إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

استراتيجيه العبقرى دكتور جمال ممدوح

xm    xm

تحليل موفق اخي محمد

xm    xm

نظرة موفقة ان شاء الله انا مش بشتغل على الاسترالى بس القنوات بشكل عام على الاربع ساعات لايعتد بها بعد انتهاء الاسبوع ولا الساعة مدام اليوم انتهى انتظر لافتتاح السوق ووضوح القنوات الجديدة للاربع ساعات ولليوم الجديد على الساعة الى هيا بتكون المدخل الاساسى للصفقات مع طبعا التوافق مع الفريم الاكبر

xm    xm

نظرة موفقة ان شاء الله انا مش بشتغل على الاسترالى بس القنوات بشكل عام على الاربع ساعات لايعتد بها بعد انتهاء الاسبوع ولا الساعة مدام اليوم انتهى انتظر لافتتاح السوق ووضوح القنوات الجديدة للاربع ساعات ولليوم الجديد على الساعة الى هيا بتكون المدخل الاساسى للصفقات مع طبعا التوافق مع الفريم الاكبر

كلامك صح بس اليوم باقى عليه ساعه تقريبا و انا نقلت القنوات لليوم الجديد الاثنين فشكلها مش هيختلف بعد اغلاق الساعه

xm    xm

كلامك صح بس اليوم باقى عليه ساعه تقريبا و انا نقلت القنوات لليوم الجديد الاثنين فشكلها مش هيختلف بعد اغلاق الساعه

قبل كده ذكر احد الاخوة لدكتور جمال انه بيرسم القنوات قبل مايبدا اليوم الجديد لتخيل او توقع ماهيكون عليه اليوم الجديد او الاسبوع الجديد وهو كان رده عليه كالاتى انه حتى مع بداية اليوم الجديد مش بنبص للقنوات الا الساعة التانية ببداية اليوم يعنى نفوت اول ساعة بعد افتتاح اليوم الجديد ونشوف القنوات وخطوط الفيبو من الساعة التالية عامة انت كده بتتوقع شكل قنوات الاسبوع واليوم الجديد لكن متبنيش عليهم تحليلك الا لما يبدا اليوم فعليا او الاسبوع وده افضل لمزيد من التأكد

xm    xm

قبل كده ذكر احد الاخوة لدكتور جمال انه بيرسم القنوات قبل مايبدا اليوم الجديد لتخيل او توقع ماهيكون عليه اليوم الجديد او الاسبوع الجديد وهو كان رده عليه كالاتى انه حتى مع بداية اليوم الجديد مش بنبص للقنوات الا الساعة التانية ببداية اليوم يعنى نفوت اول ساعة بعد افتتاح اليوم الجديد ونشوف القنوات وخطوط الفيبو من الساعة التالية عامة انت كده بتتوقع شكل قنوات الاسبوع واليوم الجديد لكن متبنيش عليهم تحليلك الا لما يبدا اليوم فعليا او الاسبوع وده افضل لمزيد من التأكد

برده كلامك صح 100% بس انا نقلت القنوات علشان اشرح للى لسه ميعرفوش الاستراتيجيه ازاى احنا بنتعامل مع شكل القنوات لكن طبعا دخول الفرص بعد بدايه اليوم الجديد و الكسر والسلوك السعرى يعنى لسه بدرى اوى وطبعا انتى اكتر منى خبره بالاستراتيجيه و احنا لسه بنتعلمها واكيد بنستفيد من ملاحظاتك و ملاحظات اخينا العزيز ابو جميل

xm    xm

برده كلامك صح 100% بس انا نقلت القنوات علشان اشرح للى لسه ميعرفوش الاستراتيجيه ازاى احنا بنتعامل مع شكل القنوات لكن طبعا دخول الفرص بعد بدايه اليوم الجديد و الكسر والسلوك السعرى يعنى لسه بدرى اوى وطبعا انتى اكتر منى خبره بالاستراتيجيه و احنا لسه بنتعلمها واكيد بنستفيد من ملاحظاتك و ملاحظات اخينا العزيز ابو جميل

تسلم يارب احنا كلنا بنتعلم دايما من بعض والاستراتيجية اوقات بيكون بيها حالات شاذة عن المعتاد مش بنعرفها الا لما بنشوفها لايف والدكتور دايما بيفاجئنا بحاجات جديدة تضاف ليها ربنا يوفقك يارب وتبقى من افضل المتاجرين بيها :wub:

xm    xm

الان تفعل عقد التبريد الثانى للاسترالى بضعف العقود و الهدف الان 1,0555 وقد يتعدل ليصبح ابعد من ذلك لو حدث كسر قوى لاسفل

xm    xm

بيع النيوزيلندى بهدف 8150 و السبب كسر القنوات على الساعه و الارتداد من حدود القنوات على الاربع ساعات

xm    xm

ان شاء الله اسبوعك كله ارباح
عايين نسمع اخبار حلوة يا دكتور

انا بشجعك عشان طمعان في الحلاوة والدمغة :d
اوعى تنسانا
موفق في المسابقة
وبصراحة ومن غير مجاملة من افضل الورش في المنتدى
تم التقييم بـ 5 نجوم ولو في اكتر لان الموضوع يستاهل

xm    xm

ان شاء الله اسبوعك كله ارباح
عايين نسمع اخبار حلوة يا دكتور

انا بشجعك عشان طمعان في الحلاوة والدمغة :d
اوعى تنسانا
موفق في المسابقة
وبصراحة ومن غير مجاملة من افضل الورش في المنتدى
تم التقييم بـ 5 نجوم ولو في اكتر لان الموضوع يستاهل

ربنا يكرمك على ذوقك العالى و الكلام الحلو ده ويجعل اسابيعك كلها خضرا ان شاء الله

عودة
أعلى