إفتح حسابك مع شركة XM  برعاية عرب اف اكس
إفتح حسابك مع تيكيمل

استراتيجيه العبقرى دكتور جمال ممدوح

xm    xm

بيع النيوزيلندى بهدف 8130 و السبب كسر القناه الحمراء لاسفل على الساغه و الارتداد من الحد العلوى للزرقا على الاربع ساعات

xm    xm

بالتوفيق ان شاء الله بالصفقات المفتوحة والى الاهداف

xm    xm

النيوزلندي عند حافه القناه الثانيه والثالثه ايضا علي فيريم4 ساعات مع بوادر شمعه انعكاسيه ستتاكد بعد اغلاقها ان شاء الله يهبط
ويحقق هدفك .. موفق اخي

xm    xm

النيوزلندي عند حافه القناه الثانيه والثالثه ايضا علي فيريم4 ساعات مع بوادر شمعه انعكاسيه ستتاكد بعد اغلاقها ان شاء الله يهبط
ويحقق هدفك .. موفق اخي

ان شاء الله النيوزيلندى وكل الازواج هابطه امام الدولار لامحاله وعلى حسابى الحقيقى انا مش قلقان خلص على عقود البيع على العكس انا واضع لها اهداف بعيده لكن المشكله فى حساب المسابقه اننا مرتبطين موعد لازم نغلق كل العقود قبله وهو ده اللى يقلق اخى

xm    xm

لا تقلق ان شاء هيهبط بقوه السعر لان السعر واقف بقاله فتره وده الهدوء الذي يسبق العاصفه موفق ان شاء الله يا اخي

xm    xm

ان شاء الله النيوزيلندى وكل الازواج هابطه امام الدولار لامحاله وعلى حسابى الحقيقى انا مش قلقان خلص على عقود البيع على العكس انا واضع لها اهداف بعيده لكن المشكله فى حساب المسابقه اننا مرتبطين موعد لازم نغلق كل العقود قبله وهو ده اللى يقلق اخى
ربنا يسهل اخي وان شاء الله تكون من الربحانين
يعني انت مش شايف حالتي :) انا رافض اني اغلق عقودي رغم كل الربح الي كان معي وربك كريم يا يهبط يايهبط هههههههههههه

xm    xm

ربنا يسهل اخي وان شاء الله تكون من الربحانين
يعني انت مش شايف حالتي :) انا رافض اني اغلق عقودي رغم كل الربح الي كان معي وربك كريم يا يهبط يايهبط هههههههههههه

ان شاء الله و عشان خاطر ما يزعلك راح يهبط ليك مخصوص لانك تستحق و تستاهل تكون من الرابحين

xm    xm

الله يباركلك يا غالى و ربنا يسهلها لليورو كمان و يقع على دماغه
هههههههههه ان شاء الله يقع على دماغه ومنعرفش نلاقيه باخر الشارت لاسفل هو والباوند بس متنتظرش منهم وقوع جامد مرة واحدة اليومين دول غالبا الوقوع لاختبار المقاومات الى اصبحت دعوم الان فانتهزها فرصة وشوف ايه عقود تقدر تخرج منها او تهدجها حسب تفاعل الاسعار مع الدعوم بكسرها خير وبركة حيروح للدعم الى بعده ولو بارتداد يبقى نستفيد منه برضه والف مبروك الارباح المحققة اليوم وان شاء الله تقفل كل عقودك بربح وتكون من الفائزين :wub:

xm    xm

هههههههههه ان شاء الله يقع على دماغه ومنعرفش نلاقيه باخر الشارت لاسفل هو والباوند بس متنتظرش منهم وقوع جامد مرة واحدة اليومين دول غالبا الوقوع لاختبار المقاومات الى اصبحت دعوم الان فانتهزها فرصة وشوف ايه عقود تقدر تخرج منها او تهدجها حسب تفاعل الاسعار مع الدعوم بكسرها خير وبركة حيروح للدعم الى بعده ولو بارتداد يبقى نستفيد منه برضه والف مبروك الارباح المحققة اليوم وان شاء الله تقفل كل عقودك بربح وتكون من الفائزين :wub:

ربنا يكرمك على الدعوتين الحلوين دول انا كمان متوقع من الصعود الاخير ده انه لسه له زياره 3450 علشان كده هقفل عقودى مع نهايه التصحيح ده حتى لو على خساره علشان خلاص اخر اسبوع ومفيش وقت نستناه اكتر من كده وان شاء الله نكون كلنا رابحين

xm    xm

بالتوفيق يادكتور والى مزيد من الاهداف وان شاء الله كل ايامك فى الفوركس خضراء

xm    xm

بالتوفيق يادكتور والى مزيد من الاهداف وان شاء الله كل ايامك فى الفوركس خضراء

شكرا يا غالى على كلامك اللى كله زوق ومرورك شرف لى يا غالى

عودة
أعلى