إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

مسابقة xm الذهب والفضة للحسابات التجريبية بجوائز 9999$

xm    xm

للرفع وشكرا لكم

شكرا اخي علي على التوضيح بس فيه نقطه هما ليه مش بيعرضوا كل الحسابات
علشان نتأكد من ان حسابنا موجود معاهم في المشاركه
ليه بيعرضوا بس العشرين الاوائل
وفيه حاجه بس مش واضحه ليا يعني الحساب فيه 100.000
ولا 100.000.00
انا مش عارفه كده اكبر لوت اقدر ادخله يكون كام بتلغبط لما يكون فيه صفرين في الاخر
وبعدين ايه معنى ان مثلا اللي في الرقم العشرين محقق ارباح 762.41
هو كده معاناها انه الرصيد عنده في الحساب 100.762.41
صح كده ولا انا غلطانه
معلش اصل اول مره اشترك في المسابقه دي وكمان اعمل على الفضه والدهب
وشكرا جزيلا لك

xm    xm

السلام عليكم اخي علي
عايز اسالك كم مبلغ البدايه والرافعه المالية لو سمحت لما اسجل ؟؟؟ واين هي الشروط والاحكام الخاصه في المسابقة وذا كمان رابط النتائج اكون ممتن الك اخوي علي

xm    xm

للرفع وشكرا لكم

شكرا اخي علي على التوضيح بس فيه نقطه هما ليه مش بيعرضوا كل الحسابات
علشان نتأكد من ان حسابنا موجود معاهم في المشاركه
ليه بيعرضوا بس العشرين الاوائل
وفيه حاجه بس مش واضحه ليا يعني الحساب فيه 100.000
ولا 100.000.00
انا مش عارفه كده اكبر لوت اقدر ادخله يكون كام بتلغبط لما يكون فيه صفرين في الاخر
وبعدين ايه معنى ان مثلا اللي في الرقم العشرين محقق ارباح 762.41
هو كده معاناها انه الرصيد عنده في الحساب 100.762.41
صح كده ولا انا غلطانه
معلش اصل اول مره اشترك في المسابقه دي وكمان اعمل على الفضه والدهب
وشكرا جزيلا لك

اولا هما نظاهم عرض 20 فقط الاوائل ثانيا اكبر لوت فى الامر الواحد 50 عقد استاندر لكن حسابك ممكن تعمل بيه امرين واحد ب50 لوت استاندر و التانى ب 15 لوت يكفى عادى

اما محقق ارباح 762.41% معنخا ان حسابه 862410 يعنى 862 ا
لف

السلام عليكم اخي علي
عايز اسالك كم مبلغ البدايه والرافعه المالية لو سمحت لما اسجل ؟؟؟ واين هي الشروط والاحكام الخاصه في المسابقة وذا كمان رابط النتائج اكون ممتن الك اخوي علي

اخى كل ما طلبته موجود فى اللينك فى المشاركة رقم 1 فى الموضوع

xm    xm

اشكرك جزيلا اخي
لكن بس في نقطه الارباح بردو مش فهمتها يعني
حضرتك قولت اللي محقق
762.41% معنخا ان حسابه 862410
مفهمتهاش دي
هما كاتبين الارباح المحققه مش النسبه
يعني اللي محقق
762.41
يكون شكل حسابه في المتياتريد كده 100.762.41

مش معقول هيكون كده 762.410.00

لا كده تدبيل مبلغ المسابقه 7 مرات في اسبوع مش قادره استوعب ده
ده الاول على كده عمل 10 تدبيلات لحد دلوقتي

انا فهمت غلط ولا الارقام دي صح

ياريت توضيح معلش لان لو فعلا الارقام الخياليه دي صح يبقى احنا نطلع احسن من المسابقه

xm    xm

اشكرك جزيلا اخي
لكن بس في نقطه الارباح بردو مش فهمتها يعني
حضرتك قولت اللي محقق
762.41% معنخا ان حسابه 862410
مفهمتهاش دي
هما كاتبين الارباح المحققه مش النسبه
يعني اللي محقق
762.41
يكون شكل حسابه في المتياتريد كده 100.762.41

مش معقول هيكون كده 762.410.00

لا كده تدبيل مبلغ المسابقه 7 مرات في اسبوع مش قادره استوعب ده
ده الاول على كده عمل 10 تدبيلات لحد دلوقتي

انا فهمت غلط ولا الارقام دي صح

ياريت توضيح معلش لان لو فعلا الارقام الخياليه دي صح يبقى احنا نطلع احسن من المسابقه

ايوة اخى كدا 762.410.00 كدا صح دا مكسبه و دا طبيعى

و لان الدخول بيكون فل مارجن

xm    xm

من طرائف مسابقة الذهب الخاصة ب xm

امبارح لاحظت فى قائمة النتائج واحد حاصل على المركز التانى برصيد 8 مليون...والأول كان عشره مليون...اللى حصل ان التانى..لما وصل لتمنيه مليون..وفرح وحس انه قرب من صاحبنا بتاع المركز الأول....دخل ثفقات بطمع وزود العقود...انهارده..انا لقيت رصيده فى المسابقه 2 مليون.....يعنى الراجل خسر سته مليون بين عشية وضحاها من الطمع...لكن اللى عجبنى ان الراجل بتاع المركز الأول...لما حس انه اعلى واحد..وقف..على نفس الرصيد ومطمعش....لذلك فرصيده زى ما هو من امبارح وما زال متصدر..اما انا والحمدلله...فلسه مكمل المليون ومية امبارح...ويا رب الحق اخد اى ترتيب....بصراحه وصلت مبالغ كبيره بس عملت زى صاحبنا طمعت وخسرت جامد..لكن انشاء الله احافظ على الرصيد والحق مركز بأذن الله...

xm    xm

امبارح لاحظت فى قائمة النتائج واحد حاصل على المركز التانى برصيد 8 مليون...والأول كان عشره مليون...اللى حصل ان التانى..لما وصل لتمنيه مليون..وفرح وحس انه قرب من صاحبنا بتاع المركز الأول....دخل ثفقات بطمع وزود العقود...انهارده..انا لقيت رصيده فى المسابقه 2 مليون.....يعنى الراجل خسر سته مليون بين عشية وضحاها من الطمع...لكن اللى عجبنى ان الراجل بتاع المركز الأول...لما حس انه اعلى واحد..وقف..على نفس الرصيد ومطمعش....لذلك فرصيده زى ما هو من امبارح وما زال متصدر..اما انا والحمدلله...فلسه مكمل المليون ومية امبارح...ويا رب الحق اخد اى ترتيب....بصراحه وصلت مبالغ كبيره بس عملت زى صاحبنا طمعت وخسرت جامد..لكن انشاء الله احافظ على الرصيد والحق مركز بأذن الله...

منظرينك اخى خلف بالتوفيق باذن الله و تكون الاول كمان

بس عايزك تشد حيلك بقى فى المسابقة عندنا من يوم الاتنين

xm    xm

بأذن الله يا اخى الحبيب..واتمنى من الله منافسه جميله وممتعه بين المتسابقين فى المنتدى.....انا بقالى فتره قليله فى المنتدى بس والله حسيت بجو العائلة...بارك الله فيكم يا اخوتى...واستعدو للحدث الأعظم الاتنين القادم بأذن الله.....ونصيحه للمتسابقين...اياكم والطمع...وركز فى اول ثفقه..حاول تكسبها..لانك لو خسرتها هتحطم معنوياتك...واياكم والطمع..خاصة بعد الفوز...من رضى بقليله..فاز...ده سر الفوركس....

عودة
أعلى