إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

استفسار خاص بمسابقة رمضان كل عام وانتم بخير

khalaf

عضو جديد

xm    xm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته....اشتركت بالمسابقة وعملت موضوع خاص..ولكن بعد تحميل المنصه واضافه البيانات المستلمه الباسورد والرقم...والسيرفر...لم يتحقق اى اتصال....ايه الحل...والمسابقه هتبدأ بكره ان شاء الله ...يا ريت اى حد من الاداره يجرب يفتح حسابى من عنده ويقلى المشكله عندى انا ولا من الاشتراك..وشكرا...تحياتى (خلف)

xm    xm

السلام عليكم...تم السيطره على المشكله والحمدلله..بفتح الحساب من open acount>>>>
حيث كنت اقوم بفتحه من login to trade acount

xm    xm

تمام اخي بالتوفيق

xm    xm

ما فهمنا ايش نعمل اعطونا رابط ولا اشي لينك حتى نسجل في المسابقة !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xm    xm

يا اجوة ردوا علينا نعمل ايههههههههههههههههههههههههههههه
واي شركة عاملة المسابقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟hkon ولا ايهههههههههههه

xm    xm

كيف فتح حساب والمشاركة في المسابقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما فهمنا ايش نعمل اعطونا رابط ولا اشي لينك حتى نسجل في المسابقة !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

يا اجوة ردوا علينا نعمل ايههههههههههههههههههههههههههههه
واي شركة عاملة المسابقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟hkon ولا ايهههههههههههه

تفضل رابط التسجيل
https://www.arabfx.net/showthread.php?t=63640&page=24

xm    xm

حضرتك بتقول ان رقم حسابى خطاء اعمل ايه طيب

الاسم mohamedabdelrady العنوان الاسكندريه شارع العيسوى شارع رقم 15 ميامى اسم المستخدم 5220321 كلمه المرور v1vs8yr4 اتمنى يكون الرقم صحيح المره دى يا دكتور

حضرتك يا دكتور طارق بلغتنى انى رقم حسابى خطاء انا mohamedabdelrady الاسكندريه ميامى شارع 15 متفرع من العيسوى الايميل mohamedabdelrady80@yahoo.com اسم المستخدم 5220321 كلمه المرور v1vs8yr4 يارب يكون كده تمام او برجاء تساعدنى يا دكتور طارق

هل اقوم بعمل حساب جديد ؟ ولكنى خايف حضرتك تتهمنى انى لى حسابين وليس حساب واحد وهذا مخالف لشروط المسابقه

أخي قم بعمل حساب جديد و ضع في موضوع معلوماتك ملاحظة تقول ان حسابك السابق بالمعلومات الفلانية ملغي
بالتوفيق

xm    xm

شكرا للاخوة الاعضاء لقد تم التسجيل والحمد لله لكن كيف اعرف اني في المسابقة ام لا علما ان المنصة غير شغالة الان ؟؟؟؟؟؟؟

xm    xm

شكرا للاخوة الاعضاء لقد تم التسجيل والحمد لله لكن كيف اعرف اني في المسابقة ام لا علما ان المنصة غير شغالة الان ؟؟؟؟؟؟؟

أخي فقط ادخل رقم الحساب و كلمة السر و اختار السيرفر صح
و ستفتح المنصة مع اشارة اتصال و الرصيد سيكون امامك

xm    xm

انا عندى نفس المشكلة

كل ما ادخل المنصة تعطى لا يوجد اتصال

xm    xm

يااخي انا رديت عليك بموضوعك

xm    xm

اخواني انا سجلت منذ مده و حاليا بحاول ادخل ببيانات التسجيل و لكن السيرفر متوقف ايه الحل الان و اعتقد تم اغلاق التسجيل الان و لي موضوعي الخاص في المسابقه و به بياناتي
و اتبعا شروط المسابقه بالكامل و لكن لا اعرف ادخل الي حسابي لان السيرفر متوقف فهل من مساعده من الاداره
و رقم حسابي المسجل به هو 5219798

xm    xm

اخواني انا سجلت منذ مده و حاليا بحاول ادخل ببيانات التسجيل و لكن السيرفر متوقف ايه الحل الان و اعتقد تم اغلاق التسجيل الان و لي موضوعي الخاص في المسابقه و به بياناتي
و اتبعا شروط المسابقه بالكامل و لكن لا اعرف ادخل الي حسابي لان السيرفر متوقف فهل من مساعده من الاداره

اخي اعد تنصيب المنصة على جهازك من جديد
الغي المنصة ونصبها مجددا

عودة
أعلى