إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

إعلان نتائج مسابقه الباري للحسابات التجريبية بجوائز كااش

xm    xm

اخى الكريم لو المتاجر عنده استراتجيه جيده فعلا ممكن يحقق اكثر من هذه المكاسب وهذا من واقع التجربه

xm    xm

:13:
يابركة دعاء الوالدين
الحمد لله رب العالمين
يارب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك ولعظيم سلطانك
والله مافزت في هذه المسابقة إلا بفضل الله عز وجل وتوفيقه
الشكر كل الشكر لإدارة المنتدي التي لاتبخل علينا أبدا :15:
أشكر الشركة العريقة الراعية شركة الباري
أشكر كل المتسابقين وإن شاء الله يفوزوا في المسابقات القادمة

أتمني من الله دوام التوفيق لمنتدانا الحبيب عرب فوركس
شكرا إدارة المنتدي:13:

xm    xm

الف مبروك لكل من فازو بالمسابقه وحظ اوفر للباقين اللذين لم يحالفهم الحظ في المسابقه القادمه

xm    xm

الف مبروك للفائزين .......
من متداول قديم ..... هذه الارقام من المستحيل لا تحدث خلال خمس ايام تداول من 5000 الاف وخاصة الراقعة من 1: 500
واذا يوجد افراد يستطيعوا ان يحققوا كل هذه المكاسب خلال اسبوع ..... ماذا تكون خبرتهم ..... وهل من يستطيع من يحقق هذه الماكسب ان يلجئوا لمسابقات ......
عموما كمان مرة الف مبروك .............ه

للأسف ياأخي نحن العرب كل الأمم سبقتنا بسبب شكنا في النجاح دائما
حتى الحضاره الإسلامية القديمه اللي بنتباهى فيها اغلبها كانت من صنع المسلمين غير العرب
أمريكا وصلت القمر والعرب لسه بقولو صدام حسن وجهه طلع عالقمر
بعد إذن الإخوه الفائزين مرفق كشوف حساباتهم

xm    xm

الف الف مبروووووووووووووووووك للفائزين
و حظ اوفر لباقي الاعضاء في المسابقات القادمة ان شاء الله
و كل الشكر للادارة الكريمة

xm    xm

الف مبروك للفائزين .......
من متداول قديم ..... هذه الارقام من المستحيل لا تحدث خلال خمس ايام تداول من 5000 الاف وخاصة الراقعة من 1: 500
واذا يوجد افراد يستطيعوا ان يحققوا كل هذه المكاسب خلال اسبوع ..... ماذا تكون خبرتهم ..... وهل من يستطيع من يحقق هذه الماكسب ان يلجئوا لمسابقات ......
عموما كمان مرة الف مبروك .............ه

اخي الفاضل منذر
لو حضرتك فعلا متداول قديم يبقى عيب اوي تقول كده و تشكك في زملاءك
ثانيا لو فعلا متداول قديم يبقى عيب اوي متعرفش ازاي تحقق الارقام دي خلال اسبوع من 5 الاف
ثالثا احنا كنا منتظرين ارقام اكبر من كده
و بصراحة كنت منتظر ارقام لا تقل عن ال 70 الف و 80 الف و كنت منتظر اسماء تانية لم اجدها بين الفائزين
لو مش عارف الطريقة المتبعة في حسابات المسابقات فدي مشكلتك انت يا غالي
انتظر مني موضوع عن كيفية الفوز في المسابقات لافادة من لا يعرف

بصراحة واجب عليك الاعتذار لاخوانك الفائزين و للادارة الكريمة
و لك خالص التقدير ان فعلت

xm    xm

للأسف ياأخي نحن العرب كل الأمم سبقتنا بسبب شكنا في النجاح دائما
حتى الحضاره الإسلامية القديمه اللي بنتباهى فيها اغلبها كانت من صنع المسلمين غير العرب
أمريكا وصلت القمر والعرب لسه بقولو صدام حسن وجهه طلع عالقمر
بعد إذن الإخوه الفائزين مرفق كشوف حساباتهم

