إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

زيارة عرب فوركس الى مقر شركة Tickmill وإعلان نتائج المسابقة !

xm    xm

ما شاء الله
الف مبروك

xm    xm

يا اخي الكريم حتاخد جائزتك وسيتم الرد عليك

انا معنديش شك في  ده 
بس ممكن اكون مستعجل 
لكن انا اعرفكم  من سنوات طويله واعرف مصداقيتكم 
والحمد لله من اصدق المنتديات والي الامام دائما 

xm    xm

مصر كانت من الدول الي ليها بونص ترحسيي لكن لااسف عمليات النصب من بعض الاشخاص و عمل و ضرب اكتر من حساب للبونص باستخدام اسماء اهله و قرايبه و جيرانه

و لما الشركة بترفض الدفع لتشابه اى بي و النصب .. بيفضل العميل يشهر بالشركة علي الفيسبوك و المواقع .. فلراحة البال تم الغاء البونص للمصريين

للاسف معاك حق ف هذا الكلام
بس اعتقد انه فيه ناس كتير بتعمل كده مش شرط ف مصر فقط
بس الشركه كويسه ومحترمه
ان شاء الله بالتوفيق للجميع ومن تقدم لتقدم

xm    xm

مع الأسف هذا هو السبب عدا عن تزير الوثائق اذكر مره سجل واحد حساب بونص باسم عبد الفتاح السيسي وضرب بطاقه حاطط فيها الصورة وكل المعلومات:face-with-tears-of-
:face-with-tears-of-:face-with-tears-of-:face-with-tears-of-
هي وصلت لكده ههههههه

xm    xm

مع الأسف هذا هو السبب عدا عن تزير الوثائق اذكر مره سجل واحد حساب بونص باسم عبد الفتاح السيسي وضرب بطاقه حاطط فيها الصورة وكل المعلومات:face-with-tears-of-

1. ههههههههههه و لسه في اكتر

xm    xm

اخي لو تكرمتم لي استفسار اين يوجد مقر الشركة وماذا عن تغيير الرافعة المالية في الشهر القادم الاستفسار لثقتي بالمنتدى طبعا

xm    xm

اخي لو تكرمتم لي استفسار اين يوجد مقر الشركة وماذا عن تغيير الرافعة المالية في الشهر القادم الاستفسار لثقتي بالمنتدى طبعا
هذا المقر في قبرص ولديهم مقر في لندن
بخصوص الرافعة تفضل هذا الموضوع
https://www.arabfx.net/86557-هل-هنا...تطبيق-الرافعة-المالية-الجديدة.html#post303011

xm    xm

هذا المقر في قبرص ولديهم مقر في لندن
بخصوص الرافعة تفضل هذا الموضوع
https://www.arabfx.net/86557-هل-هنا...تطبيق-الرافعة-المالية-الجديدة.html#post303011

مشكور اخي شاهدت الموضوع لكن سؤالي بدي افتح حساب جديد تحت رعاية المنتدى والشروط الموجودة في الموضوع لا تنطبق علية ارجو الافادة لو تكرمت

عودة
أعلى