إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

رؤية فنية للشارت((بدون توصيات))

xm    xm

يمكن شراء اليورو دولار بالسعر الحالى الان 1.3150 بهدف اول
1.3235 وهدف ثانى 1.3275 :spinny: وسيتأكد الامر باغلاق الساعة الحالية
[/url][/IMG]
/b]

التعديل الأخير:

xm    xm

شراء موفق ان شاء الله

اوافقك الراي في الدخول شراء من المستويات الحاليه

xm    xm

شراء موفق ان شاء الله

اوافقك الراي في الدخول شراء من المستويات الحاليه

ان شاء الله تكون صفقة موفقة ويذهب السعر اليوم للمستويات المذكورة
يوم اخضر عليك بأذن الله :wub:

xm    xm

الى الاهداف ان شاء الله اخت جمانه
وما دام وافقك الاخ الصاعد فهي باذن الله الى الاهداف :)

xm    xm

بالتوفيق ياجومانه وياصاعد :angelic:

xm    xm

الى الاهداف ان شاء الله اخت جمانه
وما دام وافقك الاخ الصاعد فهي باذن الله الى الاهداف :)
تسلم لذوقك اخى ناجح نورنى مرورك :wub:
بالتوفيق ياجومانه وياصاعد :angelic:
ربنا يوفقنا جميعا اخى طارق :wub:

ههههههههههه متقلقش حيطلع بأذن الله انا عززت من 3085 والاتنين بهدف 1.3235 مش بعيد قبل الاغلاق يوصلها ان شاء الله :unsure:

xm    xm

تسلم لذوقك اخى ناجح نورنى مرورك :wub:

ربنا يوفقنا جميعا اخى طارق :wub:

ههههههههههه متقلقش حيطلع بأذن الله انا عززت من 3085 والاتنين بهدف 1.3235 مش بعيد قبل الاغلاق يوصلها ان شاء الله :unsure:
ان شاء الله بتطلعوا من الشراء على خير ربنا يسهل الامور
بس الحذر عشان برنانكي هيتكلم مفاجآت ايه الي مخبيها ربنا يستر

xm    xm

معاكى فى الشراء اخت جومانا وكده كفايه عليه بيع وان شاء الله اليورو اهدافه اعلى من كده بكتير بس المهم ميكسرش 3030

xm    xm

مش عارف ياشباب إنتو مش شايفين شمعه اليومي عاليورو ؟؟؟؟ ياريت تعيدو النظر في الشراء

xm    xm

مش عارف ياشباب إنتو مش شايفين شمعه اليومي عاليورو ؟؟؟؟ ياريت تعيدو النظر في الشراء

معك حق استاذ طارق لغايه دلوقتى شمعه مرعبه لاى حد يفكر يشترى علشان كده انا خرجت من البيع و افضل انتظار الاغلاق اليومى و الاسبوعى واعتقد ده هيكون الفيصل

xm    xm

ان شاء الله بتطلعوا من الشراء على خير ربنا يسهل الامور
بس الحذر عشان برنانكي هيتكلم مفاجآت ايه الي مخبيها ربنا يستر
تسلم ابو جميل ان شاء الله يطلع الكل رابح اليوم
معاكى فى الشراء اخت جومانا وكده كفايه عليه بيع وان شاء الله اليورو اهدافه اعلى من كده بكتير بس المهم ميكسرش 3030
ان شاء الله يدكتور محمد بيطلع مع حديث برنانكى وانا مازلت ارى له صعود والمهم طبعا لايكسر الدعم 3030

اخى طارق انا شارية من 3150 فمش فارقة معايا كتير لو نزل ل 3070 وعززت منها وانا حتى ذكرت انه احتمال ينزلها لو كسر 3140 لكن هو لصعود للنقاط الى ذكرتها باذن الله مدام لم يغلق يومى اسفل 3030 :spinny:

xm    xm

اليورو متشبع بالبيع على الساعه و دونها و لكن الاربع ساعات بتحكي كلام ثاني و هو الهبوط في اوله
المستوى 1.3132 استوب البيع

xm    xm

لسه الهبوط ياغالي مابلش هذا دلع
الأسبوع الجاي بإذن الله بأول يومين بنشوفه عند 1.2900

xm    xm

لسه الهبوط ياغالي مابلش هذا دلع
الأسبوع الجاي بإذن الله بأول يومين بنشوفه عند 1.2900

