إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

التحويل البنكي من الفوركس للبنك بمصر

sheko

عضو جديد

xm    xm

السلام عليكم
لو سمحت عايز مساعدة لو انا بتعامل مع شركة فوركس واريد تحويل البنكي ايداع واستقبال من حسابي الشخصي بمصر
بنك ايه بمصر بيتعامل مع شركة فوركس للايداع والسحب من شركات الفوركس ولو صعب او مافيش تنصحوني ب ايه 
لتحويل البنكي علي حسابي الشخصي يعني بنك الكتروني ولا ايه وارجو عن تجربة شخصية
وشكرا

xm    xm

السلام عليكم
لو سمحت عايز مساعدة لو انا بتعامل مع شركة فوركس واريد تحويل البنكي ايداع واستقبال من حسابي الشخصي بمصر
بنك ايه بمصر بيتعامل مع شركة فوركس للايداع والسحب من شركات الفوركس ولو صعب او مافيش تنصحوني ب ايه 
لتحويل البنكي علي حسابي الشخصي يعني بنك الكتروني ولا ايه وارجو عن تجربة شخصية
وشكرا

اهلا وسهلا بكم عزيزي افضل الطرق للحسب عبر البنوك الالكترونية كنيتلر وباي بال وسكريل

لكن فيما يخص السحب عبر البنوك المصرية فسيجيبك الاخ علي عزت فهو مقيم في مصر

تحياتي...

xm    xm

اهلا وسهلا بكم عزيزي افضل الطرق للحسب عبر البنوك الالكترونية كنيتلر وباي بال وسكريل

لكن فيما يخص السحب عبر البنوك المصرية فسيجيبك الاخ علي عزت فهو مقيم في مصر

تحياتي...

شكرا لرد حضرتك ياريت حد يفدني ان. عايز افتح حساب ببنك بمصر ومش عارف اروح لبنك ايه انا ولا بسرق ولا بنصب انا بعتبر الفوركس شغل وخسارة وربح وتخليل واجتهاد شكرا 

xm    xm

شكرا لرد حضرتك ياريت حد يفدني ان. عايز افتح حساب ببنك بمصر ومش عارف اروح لبنك ايه انا ولا بسرق ولا بنصب انا بعتبر الفوركس شغل وخسارة وربح وتخليل واجتهاد شكرا 

العفو اخي كما وضحت لك سابقا ان التعامل بالفوركس مع البنوك الالكترونية افضل وبخصوص بنك مصر سرد عليك الاخ علي عزت

xm    xm

انا من فترة طويلة كنت بتعامل مع بنك مصر و بنك فيصل بس دا زمان

حاليا هتجد صعوبة في الايداع من البنوك .. علشان كدا الاقضل التعامل بالبنوك الالكترونية زى اسكريل و نتلر و بريفكت انا اتعامل بيها ليا يجى 4 سنين

xm    xm

انا من فترة طويلة كنت بتعامل مع بنك مصر و بنك فيصل بس دا زمان

حاليا هتجد صعوبة في الايداع من البنوك .. علشان كدا الاقضل التعامل بالبنوك الالكترونية زى اسكريل و نتلر و بريفكت انا اتعامل بيها ليا يجى 4 سنين

شكرا لرد حضرتك 
بس هينفع احول من اي بنك الكتروني علي  حسابي. الشخصي بالبنك لمصر تحويل بنكي
ولا ممكن يترفض التحويل 
والبنك يقولك من اين لك هذا

xm    xm

شكرا لرد حضرتك
بس هينفع احول من اي بنك الكتروني علي حسابي. الشخصي بالبنك لمصر تحويل بنكي
ولا ممكن يترفض التحويل
والبنك يقولك من اين لك هذا

اولا هتخسر كتير جدا لو حولت من البنك الالكترونى على البنك الارضى رغم انه ممكن بس هيبقى فى خسارة كبيرة

الافضل هو البيع لوسيط بنوك الكترونية مصر و الشراء منه ايضا

xm    xm

اولا هتخسر كتير جدا لو حولت من البنك الالكترونى على البنك الارضى رغم انه ممكن بس هيبقى فى خسارة كبيرة

الافضل هو البيع لوسيط بنوك الكترونية مصر و الشراء منه ايضا

شكرا لحضرتك جدا استاذي الفاضل

عودة
أعلى