إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

توصياتي الخاصة

xm    xm

اللي لسه فاتح الصفقة هندخل تعزيز بيع والهدف 130.50
باذن الله

توضيح لو سمحتي يعني التغى الهدف 129.70

او ايه او مازال قائم

اشوف انه حيرجع ثاني ال 131.10 وبعده حينزل شو رايك في كلا الحالات هو للبيع باعتقادي​

xm    xm

توضيح لو سمحتي يعني التغى الهدف 129.70

او ايه او مازال قائم

اشوف انه حيرجع ثاني ال 131.10 وبعده حينزل شو رايك في كلا الحالات هو للبيع باعتقادي​
انا لسه فاتحه العقد والهدف 129.70 وان شاء الله هيوصل للهدف
فاتني كمان ان اشكرك لجهودك الواضحه الله يوفقك الى الامام دوما

الشكر لله

xm    xm

الحمد لله تحقق الهدف
ندخل بيع الان والهدف 128.40
طبعا احيكى اختى الكريمة على التميز فى الصفقات وتحقق الاهداف باستمرار
ولكن احببت ان اوضح نقطة فى الصفقة الاخيرة وهى
بيع اليورو ين بهدف 128.4
هذه الصفقة لها وضع خاص فطبعا بعد البيانات الامريكية الايجابية اليوم وهى بيانات التوظيف الامريكى والبطالة
والبيانات الامريكية الايجابية مع بداية الاسبوع وكلام برنانكى عن قرب انتهاء برنامج التيسير النقدى وطبعا كلنا عارفين العلاقة بين الدولار والين امام اليورو و هو مادفعت ازواج الين للارتفاع مرة اخرى وطبعا بيانات ايجابية لليابان مما دعم نجاح فكرة تخفيض العملة فى اليابان لدعم الاقتصاد
لذلك وانا اسف على الاطاله السعر للارتفاع مرة اخرى هو الاقرب وسيكون المحدد الاساسى كلام رئيس البنك اليابانى كورودا فجر غدا" الساعة 2:30 بتوقيت القاهرة لذلك حبيت ان اشارك معك وانا يتم عمل صفقة هيدج عند سعر 130.00 بضعف اللوت المستخدم لانه فى حالة الصعود مرة اخرى ل 130 سنرى 131 وفى القريب 132 وطبعا لو رئيس البنك اليابانى قال جديد ممكن يغير الاتجاه ونشوف مش 128.4 لاء نشوف 125 بس انا حبيت اشارك بكل الاحتمالات
واسف ان كنت اطالت

xm    xm

انا راجعت الشارت وطبعا حضرتك تحليلك ممتاز انتى اتوقعتى النزول لتصحيح عند 61% فيبوناتشى وده فعلا تحليل ممتاز بس انا حبيت اكمل ان السعر ارتد من 50 فيبوناتشى والسعر اصبح اعلى هذا المستوى لذلك فان الاغلاق اسفل 50فيبوناشى عند سعر 128.80 هى النقطة الفاصلة

المرفقات

831.3 KB · المشاهدات: 3

xm    xm

بالتوفيق اخت فرح موضوع مميز من إنسانه مميزه

xm    xm

تسجيل متابعة

xm    xm

طبعا احيكى اختى الكريمة على التميز فى الصفقات وتحقق الاهداف باستمرار
ولكن احببت ان اوضح نقطة فى الصفقة الاخيرة وهى
بيع اليورو ين بهدف 128.4
هذه الصفقة لها وضع خاص فطبعا بعد البيانات الامريكية الايجابية اليوم وهى بيانات التوظيف الامريكى والبطالة
والبيانات الامريكية الايجابية مع بداية الاسبوع وكلام برنانكى عن قرب انتهاء برنامج التيسير النقدى وطبعا كلنا عارفين العلاقة بين الدولار والين امام اليورو و هو مادفعت ازواج الين للارتفاع مرة اخرى وطبعا بيانات ايجابية لليابان مما دعم نجاح فكرة تخفيض العملة فى اليابان لدعم الاقتصاد
لذلك وانا اسف على الاطاله السعر للارتفاع مرة اخرى هو الاقرب وسيكون المحدد الاساسى كلام رئيس البنك اليابانى كورودا فجر غدا" الساعة 2:30 بتوقيت القاهرة لذلك حبيت ان اشارك معك وانا يتم عمل صفقة هيدج عند سعر 130.00 بضعف اللوت المستخدم لانه فى حالة الصعود مرة اخرى ل 130 سنرى 131 وفى القريب 132 وطبعا لو رئيس البنك اليابانى قال جديد ممكن يغير الاتجاه ونشوف مش 128.4 لاء نشوف 125 بس انا حبيت اشارك بكل الاحتمالات
واسف ان كنت اطالت

انا راجعت الشارت وطبعا حضرتك تحليلك ممتاز انتى اتوقعتى النزول لتصحيح عند 61% فيبوناتشى وده فعلا تحليل ممتاز بس انا حبيت اكمل ان السعر ارتد من 50 فيبوناتشى والسعر اصبح اعلى هذا المستوى لذلك فان الاغلاق اسفل 50فيبوناشى عند سعر 128.80 هى النقطة الفاصلة

بالتوفيق اخت فرح موضوع مميز من إنسانه مميزه

شكرا جزيلا
اعتذر عن المتابعة اليوم وذلك لمرض ابنتي
انا اسفة جدا

xm    xm

ربنا يشفيها

اللهم اشف مرضانا ومرضى المسلمين
أدعو الله ان يوفقك ويحفظ ابنتك من كل سوء

ربنا يحفظها ويشفيها
ألف سلامة عليها وبالتوفيق فى الورشة
شكرا جزيلا امين يارب
تسجيل متابعة