إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

انا اتنصب عليا من شركة رويال كابيتال برو

رباب سعد

عضو جديد

xm    xm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
عملت محفظه ف شركة رويال كابيتال برو وعينولي خبير وبدات التداول وكسبت لحد ما وصلت ل 3 اضعاف المبلغ وبعدين عملت صفقه خسرت فيها  عملت صفقه مضاده بقت الخساره مستمره مش هطول عليكم قلت اقفل احد الصفقتين وكانت كسبانه المهم قفلتها واليعر كان طالع والامور في صالحي و ورحت الشغل رجعت لقيت الرصيد صفر كلمت الخبير الي كان طول الوقت بيلح عليا ازود راس المال قلي اودعي مبل عغ تعوضي خسارتك المهم اني متأكده انهم تﻻعبوا بالحساب ممكن حد يفيدني اعمل ايه ويقلي اسم شركه مضمونه ومتجربه غير الزفت رويال كابيتال برو:loudly-crying-face:

التعديل الأخير بواسطة المشرف:

xm    xm

السلام عليكم اخواني انا كذالك تم نصب عليا????????????1000$ طلعوا نصابين يمن الله الحمد لله ما اودعت لهم كل يوم اتصالات أودع على أساس تسوي ربح كويس وخسارتك تقل. بس افظل كنت مطفر ??????وش الحل معاهم ذولي قفلو على المحفظه وهي كانت في خساره بعض الوقت اربح وبعض الوقت يخسر مالهم حق يقفلوها في طلوع ونزول بس حسبي الله عليهم ونعم والوكيل اول محاوله واخر محاوله

xm    xm

السلام عليكم .. مدري أيش النصب اللي تكلمون عني أخوتي. أنا تداولت أكثر من مرة مع هذه الشركة والصراحة لغاية الآ’ن ما واجهت أية مشاكل بل حتى أني كنت احصل فلوسي مباشرة في وقت طلبها أو في اليوم الثاتي على أكثر نقدير. انا تداولت مع شركات كثيرة وصحبح أنه في منهم كثير كذابين ونصابين بس هدول رويال كابيتال لغاية الآن ماشيين معي كويس كثير وبقالي معاهم أكثر من 6 أشهر.

xm    xm

السلام عليكم .. مدري أيش النصب اللي تكلمون عني أخوتي. أنا تداولت أكثر من مرة مع هذه الشركة والصراحة لغاية الآ’ن ما واجهت أية مشاكل بل حتى أني كنت احصل فلوسي مباشرة في وقت طلبها أو في اليوم الثاتي على أكثر نقدير. انا تداولت مع شركات كثيرة وصحبح أنه في منهم كثير كذابين ونصابين بس هدول رويال كابيتال لغاية الآن ماشيين معي كويس كثير وبقالي معاهم أكثر من 6 أشهر.

شكلك داخل تقول الكلمتين دول اخى اتقى الله احنا برمضان

xm    xm

بنحب نتوجه بالشكر للأخ النصاب خالد اللي داخل مسجل وعامل حاله من الإمارات والأي بي تبعه من رومانيا
وسبحان الله عشرات الالاف المواضيع في المنتدى لم يلفت نظرة الا موضوعين عن الشركة النصابه رويال كابيتال برو فدخل يدافع عنها
وطبعا إحنا راح نخلي مشاركتك كدليل على قذارة شركتكم
:13:

عودة
أعلى