إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

مشكلة فى سحب ارباح بونص 30$

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

midomax3d

عضو جديد

xm    xm

السلام عليكم

حدثت مشكلة فى سحب ارباحى بعد التحدث مع الدعم وقالولى انى حسابى مش هاينفع اسحب منه ارباحى لانى دخلت على اكتر من حساب على جهاز واحد او IP واحد ... وده بسبب ان اخويا دخل على نفس الشركة من جهازه الشخصى بس على نفس اشتراك النت ... وده مش مبرر انى الشركة تمنعنى من سحب ارباحى طالما حققت الشروط

ودى الرسالة اللى جاتلى من الدعم
Dear Client,

Unfortunately you are not eligible to transfer your profits from your welcome account due to violation of terms and conditions.

Please note that several accounts have been accessed under the same IP address or device, which is not allowed, due to which your welcome account has been disqualified.

وانا دلوقتى فتحت حساب حقيقى وفعلته بالمستندات والشركة قبلته وعملت ايداع 100 دولار وكله تمام وطلبت تحويل ارباحى الشركة رفضت .. ياريت لاقى حل عندكم

رقم الحساب الترحيبى : 2096745233
رقم الحساب الحقيقى : 66810

xm    xm

طيب اثبت ان اخوك هو اللي دخل من جهاز أخر وانا اجيب لك حقك ؟؟
مهو ياأخي بالعفل لو الشركة راح تسمح بتشابه الأي بي بين الحسابات كان كل شخص سجل ب 100 حساب على الأقل واحد بإسمه والباقي لإخوانه وبعدين ولاد عمه وولاد خالته ثم نتفاجأ إنه الشارع اللي ساكن فيه شابكين على نت واحد !!!

xm    xm

طيب اثبت ان اخوك هو اللي دخل من جهاز أخر وانا اجيب لك حقك ؟؟
مهو ياأخي بالعفل لو الشركة راح تسمح بتشابه الأي بي بين الحسابات كان كل شخص سجل ب 100 حساب على الأقل واحد بإسمه والباقي لإخوانه وبعدين ولاد عمه وولاد خالته ثم نتفاجأ إنه الشارع اللي ساكن فيه شابكين على نت واحد !!!

طيب وهو ايه العمل لما ادخل بحسابى وافعله بمستنداتى على نفس الشبكة واخويا يدخل بحساب تانى ويفعله بمستنداته وباردو على نفس الشبكة ... انا اعمل ايه او الشركة تتصرف ازاى علشان تتأكد ان كل واحد بحسابه

xm    xm

لو كان حساب تداول وانت تودع فيه واخوك يودع فيه لا مشكله
أما حسابات البونص في كل شركات العالم ترفض ان يكون هناك تشابه اي بي
لأنه بساطه بفتح حساب بإسمي وحساب بإسم أخوي وبدخل على واحد بيع بأعلى لوت وعلى الثاني شراء بأعلى لوت وبدبل الحساب بنفس اليوم

xm    xm

لو كان حساب تداول وانت تودع فيه واخوك يودع فيه لا مشكله
أما حسابات البونص في كل شركات العالم ترفض ان يكون هناك تشابه اي بي
لأنه بساطه بفتح حساب بإسمي وحساب بإسم أخوي وبدخل على واحد بيع بأعلى لوت وعلى الثاني شراء بأعلى لوت وبدبل الحساب بنفس اليوم

ماهو انا ماعملتش كده وانا عارف ان ده ممنوع وان صفقات الهيدج ممنوعة واكيد الشركة عارفة انا دخلت صفقاتى ازاى ولو مش عارفة ممكن اصور صفقات من وقت مافتحت الحساب بالتاريخ واليوم وكلهم بلوت مناسب حدا واعتقد ان الشركة ماوضحتش سبب رفض تحويل الارباح او بتتهرب من اقل الاسباب

xm    xm

أخوي هذه قوانين الشركات وانت خالفتها
ياسيدي بلاش هدج نعتبر انك أخذت أكثر من محاولة لغاية ما ربحت بالحساب الترحيبي
بمعنى ممكن افتح حساب بإسمي واخسره وبإسم أخوي واخسره وأخوي الثاني وأخسره وبعدين اربح بالحساب الرابع
ثم اطالب الشركة بالربح طيب وال 90 دولار الحسابات اللي تصفرت مين يعوض الشركة عنها
اعذرني سوف أضطر إلى غلق الموضوع
لأنه أنا وجميع المشرفي والأعضاء مقتعين أنه ليس لديك حق

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى