إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

مجرد فكرة

islamhany

عضو خاص

xm    xm

السلام عليكم اخواني الكرام وكل سنه وانتم طيبيين بمناسبه عيد الاضحي المبارك اعاده الله علينا باليمن والبركات ..

انا جات في بالي فكره وقولت اشاركها معاكم وارجوا ان حضراتكم تعذروني لان ممكن الفكره دي تكون مجرد كلام مالوش لازمة من واحد مبتدئ لسه جاهل في المجال وعلي العموم احنا بنتعمل .
الفكره باختصار اني لقيت المنتدي واخد الوكاله من شركه xm و شركة fxpro ولقيت منتدي تاني واخد وكاله من شركة مش عارف ايه وشركة مش عارف ايه وغيره وغيره وبالتتابع في ناس مشتركين في الشركات دي تحت وكاله المنتديات او اشخاص او ... او ... ففكرت طيب ليه احنا مانقومش بعمل شركة تداول ( احنا هنا مش معناها 10 او 20 فرد ) تبقي شركة مساهمة علي اساس ان يكون قيمة السهم الواحد فيها 2000 دولار ( كمثال ) تخيلوا لو الف فرد اشتروا الاسهم دي هيبقي معانا 2 مليون دولار .. ( طبعا انا مش عارف اذا كان المبلغ ده يكفي ولا لأ بس كل الارقام اللي انا كاتبها دي افتراضيه ) المهم ان الشركة دي هايتعملها التصاريح اللازمة اللي انا مش عارفها واكيد الاعضاء الخبره هنا يعرفوها وهتاخد الشركة كل المواثيق والضمانات اللي تشجع المتداول انه يشترك فيها ده غير ان الناس القديمه هنا اتعاملت مع اكتر من شركة وجربت اكتر من الشركة يعني ممكن ناخد مزايا جميع الشركات اللي اتعاملنا معاها وندمجها في الشركه دي . والتوظيف في الشركة هيبقي من اعضاء المنتدي اللي ليهم كفائة وقدره علي ادارتها ..
اسف علي الاطاله وزي ماقولت في الاول دي مجرد فكره جاتلي وقولت اشاركها معاكم

شكرا والسلام عليكم

xm    xm

انا عليا الحاجات البسيطة ديه

كل سنة و انتوا طيبين يا شباب :33.:

xm    xm

وانت بالف صحه وسلامه يا علي ياحبيبي ..
انا كده مش قالقان عرفت مين اللي هايكمل الحجات البسيطة اللي ناقصه

عودة
أعلى