إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

عندى مشكله كبيره ياريت حد يساعدنى

karem saed

عضو جديد

xm    xm

انا اعمل مع شركه وسطاء المال العرب ودلوقتى انا بفتح حسابى مش عاوز يدخل بعدت للشركه محدش رد قريت على النت انى فيه خلافات بين الشركه هل فلوسى ضاعت كده ولا ايه ياريت حد رد عليا

xm    xm

الله يعوض عليك خيرا

لا اريد ان احبطك

لكن عليك بالوسيط اللي دللك عليهم

لو انت دخلت مع شركة برعاية المنتدى لقام ت الادارة بمساعدتك

بالتوفيق اخي

xm    xm

فعلا هناك خلافات بين الشركاء فى الشركة و تم تسريح الموظفين دا اخر ما عرفته عنها

تقدم فورا بطلب لسحب اموالك و نتابع ماذا سيحدث

xm    xm

السلام علكيم كيفك اخي
اولا أخي إن شاء الله حقك يرجع لك
الشركه على ما اعلم انها تم تغيير إسمها إلى orbex
http://www.orbex.com/
والإداره اللي كانو فيها إنتقلو كمان لهذه الشركه
ولاأدري كيف ممكن اساعدك لكن تفضل هذا رابط الفيس بوك الخاص
بالإداره اللي كانو بالشركه تواصل معهم لعلهم ينفعوك
https://www.facebook.com/mayaghi?fref=ts
https://www.facebook.com/malmariri

xm    xm

شكرا اخى طارق وانا هبعت طلب سحب للشركه بالفلوس كلها بس ابعت على الشركه الجديده ولا القديمه ولا الانتين

xm    xm

وهل لو نزلت منصه التداول اللى فى الشركه الجديده ودخلت اليوزرنيم والباسورد يشتغل ولا ايه

xm    xm

المفروض يشتغل اخي لانهم قبل هالمره غيرو الشركه من afb الى afbfx
وكانت تشتغل الحسابات

xm    xm

وهل لو نزلت منصه التداول اللى فى الشركه الجديده ودخلت اليوزرنيم والباسورد يشتغل ولا ايه

يا ريت تجرب اخى الكريم و تطمنا .............. منتظرينك تطمنا

xm    xm

والله يا استاذ على مش عارف اعمل ايه انا حملت المنصه ودخلت اليوزر والباسورد بس مش عارف اسم السيرفر بتاعهم ايه دى اول حاجه تانى حاجه اللى مخليانى عندى امل شويه انى دخلت على الاميل القديم بتاعى لقيت شركه اوربكس بعتالى تحليل يومى للعملات مش عارف جابت الميل منيين بس هسال سوال وتجاوبنى بصراحه هل ممكن اختلاف بين الشركاء يخدو فلوس العملاء كلها ازاى وده شركه معروفه فيه اختلاف ادونا فلوسنا وعيشه مع بعض ان شاالله تولعه فى بعض احنا مالنا انا حاطط فلوسه بكل بساطه كده تخدها

xm    xm

انا بعتلهم طلب مكالمه يارب يتسلوا وهسالهم ايه القصه وفلوسنا هيعملوا فيها ايه

xm    xm

راح ابعثلك عالخاص رقم محمد ياغي وهو مدير شركه afbfx من قبل والأن انتقل للشركه الجديده
تواصل معه

xm    xm

والله انا انهارده اتصل بيا واحد من شركه اوربكس وقلتله انتوا غيرتوا اسم الشركه قالى فى لبس فى الموضوع احنا كنا afb الى اوربكس وليس afb.fx وادانى موقع الشركه اللى شغال afbinvest وقالى ده موقعهم الجديد هشوف هيردوا عليا ولا ايه الحكايه

xm    xm

السلام عليكم انا كمان كنت فاتح حساب مع afb واسم صاحب الشركة خالد الراشد والسيد علاء رشيد وليس لهم علاقة بشركة afbfx ولا بشركة
اوربكس
هم شركة مستقلة ولهم موقعين
.afb.com.kw
.afbinvest.com.kw
واي موقع اخر ليس له علاقة لكن المشكلة ان موقع الشركة بالكويت لايوجد به احد ولا يوجد اي رد على الاتصال
وانا لي امر دفع مصدر من فبلهم ومرسل لبنك سوريا والخليج بسوريا والبنك يرفض تنفيذ الامر لانه لايستطيع التواصل مع الشركة
وللعلم مازال الحساب موجود لدى بنك سوريا و الخليج و الايداع مسموح به ولكن السحب غير متاح
اذا في احدا يقدر يساعدنا بالموضوع او عندو اي فكرة كيف نقدر نحصل الفلوس منهم انا اسمي فادي وانا سوري مقيم في دمشق الان
وايميلي fadydo82@hotmail.com
ولكم جزيل الشكر و الله يقدم اللي فيه الخير يارب

xm    xm

السلام عليكم انا كمان كنت فاتح حساب مع afb واسم صاحب الشركة خالد الراشد والسيد علاء رشيد وليس لهم علاقة بشركة afbfx ولا بشركة
اوربكس
هم شركة مستقلة ولهم موقعين
.afb.com.kw
.afbinvest.com.kw
واي موقع اخر ليس له علاقة لكن المشكلة ان موقع الشركة بالكويت لايوجد به احد ولا يوجد اي رد على الاتصال
وانا لي امر دفع مصدر من فبلهم ومرسل لبنك سوريا والخليج بسوريا والبنك يرفض تنفيذ الامر لانه لايستطيع التواصل مع الشركة
وللعلم مازال الحساب موجود لدى بنك سوريا و الخليج و الايداع مسموح به ولكن السحب غير متاح
اذا في احدا يقدر يساعدنا بالموضوع او عندو اي فكرة كيف نقدر نحصل الفلوس منهم انا اسمي فادي وانا سوري مقيم في دمشق الان
وايميلي fadydo82@hotmail.com
ولكم جزيل الشكر و الله يقدم اللي فيه الخير يارب

باذن الله اخى طارق يقدر يساعدكم خلال فترة تواجده فى الكويت

خلال معرض اف اكس بروو

xm    xm

كان الله بعونك وعون الجميع اذا كان هذا حال الشركات الموثوقه والمرخصه اختلاف بين الشركاء تضيع حقوق العملاء معهم تبقى مشكله كبيره وسؤالي موجه للاخ / طارق الجبور ماذا تعني عبارة ( تأمين على أموال العملاء ) هذا الاعلان لدى الكثير من شركات الوساطه المرخصه والموثوقه والمعروفه وعلى سبيل المثال لا للدعايه عندك مثلا شركة ( أكتيف تريدر ) تؤمن على أموال العملاء عند اقلاس الشركة لاسمح الله وعند نشوب اي خلاف فيها مثل ماحصل للاخ أو الاخت صاحب المشكله المطروحه هنا
وسؤالي ايضا لصاحب المشكله هل قرأت عن الشركه جيدا قبل ان تفتح حساب معهم وهل هي تؤمن على أموال العملاء لدى البنك خارج نطاق سيولتها أم لا ..؟ هذه نقطه مهمه اذا كانت تؤمن على أموال العملاء اعتقد والله اعلم لن يضيع حقك هذا رأيي المتواضع والله اعلم

xm    xm

باذن الله اخى طارق يقدر يساعدكم خلال فترة تواجده فى الكويت

خلال معرض اف اكس بروو

انشاء الله اخ طارق يساعدنا ويجبلنا اخبار خير انشاء الله
ليس لنا بعد الله غيرك اخ طارق والله يجزيك الخير

عودة
أعلى