إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

توصيات على gbp j

xm    xm

اى صفقة خشها ب5 فى المية علشان لو السعر نزل تقدر تدخل تانى ب5 فى المية ودا عموما لاى صفقة وماتفتكرش ال5 فى المية قليلية من اجمالى المحفظة لا لان كل صفقاتى لونجات اكتر من 200 نقطة
مثال للتوضيح
لو محفظتك 10000دولار ودخلت نص لوط بهدف 200 نقطة والسعر نزل 100 نقطة كمان ودخلت شرا نص لوط تانى بهدف 300 نقطة يبقا مكسب النص لوط الاول 1000 دولار +1500 دولار مكسب النص لوط تانى =2500دولار

xm    xm

مفيش تارجت مش هايجى على الشاشة مسألة وقت مش اكتر فى لسة فرص الاسترلينى ين بهدف 195.85 بترول بهدف 44 دولار ين بهدف 125.50 دولار كندى 1.3200 شوف قدامك اربع صفقات كل صفقة على الاقل من 150 الى 200 نقطة

xm    xm

حضرتك الزوج نزل 13 نقطة يبقا الزوج فى تراجع امال لو نزل 100 نقطة يبقا انهار انا مش بحط ستوب ولو انتا متابع معايا هاتعرف كدة

xm    xm

ههه والاه اضحكتني. انا دخلت بمبلغ صغير لذلك اسأل ولكن اثق فيك على فكرة أخي والاه صفقة الذهب التي أوصيت بها ناااااار لأني قرأت عدة تحاليل لخبراء بنوك استثمار كلهم كانو short على الذهب بل والعديد قالو انه من كان في موقع الشراء لن تكون له فرصة التعويض. لكن تحليلك أصاب هنيئا لك.

xm    xm

اخى smartforex4 بما ان الموضوع بقى توصيات لجميع العملات و المعادن .... ايه رايك نغير اسم الموضوع ليشمل جميع العملات و المعادن ... منتظر منك تختار اسم جديد .. طبعا و لك مطلق الحرية

xm    xm

مفيش اى مشكلة بس مش انا الى هاسميها الى هايسميها الاعضاء الى متابعين الصفحة والاسم الى هايختارة اكتر من عضو يبقا دا اسم الصفحة

عودة
أعلى