إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

استفسار بخصوص بونص TickMill

midomax3d

عضو جديد

xm    xm

السلام عليكم

انا سجلت من شهر فى الموقع ووصلى البونص واشتغلت عليه وحققت ربح 130 $ وكنت عايز اسحب البونص مع العلم ان فترة الـ 90 يوم لسه ماخلصتش .. ممكن اسحب قبل الميعاد المحدد ؟

-- وكنت عايز احول المبلغ على ايميل غير اللى سجلت بيه فى البونص !

وشكرا لحضرتكم ...

xm    xm

السلام عليكم

انا سجلت من شهر فى الموقع ووصلى البونص واشتغلت عليه وحققت ربح 130 $ وكنت عايز اسحب البونص مع العلم ان فترة الـ 90 يوم لسه ماخلصتش .. ممكن اسحب قبل الميعاد المحدد ؟

-- وكنت عايز احول المبلغ على ايميل غير اللى سجلت بيه فى البونص !

وشكرا لحضرتكم ...

يمكن تسحب عادى حاليا .. بس لازم تفتح حساب بنفس اسم حساب البونص و نفس الميل و نفس تاريخ البيانات

وتعمل فيه ايداع ب 100 دولار علي الاقل و بعدها تبعت رسالة للدعم الفنى تطالب بنقل البوتص من حساب و تذكر رقمه الي حسابك الحقيقي و تكتب رقمه

xm    xm

يمكن تسحب عادى حاليا .. بس لازم تفتح حساب بنفس اسم حساب البونص و نفس الميل و نفس تاريخ البيانات

وتعمل فيه ايداع ب 100 دولار علي الاقل و بعدها تبعت رسالة للدعم الفنى تطالب بنقل البوتص من حساب و تذكر رقمه الي حسابك الحقيقي و تكتب رقمه

طيب وفى حال انى فقدت المعلومات من البريد اللى سجلت بيه البونص ومش هاعرف ادخله تانى وانى محتاج ابعت المبلغ على ايميل تانى شغال حالا وجاهز للايداع

xm    xm

طيب وفى حال انى فقدت المعلومات من البريد اللى سجلت بيه البونص ومش هاعرف ادخله تانى وانى محتاج ابعت المبلغ على ايميل تانى شغال حالا وجاهز للايداع

تواصل مع الدعم و حاول معاهم و لكن لا اعتقد انه ينفه خصوصا ان في تدقيق كيير بالنسبة للبونص حتى بيتم التاكد ان اي بي المستخدم بحساب اليونص لم يتم استخدامه لاخذ بونص اخر

عودة
أعلى