إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

توضيح لشروط بونص تيك ميل

sayed shabaan

عضو جديد

xm    xm

اخوانى ممكن حد يفدنى لانى مش فاهم كلام بعض الاخوه
انا اخذت البونص الترحيبى وتداولت عليه والحمد لله حققت ارباح كويسه لكن انا بتداول من كمبيوتر البيت وكمبيوتر العمل والموبيل لنفس الحساب لكنى دى اول مره ااخذ بونص ترحيبى ومفيش اى تعامل على اجهزه الكمبيوتر السابقه مع تيك ميل فهل ده يعتبر مخالفه..ارجو الاجابه من اللى يعلم فقط ومندوب الشركه
وشكراً جزيلاً لكل الاخوه الافاضل
ملحوظه
شروط الحساب الترحيبى لا تذكز تزكر هذا الكلام بالرفض ولكن اللى خلانى اسأل انى فى بعد الاخوه بيقول انهم رفضو يعطوه الارباح لانه تتداول من على الموبيل والكمبيوتر الشخصى وكمبيوتر العمل
ارجو التوضيخ

xm    xm

اخوانى ممكن حد يفدنى لانى مش فاهم كلام بعض الاخوه
انا اخذت البونص الترحيبى وتداولت عليه والحمد لله حققت ارباح كويسه لكن انا بتداول من كمبيوتر البيت وكمبيوتر العمل والموبيل لنفس الحساب لكنى دى اول مره ااخذ بونص ترحيبى ومفيش اى تعامل على اجهزه الكمبيوتر السابقه مع تيك ميل فهل ده يعتبر مخالفه..ارجو الاجابه من اللى يعلم فقط ومندوب الشركه
وشكراً جزيلاً لكل الاخوه الافاضل
ملحوظه
شروط الحساب الترحيبى لا تذكز تزكر هذا الكلام بالرفض ولكن اللى خلانى اسأل انى فى بعد الاخوه بيقول انهم رفضو يعطوه الارباح لانه تتداول من على الموبيل والكمبيوتر الشخصى وكمبيوتر العمل
ارجو التوضيخ

أهلا وسهلا بك عميلنا العزيز,

ليس هنا أي مانع أو اشكال في التداول على الحساب من أكثر من جهاز أو عنوان IP, المخالفة للشروط تحدث عندما يتم التداول على أكثر من حساب ترحيبي من نفس الجهاز أو عنوان IP.

هذه الشروط تطبق على الحسابات الترحيبية فقط و ليس لها أي علاقة بالحسابات الحقيقية الأخرى.

الشروط و الأحكام موجودة هنا

أطيب التحيات
Tickmill

xm    xm

أهلا وسهلا بك عميلنا العزيز,

ليس هنا أي مانع أو اشكال في التداول على الحساب من أكثر من جهاز أو عنوان ip, المخالفة للشروط تحدث عندما يتم التداول على أكثر من حساب ترحيبي من نفس الجهاز أو عنوان ip.

هذه الشروط تطبق على الحسابات الترحيبية فقط و ليس لها أي علاقة بالحسابات الحقيقية الأخرى.

الشروط و الأحكام موجودة هنا

أطيب التحيات
tickmill

شكراً لك اخى الفاضل

عودة
أعلى