هو لسا ما بلش و كسر 1.3087 افشل جميع السيناريوهات الموجيه الصاعده و اهمها فكره المثلث ... ايضا اذا اغلق اسبوعي اسفل 1.3116 بكون اغلاق سلبي للاسبوع الثاني

xm    xm

يمكن شراء اليورو دولار بالسعر الحالى الان 1.3150 بهدف اول
1.3235 وهدف ثانى 1.3275 :spinny: وسيتأكد الامر باغلاق الساعة الحالية
[/url][/IMG]
/b]

السلام عليكم
للاسف لم يسعنى اليوم الدخول صباحا للتنويه على التعزيز الثالث لليورو عند 1.3000 وهيا نقطة دعم نفسى قوية جدا ردت الزوجد لاعلى اكثر من مرة ولم يستطع كسرها الى الان وكل مرة ترده اكثر من 300 نقطة اعلى وطالما لم يتم اغلاق يومين متتاليين اسفل 1.3030 هو ليس للبيع من هذه المستويات :unsure:
حتى الان اجمال الارباح بعقدين تعزيز من 1.3000 وعقد اخر من 1.3085 والعقد الاصلى من 1.3150
تم تحديد الاهداف للثلاث عقود عند النقطة 1.3170 ومحتمل يصلها قبل الاغلاق او مع افتتاح اليوم الجديد ان شاء الله واغلاق شمعة اليوم عند المستويات الحالية وخاصة لو صعد لمستويات 1.3170 واغلق اعلاها ستكون جيدة جدا للوصول قريبا جدا لمستويات اعلى سيتم ذكرها حينها بأذن الله حسب مستجدات الحركة بالزوج ومستويات 1.3500-1.3600 اصبحت قريبة ان شاء الله لليورو دولار لكن سيتم التأكد اكثر منها عند الاغلاق اليومى اعلى 1.3330 والثبات اعلاها :spinny:

التعديل الأخير:

xm    xm

انا اشتريت معاكى من 3080 و عززت من 3015 وخرجت الحمد لله بربح جيد من 3120 والان انتظر كيف سوف يتصرف عند 3150

xm    xm

السلام عليكم
للاسف لم يسعنى اليوم الدخول صباحا للتنويه على التعزيز الثالث لليورو عند 1.3000 وهيا نقطة دعم نفسى قوية جدا ردت الزوجد لاعلى اكثر من مرة ولم يستطع كسرها الى الان وكل مرة ترده اكثر من 300 نقطة اعلى وطالما لم يتم اغلاق يومين متتاليين اسفل 1.3030 هو ليس للبيع من هذه المستويات :unsure:
حتى الان اجمال الارباح بعقدين تعزيز من 1.3000 وعقد اخر من 1.3085 والعقد الاصلى من 1.3150
تم تحديد الاهداف للثلاث عقود عند النقطة 1.3170 ومحتمل يصلها قبل الاغلاق او مع افتتاح اليوم الجديد ان شاء الله واغلاق شمعة اليوم عند المستويات الحالية وخاصة لو صعد لمستويات 1.3170 واغلق اعلاها ستكون جيدة جدا للوصول قريبا جدا لمستويات اعلى سيتم ذكرها حينها بأذن الله حسب مستجدات الحركة بالزوج ومستويات 1.3500-1.3600 اصبحت قريبة ان شاء الله لليورو دولار لكن سيتم التأكد اكثر منها عند الاغلاق اليومى اعلى 1.3330 والثبات اعلاها :spinny:

ماشاء الله رؤيه موفقه واري ان هناك لوينج تيرم تريدر شرائين قد دخلوا علي اليورو اليوم من الاسفل :angelic: وبالتالي امامهم خطوه واحده اخري للتاكيد علي قوتهم وبعدها اتوقع ان ينطلق اليورو الي اعلي هاي سجله هذا الشهر

xm    xm

انا اشتريت معاكى من 3080 و عززت من 3015 وخرجت الحمد لله بربح جيد من 3120 والان انتظر كيف سوف يتصرف عند 3150

الف الف مبروك عليك الارباح اخى يارب دايما صفقاتك تكون خضراء :wub:
ان شاء الله انتظر منه ارتداد بحدود مستويات 1.3170 -1.3180 :spinny:

xm    xm

ماشاء الله رؤيه موفقه واري ان هناك لوينج تيرم تريدر شرائين قد دخلوا علي اليورو اليوم من الاسفل :angelic: وبالتالي امامهم خطوه واحده اخري للتاكيد علي قوتهم وبعدها اتوقع ان ينطلق اليورو الي اعلي هاي سجله هذا الشهر

ان شاء الله يصل لهذه المناطق قريبا اخى الصاعد وانا بهتم جدا انى اعرف رايئك ونظرتك له لانها بتدعم تحليلى اكثر :angelic:

عودة
أعلى