اعذر بعض الناس الجديدة على منتدانا و لا تعرفه جيدا استاذنا طارق

الحمد لله لدينا شفافية و ليس لدينا شىء نخفيه

xm    xm

طب ولما انهم قدروا يعملوا 50 الف من 5000 فس اسبوع مبقوش مليونيرات ليه من زمان يا جدعان

لانهم محترفين و فاهمين ان المخاطرة العالية و المغامرة تكون في حسابات الديمو و المسابقات فقط و ليس في الحسابات الحقيقية
همسة صغيرة و قولوا اللهم لا حسد
احد الاساتذة الكبار في احد المنتديات المجاورة قال ان احدهم يدخل محفظته يوميا ما بين الفين الى ثمانية الاف دولار :hammer:
اللهم لا حسد
ربنا يزيد و يرزق الجميع كل خير
تحياتي

xm    xm

طب ولما انهم قدروا يعملوا 50 الف من 5000 فس اسبوع مبقوش مليونيرات ليه من زمان يا جدعان

حضرتك بتقول ليه مبقيناش مليونيرات لأن بالطبع مفيش راس مال. فعمري 21 سنة ولازلت طالب فكيف لي براس مال.
والله يا أختي لو لدي 5000$ لأكتفي بربح 1000$ أو 2000$ فقط ويمكن أقل لأن دي فلوس حقيقية ومش مستعد اخسر سنت واحد منها

وكمان دي مسابقة يعني انا بدخل الصفقات بمخاطرة عالية جدا وياصابت ياخابت (مش خسران حاجة)

وزي ماقلت أنا فزت بتوفيق من ربنا فقط والحمد لله علي كل شيئ
ووالله عيب عليكم تشككو في نزاهة المنتدي وإدارته ولا أملك إلا أن أدعو لهم أن يوفقهم دائما للخير
أسأل الله العظيم رب العرش العظيم كما أدخلوا السرور علي قلوبنا أن يدخل عليهم السرور دائما ويصلح حالهم في الدنيا والآخرة

صورة من حسابي

وكما يتضح من الصفقات فكنت نوعا ما متأكد من صعود المجنون وكنت أستغل أي هبوط لشراؤه والحمد لله رب العالمين
وكما يقال فلكل مجتهد نصيب

xm    xm

حضرتك بتقول ليه مبقيناش مليونيرات لأن بالطبع مفيش راس مال. فعمري 21 سنة ولازلت طالب فكيف لي براس مال.
والله يا أختي لو لدي 5000$ لأكتفي بربح 1000$ أو 2000$ فقط ويمكن أقل لأن دي فلوس حقيقية ومش مستعد اخسر سنت واحد منها

وكمان دي مسابقة يعني انا بدخل الصفقات بمخاطرة عالية جدا وياصابت ياخابت (مش خسران حاجة)

وزي ماقلت أنا فزت بتوفيق من ربنا فقط والحمد لله علي كل شيئ
ووالله عيب عليكم تشككو في نزاهة المنتدي وإدارته ولا أملك إلا أن أدعو لهم أن يوفقهم دائما للخير
أسأل الله العظيم رب العرش العظيم كما أدخلوا السرور علي قلوبنا أن يدخل عليهم السرور دائما ويصلح حالهم في الدنيا والآخرة

صورة من حسابي

وكما يتضح من الصفقات فكنت نوعا ما متأكد من صعود المجنون وكنت أستغل أي هبوط لشراؤه والحمد لله رب العالمين
وكما يقال فلكل مجتهد نصيب
الف مبروك وتستحق الفوز عن جداره ربنا يوفقك في حياتك العملية

xm    xm

الف مبروووووووووك لكل فائز

xm    xm

الي مديري المنتدي ياريت اذا تكرم احدكم ويذكر طرق التحويل الممكنه للجائزه والبيانات المطلوبه لاني راسلت الاخ طارق وواضح انه مشغول باالتجهيز للاختبارات

عودة
أعلى