إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

استراتيجيه العبقرى دكتور جمال ممدوح

xm    xm

خبر اليورو ايضا اسوا من المتوقع

انا عايز كل اخبار اليورو سيئه حتى يحقق الهدف بس اعتقد انه هيصحح شزيه لفوق من هنا انا هستناه يشد حيله شويه وبعدين بيع بلا رحمه

xm    xm

انا عايز كل اخبار اليورو سيئه حتى يحقق الهدف بس اعتقد انه هيصحح شزيه لفوق من هنا انا هستناه يشد حيله شويه وبعدين بيع بلا رحمه
اخي بموضوعي انا وضعت توصية بيع من سعر 1.31.78 بسبب اعادة اختبار خط العنق للراس والكتفين وهوه وصلها ونزل منها ماتكونش وحش وتتمنى انه يطلع عن هذه النقطه :)

xm    xm

اخي بموضوعي انا وضعت توصية بيع من سعر 1.31.78 بسبب اعادة اختبار خط العنق للراس والكتفين وهوه وصلها ونزل منها ماتكونش وحش وتتمنى انه يطلع عن هذه النقطه :)

لو نزل على طول لسه معايا عقود بيع لم تغلق ولو طلع هبيعه من عند 190 يعنى صايده صايده ان شاء الله

xm    xm

شراء المجنون بهدف 131,30
شراء يورو ين بهدف 109,60
والسبب فى الحالتين هو استنفاذ الرينج اليومى والارتداد بشمعه هامر تليها شمعه ابتلاع شرائي

xm    xm

اغلاق اخر غقد تبريد لليورو على ربخ40+ والدخول الان بعقد واحد شراء بهدف 3340 ومن هناك ان شاء الله سوف اعزز بيع والسبب هو ارتداده من فيبو 61 للصعود الاخير والعوده للاغلاق داخل القناه الزرقاء على فريم الساعه

xm    xm

امر معلق شراء المجنون من سعر 131.30 بهدف 132.50 والسبب كسر القناتين لاعلى على الساعه الكسر حدث بشمعه ليموزين لذلك الدخول يكون من منتصف الشمعه

عودة
أعلى