إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

إعلان مسابقه الباري على عرب فوركس وجوائز كااااش

xm    xm

شكرا يا جماعة على الرد
ولكن عشان افهم حضراتكوا حاجة ان الرافعة مهمة جدا فى فتح الصفقات يعنى الناس كلها تفتح صفقات برافعة 500:1 وانا يبقى الرافعة عندى 100:1 طبعا هما هيقدروا يفتحوا صفقات بلوتات اعلى منى خمس مرات وبكدا مش هيبقى فيه مساواة فى المسابقة
انا عايز اعرف دلوقتى افتح حساب جديد من اللينك
اللى فى شروط المسابقة لانى سبق وفتحته قبل كدة من نفس اللينك ولاقيت الرافعة بتاعته 500:1
فاضطريت افتح حساب تانى من المنصة نفسها برافعة 100:1 زى ما استاذ طارق كان قايل فى شروط المسابقة ان الرافعة لازم تكون 100:1
وشكرا لسرعة ردكم

xm    xm

شكرا يا جماعة على الرد
ولكن عشان افهم حضراتكوا حاجة ان الرافعة مهمة جدا فى فتح الصفقات يعنى الناس كلها تفتح صفقات برافعة 500:1 وانا يبقى الرافعة عندى 100:1 طبعا هما هيقدروا يفتحوا صفقات بلوتات اعلى منى خمس مرات وبكدا مش هيبقى فيه مساواة فى المسابقة
انا عايز اعرف دلوقتى افتح حساب جديد من اللينك
اللى فى شروط المسابقة لانى سبق وفتحته قبل كدة من نفس اللينك ولاقيت الرافعة بتاعته 500:1
فاضطريت افتح حساب تانى من المنصة نفسها برافعة 100:1 زى ما استاذ طارق كان قايل فى شروط المسابقة ان الرافعة لازم تكون 100:1
وشكرا لسرعة ردكم

نعم أخي إرجع إستخدم الحساب الاول الذي بعث لك الرافعه 1:500
وسيتم التنويه قبل المسابقه للجميع

xm    xm

تم الاشتراك من يوم 25 يناير ولكن لم يتم تأكيد الاشتراك وجالى اعلان اليوم جديد من المنتدى بخصوص نقس المسلبقه انا قلقانه

xm    xm

اخت سهير لا داعي للقلق هذا الاعلان لنفس المسابقه وبالنسبه للتاكيد سيتم بعد مراجعة الاستاذ يزن مندوب الشركه

xm    xm

إخوان يالكرام جميع من إشترك عن طري قالرابط اللي في الموضوع حسابه مؤكد فقط إفتح الموضوع وضع معلومات حسابك وسيتم التأكيد على الجميع إن شاء الله

xm    xm

تم الاشتراك من يوم 25 يناير ولكن لم يتم تأكيد الاشتراك وجالى اعلان اليوم جديد من المنتدى بخصوص نقس المسلبقه انا قلقانه

أختي الكريمه لم تقومي بفتح موضوع في قسم مسابقه الباري
هنا

xm    xm

تم التسجيل وكتابة الموضوع في انتظار التأكيد
وبالتوفيق للجميع .

لكن محتار بين اي من الحسابين التالين هما حسابي في المسابقة :
الاول هو :
[FONT=Verdana, Geneva, sans-serif][SIZE=-1]Login: 546566
حيث وصلني على ايميلي فور التسجيل بالشركة من الرابط بيان فيه الاسم وكلمة المرور لكن عندما اضعها في منصة التداول لا يفتح الحساب ويعطيني (حساب غير صالح)

والثاني: [/SIZE][/FONT][FONT=Verdana, Geneva, sans-serif][SIZE=-1][FONT=Verdana, Geneva, sans-serif][SIZE=-1]Login:[/SIZE][/FONT]58056303[/SIZE][/FONT]
هو اسم تم اعطائه لي مع كلمة المرور عند قيامي بتحميل منصة الميتا تريدر4 مباشرة وفتح حساب بها
وهو يعمل

ارجو لمن لديه الخبرة في ذلك مساعدتي لاني بصراحة جديد على منصة الميتاتريدر كنت استعمل منصات اخرى منها نتريدكس مختلفة تماما وشكرا للادارة الكريمة على المسابقة المميزة .

[FONT=Verdana, Geneva, sans-serif][SIZE=-1][/SIZE][/FONT]

xm    xm

تم التسجيل وكتابة الموضوع في انتظار التأكيد
وبالتوفيق للجميع .

لكن محتار بين اي من الحسابين التالين هما حسابي في المسابقة :
الاول هو :
[font=verdana, geneva, sans-serif][size=-1]login: 546566
حيث وصلني على ايميلي فور التسجيل بالشركة من الرابط بيان فيه الاسم وكلمة المرور لكن عندما اضعها في منصة التداول لا يفتح الحساب ويعطيني (حساب غير صالح)

والثاني: [/size][/font][font=verdana, geneva, sans-serif][size=-1][font=verdana, geneva, sans-serif][size=-1]login:[/size][/font]58056303[/size][/font]
هو اسم تم اعطائه لي مع كلمة المرور عند قيامي بتحميل منصة الميتا تريدر4 مباشرة وفتح حساب بها
وهو يعمل

ارجو لمن لديه الخبرة في ذلك مساعدتي لاني بصراحة جديد على منصة الميتاتريدر كنت استعمل منصات اخرى منها نتريدكس مختلفة تماما وشكرا للادارة الكريمة على المسابقة المميزة .

إعتمد الحساب الأول 546566
وسيتم تفعيله والرد عليك من الشركه اخي بالموضوع

xm    xm

إخواني الأعزاء بدءا من الغد سوق يتابع معكم مندوب الشركه طارق ثلجي
مواضيع المسابقه
رابط ملفه الشخصي في المنتدى
طارق ثلجي

xm    xm

موفق ان شاء الله

xm    xm

اخت سهير لا داعي للقلق هذا الاعلان لنفس المسابقه وبالنسبه للتاكيد سيتم بعد مراجعة الاستاذ يزن مندوب الشركه

الف شكر لك والاستاذ طارق والاستاذ يزن

[color=#] مبروك لقد تم التسجيل بنجاح

نتمنى لك التوفيق. [/color]

xm    xm

تم الاشتراك بحساب جديد من الرابط والرافعة 500:1
نرجوا تأكيد الاشتراك من الاستاذ / يزن بارك الله فيه
وانا فتحت موضوع جديد بعنوان "اسم المتسابق"
بمعلومات الحساب الجديد برافعة 500:1
ارجوا من استاذ / يزن الغاء الحساب القديم اللى برافعة100:1 واعتماد الحساب الجديد برافعة 500:1
انا منتظر تأكيد الاشتراك من الاستاذ / يزن
تحياتى لكم

عودة
أعلى