقة بالحسابات الحقيقية الأخرى.

الشروط و الأحكام موجودة هنا

أطيب التحيات
Tickmill

عودة
أعلى