إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

قصه قصيره

Amr Sabry

عضو خاص

xm    xm

مش هاطول عليكم .. فقط للفضفضه
ظهرت حالة اصابه بفيروس كورونا في احد فنادق الاسكندريه بمصر من 3 اسابيع و بالطبع تم عمل حجر صحي علي الفندق بالكامل و كنت انا احد المحجوزين هناك... حالة زهق غير عاديه فقلك اشغل بالي بالتداول احسن لدرجة اني كنت باتحرك في الفندق و الكمبيوتر مرافق لي
حتي يوم الجمعه السابق قبل الاخبار الامريكيه بنصف ساعه تركت اللاب توب و كنت جالس وسط بعض الزملاء و قمت لعمل مكالمه تليفونيه و اذا باحدهم قرر يستكشف المنصه
ظل يفتح صفقات بشكل عشوائي و يتركها الا ان حصلت المفاجأة.... 18000 $ هي كل الحساب و مجهود 3 سنوات راحت دون ما اعلم عنها شي
طبعا الحمد لله على كل حال
خدوا بالكم من نفسكم... :)
جمعه مباركه على الجميع أن شاء الله

• Sad
التفاعلات: zomar

xm    xm

جمعة مباركة عليك اخي عمرو ... ربنا يعوض عليك

بس انا عايز انصح الجميع للشغل بالفوركس يا ريت لا تحكي لاحد خارج مجال الفوركس وقت المكسب او الخسلرة او عامة ... ربنا يعوض عليك مرة تانية

xm    xm

لاحول ولا قوه الا بالله العلي العظيم
انصح بقوه الغاء خاصيه التداول بضغطه واحده
(ONE CLICK TRADING)
كارثه بالفعل...أمر محزن اخي الله يعوض عليك ويخلف عليك بالافضل :(

xm    xm

الله يعوض عليك اخي عمر فعلا خاصية التداول بضغطة واحدة مصيبة ان كان حاسوبك مفتوح اما الاصدقاء فبعضهم يعشقون الشغب لكن بما ان المسألة عمل كان عليك تعمل احتياط على الاقل اغلق المنصة معلش انا عارف انك لن تعيدها مرة اخرى خير ان شاء الله

xm    xm

هي كلها مجرد اسباب... انا بس حبيت اشارككم التجربه علشان ناخد بالنا جميعا

xm    xm

لاحول ولاقوة الا بالله
الحق يقول انه لو صاحبك قادر مادياً فلازم يعوضك ولو بنسبة من المبلغ

xm    xm

هي كلها مجرد اسباب... انا بس حبيت اشارككم التجربه علشان ناخد بالنا جميعا

حصلت معايا يا عمرو الاسبوع دا لما برنامج ميتاتريد بتاع الموبيل اتقلب الى اليمين جيه على الشمال و الشمال ديه الى اليمين

اشتريت و بفتح ابص و انا مبسوط لان السعر ارتفع القينى مسلب من الخنقة دخلات تانى بيع علشان اعوض التسليب و اقفل كله للاسف ارتفع اكتر

و فى الاخر سلمت و رفعت الراية و قفلت و اشتريت ... فلازم نكون حذريين فى كل شىء منها كمان تحديد اللوت​

xm    xm

شىء محزن فعلا .. و لكن كل شىء يتعوض ان شاء الله

المهم ان جضرتك بخير

عودة
أعلى